
Dakle, ovako. Fiat 500L, koji se ekskluzivno proizvodi u Kragujevcu, na tržištu Srbije startuje po ceni od 13.490 evra (po zvaničnom Fiat cenovniku), dok u Sloveniji cene za ovaj model počinju od 12.490 evra (koliko tamo košta 500L 1.4 16v sa Pop opremom).
Doduše, ovde treba napomenuti da je ta cena od 12.490 evra u Sloveniji sa uračunatim popustom od 2.000 evra, budući da je redovna cena 14.490 evra.
U svakom slučaju, ako Vas interesuje, OVDE možete pogledati cenovnik Fiata 500L u Sloveniji, a OVDE i zvaničan cenovnik koj važi u Srbiji.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Pa dobro kriza je tamo...
Mukice jedne, prosečna plata im je (+-) 1000 ojra nije raskoš kao kod nas!?
Zanimljiv enterijer(nije baš za oko)..
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6695531&show=1
Čudna je zadnja klupa..
To samo znaci da u Sloveniji dileri znaju da rade svoj posao. Sigurno nisu na gubitku ni sa tom cenom jer onda ne bi ni prodavali automobile.
A kod nas prolazi trgovacka parola: bolje da oderem jednog kupca jednom nego da pomalo zaradjujem na vise kupaca i vise puta (jer ce se vratiti).
To je opste prisutna pojava, ne samo kod automobila.
Ali nema veze, kad budu prodali dva i po komada svaki mesec na nivou cele drzave pa stave prst na celo...
Nemanja
Samo je "problem i razlika" što ovde kupaca NEMA..
Ne možemo da se poredimo sa zapadnom Evropom..
Kod nas cene Fiat-a jesu za diskusiju pošto je Fiat i proizvođač i "direktni" prodavac automobila( plus dilerska mreža).. Narodski, prva ruka..
Panchev9
Kupaca ima mnogo manje ali nikako se ne bih slozio da ih nema. Ima ih cak i u ovim teskim vremenima.
I svakako bi ih bilo jos vise kada bi cene bile korektne a ne da pri kupovini novog automobila imas osecaj da ti neko dere kozu sa ledja.
A to da kupaca ima pogotovo upada u oci nama iz provincije kada svratimo malo do prestonice.
pozdrav.
Nemanja,
ima istine u tvom viđenju našega tržišta, tj. načina poslovanja (dranja)... no ovaj auto nama nije ni namenjen, tako da mislim prst na čelo neće ići... (bar zbog nas) :)
P.S.
Vozio sam ga skoro i vrlo sam prijatno iznenađen svime viđenim osim motora, tj. snagom istog!
1,4 benzinac možda može brisače pokretati no ne i ceo auto.
Nemanja
"Kupaca ima mnogo manje ali nikako se ne bih slozio da ih nema."
Istina, ali to mogu biti i dvojica(ili dvoje).. ;)
Nedovoljno dobrano..
Pozz
Valjda se misli da u Srbiji vlada groznica za 500L, što nije daleko od istine. Samo zaboravljaju da oni sa parama 500L nikada kupiti neće a oni bez para, bi ali nemaju sučim.
I ko koga sada zajebava? Uporno nam se servira da je 500L kod nas najjeftiniji, kao ono međutim... Gde je sada Dinkić ili direktor FAS-a da dobijemo komentar?
za 500L ne znam sta mute, verovatno ce i kod nas biti nekih popusta, a cuo sam da ce Punto biti jos jeftiniji.
Fiat dampingom privlaci Slovence. Znaju da tamo iako je manje trziste imaju veci profit, a kod nas da je i 12000€ ne bi nista znacilo.
Ljudi , pa i nije bas tako, Opening Edition u Srbiji ima 2100e poklon opreme. Link: http://www.polovniautomobili.com/oglas2558448/fiat_500l_opening_edition/
@ B.M.
Punto Klasik? Super, sad neki dan sam postavio 1 pitanje i niko nije znao odgovor. Dakle, FAS je 2011. napravio tj. unapred proizveo 10.500 komada modela Punto klasik. Ide 2013.godina, što znači da su vozila na lageru kalendarski već 2 godine stara. Prema tome da li će se lager prodavati i dalje po istim cenama?
Mislim da je to malo bezobrazno!
I da dodam, kome treba nov auto star 2 godine, po redovnoj ceni?
@Dejan, mislio sam na Punto koji ce poceti sklapati iduce god. Imace i neke manje izmene. Sada je bitan 500L i 500XL, Punto je u drugom planu, vazno da nema zastoja.
@ B.M.
Nemoj ti meni šta će biti sa izmenjenim Puntom.
Ja lepo pitam, šta će sa Klasicima starim 2 godine sa lagera iz 2011. godine?
A izmene su koje? Koja je to strategija poboljšati, pa pojeftiniti?
Evo odgovora. Malo pre na Studiju B, 30ak Punta Klasik silver metalik sa nalepnicama POLICIJA, spremno da se isporuči! Kao da niko sem Delte ne zastupa Fijat, CCCCCCCC
Što nisu nabavili kod nekog drugog 30 komada za potrebe Policije?
Dok je bila Zastava 10 nameštali su tendere tako da je 1.2 60 KS slab motor za potrebe policije, a sada kada je FAS odjednom je taj motor postao dovoljan. Sve je jasno.
@ Predrag
U pitanju je Delta motors i gospodin koga hapse danima, koga će da unište. Aha, baš ga uništavaju sa nameštenim tenderom.
FAS je glavni za sva fiatova vozila u Srbiji. Ako je Delta kupila odredjen broj i kome je prodala nek resavaju nadlezni organi. Punto ce biti jeftiniji jer je zastareo model a novi ce imati neke izmene.
500L u Slovackoj kosta od 11750 eura a u Poljskoj od 12130 eura...
(danasnji Blic)
Bruka i sramota:
http://www.fiat.sk/UserFiles/File/cenikySK/500L.pdf
U kombinaciji sa 5-ogodišnjom garancijom.
Ne bi Predrag bio Predrag, kada ne bi "pljunuo" po FIAT-u? Šta je problem sa 5 godina garancije? Je li kod škode duže?