home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Rolf-Juergen Seyerle je postavljen na mesto generalnog direktora Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora. Ovu funkciju je preuzeo od Andreasa Bindera, koji je nakon četri godine uspešnog rada na ovoj poziciji napustio tržište Srbije i Crne Gore i preuzeo rukovođenje Mercedes-Benz Hong Kong & Macau.

Mercedes-Benz je uprkos krizi na tržištu u protekle četri godine zabeležio pozitivne rezultate. Kompanija je zadržala lidersku poziciju u prodaji putničkih i komercijalnih vozila u Srbiji.

2011/2012 godinu obeležila je i saradnja sa najboljim teniserom sveta Novakom Đokovićem, kao brend ambasadorom Mercedes-Benz-a.

Rolf-Jurgen Seyerle je već više od 20 godina zaposlen u Kompaniji Daimler AG. Bio je na više rukovodećih pozicija u Nemačkoj, Indiji, Turskoj i Švajcarskoj. Pre dolaska u Srbiju, bio je angažovan u Daimler Middle East i Levant u Dubaiju od januara 2007. G-din Seyerle je bio  zadužen za razvoj dilerske mreže za ceo region i bio je član upravnog odbora u Daimler Middle East i Levant.

PR Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora



čitanja : 4261



Komentari

Jadan...

Iz Dubaija u Beograd... Koliko je tamo prodavao za dan, toliko ce ovde za ceo mandat...

Autor Krmica Bacic 13 Nov 2012, 16:56

a sada ce da naostri svoje znanje do perfekcije......

Autor ipanema 13 Nov 2012, 18:51

Vidi se gospodin covjek. :-)

Autor Sony 13 Nov 2012, 19:13

Al' ce da bude platica za ovog A. Bindera... U HK i Makau ima da prodaje Mercove ko salatu ;))

Autor Bagzi 13 Nov 2012, 19:44

Iz Dubaija u Beograd, unapređenje ili kazna?
Au dal' zna gde je došao?
Da li je ikad pre čuo za Srbiju?

Autor Dejan L 13 Nov 2012, 19:47

..."Kompanija je zadržala lidersku poziciju u prodaji putničkih i komercijalnih vozila u Srbiji" ???

Mercedes smatram izuzeno ozbiljnom kućom što oni zapravo i jesu, te bi i ovaj PR-tekst trebao biti u skladu sa tim, ali gore navedenu konstataciju o liderskoj poziciji u prodaji recimo putničkog programa teško je za progutati?

Možda ih ipak treba obavestiti da tu poziciju na našem tržištu godinama drži neko drugi, i kamo sreće da je oni zauzmu to bi bio dobar pokazatelj da "stajemo na noge"...

Za teretni program ne znam, možda... nije me zanimalo.

Autor Ðenka 13 Nov 2012, 20:25

@ Đenka
Liderska pozicija na nekom tržištu ne mora uvek da se odnosi na najveći broj prodatih komada neke robe, naročito ako je u pitanju roba toliko velikog raspona cena kao što su motorna vozila.
Liderska pozicija na tržištu zapravo se najčešće odnosi na ostvareni profit, a zahvaljujući teretnom programu, Setra autobusima i komercijalnim vozilima, nije toliko nemoguće da Mercedes zaista zarađuje najviše novca kod nas. Posebno je zanimljivo što imaju i sopstvenu distributivnu mrežu, pa nemaju troškove dilerskih ispostava. Međutim, to je toliko smela tvrdnja, i mislim da bez prodajnih cifara, koje čuvaju kao zmija noge, ne bi trebalo toliko da se hvale.

Autor Nino 13 Nov 2012, 21:13

Nino,
namerno sam se ogradio i spomenuo "putnički program", NE teretnjake, buseve i ostalo... (to i ne znam)
Za mene "liderska pozicija na tržištu u prodaji vozila" isključivo i jedino znači broj prodatih komada!

Jel sopstvena dilerska ispostava znači "Ristić", "I.S.N."?

Drugar mi radi u "MB SCG" O.Brigada, kaže da je "voda skoro do nosa"!

Može PR i bajke za decu da piše...
(braća Grim inspiracija)

Autor Đenka 13 Nov 2012, 21:51

@ djenka

Pa da ali, moguce da na 10 prodatih sandera ne bude zarada kao na jednoj S klasi. Zato broj prodatih primeraka u automobilskoj industriji, pa ni u jednoj drugoj nije najrelevantniji pokazatelj vec zarada, odnosno profit. Dakle, lider je onaj koji zaradi najvise, a ne onaj koji proda najvise.
Sto se tice dilerskih ispostava, da, postoje, ali imaju i jaku sopstvenu prodaju.
Sve to, medjutim je rekla kazala, a u te podatke o liderskoj ne verujem dok ne vidim podatke o broju prodatih vozila koja mercedes kod nas krije.
Tako da, u to da imaju lidersku poziciju verujem taman koliko i u tu pricu da je voda preko usta.

Autor Nino 13 Nov 2012, 22:24

Nino
Ne postoji diler automobila u Srbiji koji može uopšte da se pokrije. Posebno ne Mercedes.
I što neko reče, u Srbiji se ne proda Mercova godišnje, koliko u Dubajiu za dana.

Autor Mange 13 Nov 2012, 22:36

Nino,
ja iz tvojih komentara stičem utisak da ti sve vreme govoriš u globalu (jedan brend ka svetskom tržištu).
Ja mislim samo na naše tržište, upravo onako kako i sam PR tumači i (pretenciozno) ističe!?
Dakle samo prodaja u Srbiji.

Ali kapiram da i ti nemaš baš vere u njihove "lovine" zato što nema podataka o istoj, tj. broju prodatih komada.

Ono koliko fabrika "zahvata" na "S-klasi" i koliko neko drugi na Loganu/Sanderu naravno ima logike, ali nikako kod nas.
Stavljam ruku na roštilj ako je veći profit ostvario MB sa (kod nas prodatim) "S-klasama" u odnosu na profit koji je postigao Reno/Dacia na Sanderu ili Loganu, svejedno!
Pa da lupim onako laički iz sve snage, Bože daj da je u Srbiji od početka godine prodato više od 3 (tri) komada mesečno novih "S" Mercedesa?
Mada mislim i manje...

Da li veruješ u "vodu do nosa", naravno da nije bitno,
ništa od toga nemamo ni ti ni ja.
Izneo sam to onako, jel posredno imam uvid u "stanje" hronološki par godina unazad od kada je Chrysler ušao pod krov pa na ovamo...

Autor Ðenka 14 Nov 2012, 00:49

@ djenka
U principu se ti i ja slazemo :D
Opet ponavljam, izneti tvrdnju da si lider na trzistu, a ne potkrepiti to podacima, u smislu PR-a zvuci ka prica rekla kazala, i pre ukazuje na probleme nego na razloge za slavlje.

Autor Nino 14 Nov 2012, 10:22