
Prvi model sa revolucionarnom novom Volkswagenovom platformom je novi Audi A3. Njemu će se uskoro pridružiti niz novih modela, a brend iz Wolfsburga na njoj će uskoro bazirati nove generacije Bube, Golfa, Pola, Scirocca, Jette, Tiguana, Tourana, Sharana, Passata, kao i dobar deo Seatovih i Škodinih modela.
Nova MQB platforma je pravi dragulj u Volkswagenovom vlasništvu koji će kroz dve do tri godine početi debelo da vraća uložen novac. Doduše, ulaganju u nju još uvek nije kraj, ali nakon 2013. ona bi trebalo da donosi samo čisti profit. Njena fleksibilnost biće pravi melem za Volkswagenove finansije budući da će njeno korišćenje doneti ogromnu uštedu. O kolikom se novcu ovde radi možemo samo da zamislimo ako znamo da će na MQB platformi do 2018. godine biti izrađeno više od 6 miliona vozila.
Koliko god je Volkswagen trenutno sklon čuvanju tehnologije, ipak već razmišlja o tome kako dodatno da unovči svoj trud kada MQB platforma na svojim leđima nakupi koju godinu. Tako postoji mogućnost da brend iz Wolfsburga oko 2016. počne ozbiljno počne da razmišlja o prodaji ove platforme drugim proizvođačima. Zainteresovanih za nju i nakon četiri godine bilo bi mnogo, pa bi se računica Volkswagenu definitivno isplatila.
Izvor: Automotoportal.hr
@ carobnjak
Ničija nije do zore gorela, da te utešim.
Oni izvezu 1 auto, a mi 100t pšenice.
Oni 1 platformu, mi maline.
Hehe
Kada sam ja nekada bio "živ" a ne kao sada "bivši", ovde se naširoko polemisalo (često ružno) "Šta je platforma"?
Da ste onda izbacili ovakvu fotku, mnogo manje bi se "zle" krvi prosulo...
Ako sam shvatio sliku, na ovom istom "telu" (platformi) će se menjati "odela" (plekarija), kako se ko bude "oblačio" u golemoj WV familiji, a kasnije i ostali "drugari iz kraja" (konkurencija)?