
Izvor: Politika.rs
Prevoz automobila iz „Fijatove” fabrike u Kragujevcu do graničnih prelaza obavljaće se isključivo nemačkim privatnim železničkim vagonima.
Jer, kako je juče rečeno „Politici”, naša železnica nema kola odgovarajuće visine. Naši vagoni imaju 15 centimetara nižu platformu nego što je potrebno za transport vozila „fijat 500L”. Pregovori sa nemačkom firmom MAR su u poodmakloj fazi i uskoro se očekuje zaključenje ugovora – kažu u „Železnicama Srbije”.
Železnici će ova posao do kraja godine doneti prihod od oko milion evra. Ugovor pokriva transport automobila od železničke stanice u Kragujevcu, preko Kraljeva do Požege, odakle barskom prugom nastavlja do crnogorske granice u Prijepolju i dalje do luke u Baru. Drugi pravac transporta ići će od Kragujevca preko Lapova i železničkim Koridorom 10 do Beograda, odnosno Subotice.
U „Železnicama Srbije” kažu da će automobile iz Kragujevca za Bar početi da prevoze u junu.