home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor: Politika.rs

Prevoz automobila iz „Fijatove” fabrike u Kragujevcu do graničnih prelaza obavljaće se isključivo nemačkim privatnim železničkim vagonima.

Jer, kako je juče rečeno „Politici”, naša železnica nema kola odgovarajuće visine. Naši vagoni imaju 15 centimetara nižu platformu nego što je potrebno za transport vozila „fijat 500L”. Pregovori sa nemačkom firmom MAR su u poodmakloj fazi i uskoro se očekuje zaključenje ugovora – kažu u „Železnicama Srbije”.

Železnici će ova posao do kraja godine doneti prihod od oko milion evra. Ugovor pokriva transport automobila od železničke stanice u Kragujevcu, preko Kraljeva do Požege, odakle barskom prugom nastavlja do crnogorske granice u Prijepolju i dalje do luke u Baru. Drugi pravac transporta ići će od Kragujevca preko Lapova i železničkim Koridorom 10 do Beograda, odnosno Subotice.

U „Železnicama Srbije” kažu da će automobile iz Kragujevca za Bar početi da prevoze u junu.



čitanja : 1157



Komentari

ZATO TOLIKO I KOŠTA.
Ludnica, a za čiji račun, ne piše?!

Autor Dejan L 29 Mar 2012, 13:58

Početkom osamdeetih CEO Chrysler-a, Lee Iacocca je pri razvoju "skratio" model "K" da bi na jednu platformu vagona ugurao pet umjesto četiri vozila, da bi smanjio troškove prevoza. Ovi ili su diletanti(jesu, ali ne baš toliki)ili sve to rade namjerno.

Autor Milan 29 Mar 2012, 14:50

Bas ce neko od nasih pregovaraca lepo da omasti brkove :)

Autor Bagzi 29 Mar 2012, 16:06

Mnogo smo zaostali. Ko nama brani da napravimo il prepravimo vagone? Vreme štapa i kanapa je prošlo, sve mora po standardu. Bar će železnicu malo modernizovati.

Autor B.M. 29 Mar 2012, 19:52