
U narednim godinama, Audi će u potpunosti promeniti strategiju, kada je u pitanju dizajn vozila. Prva faza je da se napravi veća vizuelna razlika između različitih serija, dok će druga faza karakterisati integraciju dizajnerskih rešenja sa tehničkim aspektima vozila.
Još jedan značajan aspekt vozila će biti izmenjen – dizajn spoljašnjosti i unutrašnjosti će biti još više povezan nego do sada.
Kako će nova strateška orijentacija biti implmentacija se najbolje može videti kroz akutelno koncept vozilo, Audi Crosslane coupé.
Volfgang Eger (Wolfgang Egger) čvrsto veruje da “dobar dizajn uvek izražava viziju.” Direktor Audi dizajn odeljenja smatra da je automobilski dizajn spreman za promenu: “Potrebno nam je nešto novo, a da pri tome ne presečemo istorijsku vezu.”
Odeljenja za dizajn su reorganizovana, a Eger i njegov tim redefinišu fokus tih odeljenja. Težište će biti na kreativnom procesu koji će svakako uticati na buduća vozila kompanije Audi. Volfgang Eger će tri segmenta automobilskog dizajn studia u Minhenu (Enterijer, Eksterijer i Boje/Dezeni) u potpunosti integrisati u jednu celinu tokom inicijalne faze dizajna. Istovremeno, Koncept studio za Dizajn u Minhenu će postlužiti kao pilot projekat za glavni studio u Ingolštatu.
Rafinirani dizajnerski jezik i filozofija će se fokusirati na povezivanje tehnologije i dizajnerskih rešenja. Egerov moto: “Samo kada se dizajn i tehnologija savršeno povežu, automobil može jasno preneti poruku marke Audi.”
Zbog ovoga, tehnologija više neće biti “sakrivena” ispod karoserije, već će biti u prvom planu. Korak ka tome je Multimaterial Space Frame tehnologija koja je delo zajedničkog rada dizajnera i eksperata za super lagane materijale. Ova tehnologija je jasno vidljiva na koncept vozilu: jednodelna prednja maska, usisni kanali na poklopcu motora, bočni usisnici kao i A stub koji sada ima daleko važniju strukturnu ulogu, a istovremeno je i veoma tanak zahvaljujući korišćenju karbnoskih vlakana.
Integracija dizajna spoljašnjosti i unutrašnjosti će dodatno učiniti modele iz svake serije jedinstvenim. U unutrašnjosti će dizajn biti čistiji nego ranije, a fokus će u potpunosti biti fokusiran ka vozaču.
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Audi
Audi daleko ode. Ako sagledamo situaciju, Audi je mnogo vise napredovao od Mercedesa i BMW-a.
Sony
Pa zato sto je mnogo zaostajao.
Naravno da najvise mesta ima za napredak kod onih koji najvise zaostaju.
Ja to zovem ovako: Ničija nije do zore gorela, nekad Mečka, nekad BMW, danas Audi...
Okreće se kolo sreće
Eto gde su danas Hyundai i Kia
Gde su sad oni koji su pametovali da modeli Audi-ja nisu vizuelno skoro isti, kad i oni sami to priznaju?!?
Meni je ovaj koncept gore jedan od najruznijih Audija ikada. A to je stvarno tesko uspeti.
Pitbull, realno bolji samo do polovine 90-ih. Onaj A4 iz 96-e i danas ljudi komotno kupuju dok E36 nema ni na mapi. Onaj A4 iz 2002 je mnogo ljepsi i bolji od C klase i opet serije 3 koja kosta kao Golf 4. A6 je danas bolji trenutno od E klase i serije 5.