home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prvi BMW-ovi “i” automobili samo što nisu došli na tržište, a bavarski proizvođač bi modelima i3 i i8 u budućnosti želeo da pridruži još elektro automobila. Tako se za sada zna da su u planu još i1 i i5, ali izgleda da bi njihov razvoj mogao da sačeka do daljnjeg. BMW uskoro lansira svoje modele i3 i i8. Čak je doneta i strategija prodaje koja kaže da će se oni godišnje prodavati u 110.000 primeraka. Bavarci su sada malo promenili ploču jer stanje tržišta nije onakvo kakvo su priželjkivali.

Manjak stanica za punjenje plug-in hibrida i električnih automobila u Evropi i sve manje povlastice prilikom kupovine takvih automobila naterale su rukovodstvo BMW-a da se zapita da li se to njima uopšte isplati.

Plan prodaje sa 110.000 jedinica godišnje vrlo verovatno će biti smanjen za trećinu. Od “i” projekta BMW neće odustati jer bi ga to koštalo dosta novca, ali da je budućnost pred ovim pod-brendom bajna - trenutno baš i ne. Dva najavljena modela tako će uskoro na tržište, a ovi drugi sačekaće neka bolja vremena.

Izvor: Automotoportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 1005



Komentari

Samo cu dati jedan komentar na ovo: BMW-ov direktor je prosle godine na predstavljanju i3 i i8 rekao da su za prve dve godine planovi da se proda 30.000 komada i3 i 3-5.000 komada i8 na godisnjem nivou.
Ove cifre koje su navedene u ovoj vesti su sumanute i jos pre 3-4 dana, prica na forumima je uglavnom proglasena za FAKE.
U BMW-u su cak izjavili da do 2015. ne bi mogli da proizvedu godisnje vise od 50.000 komada zbog spore proizvodnje delova od ugljenicnih vlakana.

Autor toma 30 Maj 2012, 17:30

A inace se slazem da treba da za nekoliko godina odloze i1 i i5 i da proizvodne kapacitete za delove od ugljenicnih vlakana preusmere na standardne modele (doduse to su vec najavili za sledecu sedmicu i naredne M modele).

Autor toma 30 Maj 2012, 17:33

U svakom slucaju, zanimljivi i napredni modeli...

Autor carobnjak 30 Maj 2012, 17:36

Bilo je jasno od samog lansiranja ovih modela da ce poslovati sa gubitku u ovoj gami pa ko je imalo realan mogao prognozirati neku vecu prodaju ovih modela sa ovolikom cenom pa to sam i ja znao cim sam vidio ove modele a da nije menadzment BMW-a. To su serije da se gradi imidz firme i jos dodatno poboljsa na neki nacin prodaje trice, petice i drugih modela i od tog profita krpiti gubitke sa ,,i,, serijom. E sad ostaje samo pitanje koliko su troskovi za razvoj ovih modela, al verujem da su to tamo u BMW-u sracunali u jedan evro jer kod svabe nist nije slucajno.

Autor Dakara 30 Maj 2012, 18:39

http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110226/ANE/110229885#ixzz1w9sv6bsc

Autor toma 30 Maj 2012, 23:40

U Srbiji se 90% električne energije dobija u Termoelektranama, u Evropi manje ali svakako da i niklearne elektrane zagađuju životnu sredinu.

Otkud ideja da je tako dobijena električna energija EKOLOŠKA!!!!!!!!!

Autor mile 31 Maj 2012, 11:25