
Tek nekoliko nedelja nakon pojavljivanja na nemačkom tržištu, Škoda Rapid osvaja pobedu u izboru Auto Trophy 2012 Autozeitunga.
Više od 110.000 čitalaca ovog stručnog magazina izabralo je Škodinu kompaktnu limuzinu za pobednika u kategoriji "Automobila pristupačne cene". Gradski mališan Citigo i kompaktni SUV Yeti zaokružili su uspeh češke marke pobedama u svojim klasama.
Škoda Rapid je nadmašio očekivanja čitalaca po pitanju ponude prostora, posebnog dizajna, izvanrednog odnosa uloženog novca i dobijenog kvaliteta, bogate sigurnosne opreme i efikasnih motora. On ima ulogu orijentira za ostale automobile ove klase, kao prostran, elegantan, cenom pristupačan automobil za celu porodicu. Škoda Rapid kupcima pruža inteligentna rešenja, inovativnu tehniku i izuzetnu ekonomičnost.
Nagrada Auto Trophy za Rapid je usledila nakon takođe prestižne nagrade "Zlatni volan" stručnih časopisa Auto Bild i Bild am Sonntag, u kome se Škodina nova klasa plasirala na odlično treće mesto.
"Raduje nas što su čitaoci Autozeitunga prepoznali kvalitet naše nove kompaktne limuzine Rapid, kao i naših modela Citigo i Yeti. Ovaj uspeh predstavlja još jednu potvrdu našoj strategiji kojom kupcima nudimo proizvode odličnog odnosa cene i vrednosti, savršenog prostora za putnike, izvanrednog kvaliteta, nastalog iz ‚Simply Clever‘ ideja", izjavio je Škodin predsednik Upravnog odbora Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, na svečanoj dodeli nagrade "Auto Trophy".
Pored Rapida, pobednički tron zauzela su još dva Škodina automobila - Citigo kao najbolji uvozni "Citicar" i kompaktni SUV Yeti u kategoriji uvoznih terenskih vozila do 30.000 evra.
Među najbolja tri vozila u svojim klasama našli su se i Škodini modeli Superb (viša srednja klasa), Roomster (klasa Van) i Fabia (klasa malih vozila). Tako se Škoda svrstala među velike pobednike izbora Auto Trophy: 110.825 glasova čitalaca renomiranog Autozeitunga predstavljaju novi rekord u 25-godišnjoj istoriji ovog izbora.
Izvor: Klix.ba / PR Škoda
Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda
Koliko ja vidim cene u DE, "skoro" tamo gde stane Rapid sa cenom ( npr. dizel do 105 ks sa oko 22-23.000 ), "počne" cenom superb dizel iste snage ( 24 -25.000 ). Ko je tu lud?
Pazi ovo:
"Škoda Rapid je nadmašio očekivanja čitalaca po pitanju ponude prostora, posebnog dizajna, izvanrednog odnosa uloženog novca i dobijenog kvaliteta, bogate sigurnosne opreme i efikasnih motora. On ima ulogu orijentira za ostale automobile ove klase, kao prostran, elegantan, cenom pristupačan automobil za celu porodicu. Škoda Rapid kupcima pruža inteligentna rešenja, inovativnu tehniku i izuzetnu ekonomičnost."
Osim na cenu, na sve ostalo ne mogu da prestanem da se smejem... :)))
@carobnjak
Odusevio je citaoce koji ga btw nisu ni videli uzivo, niti provozali... dobro ajd da ne bude malo nerealno, mozda je neko i seo za volanom, ali 110 hiljada ljudi je na osnovu svog licnog iskustva ocenjivala kao fol a zapravo je to zato sto imaju i oni Skode...
Ovi ostali bi prosli, ali Citigo (zajedno sa ostatkom up! blizanaca) ne bi pogledao ni u snu kada vidim onaj goli lim, od putnickog prostora do gepeka... ocaj... pre 20+ godina su automobili imali vise plastike i tapacirunga.
...niko nije spomenuo predvidjanja dimenzija, modela, profita, rasta prodaje i ne znam vise cega... i procenat pogadjanja... :)
@Orlo
Ono "poseban dizjan, efikasni motori" "On ima ulogu orijentira za ostale automobile ove klase" bih izdvojio kao megahit... :)))
a tek "pruža inteligentna rešenja, inovativnu tehniku"
U stvari sve ono sto je VW odbacio, haha! :)))
@carobnjak
Mogli su da dodaju da imaju dugu istoriju i da je cak jednom Skodom pokusan atentat na predsednika... aha zamisli takav marketing... ;)
Znas poenta marketinga je da ti pokaze nesto dobro u nekom proizvodu tipa napredna tehnologija (u odnosu na sta?) i tako neke izjave a ne tipa ima tehniku koju je VW nekada koristio koja degradira proizvod...
@ Orlo
Nije najlepša, ali nije ružna, nema detalje koji štrče, koji bodu oči. Proporcije su odlične.
Prostora dovoljno za tu klasu i previše. Komfor, cena i cena održavanja su na strani Rapid-a.
Mini Oktavija odlične ergonomije
@carobnjak 13:42
U stvari sve ono sto je VW odbacio, haha! :)))
Naveo bi samo jedan primer, u poslednjem broju Autobilda su predstavljeni novi A3 i BMW serije 3 i kod oba modela su kao pozitivno istakli klimatizaciju za zadnja sedista, a ja to u Superbu imam vec skoro 3 godine.
@Uzelac
a ne, ogradujem se od Superba to je vec luksuzna limuzina... :)
Komentar se odnosi samo na Rapid, doduse i na jos neke Skodice...
Ovde od prvog do zadnjeg mesta, skoda. Drugi proizvođači nisu uzinani u razmatranje %-)
Mislim da bi vlasnik/ci ovog sajta trebao/li da uvede/u testiranje o osnovnom poznavanju auto-industrije, pre nego dozvoli/e pristup svom sajtu. Zasto komentarisete, kada ne znate osnovne stvari u vezi dimenzija i klasa automobila!? Rapid je limuzina u C segmentu. Konkurenti su joj Renault Fluence, Fiat Linea i slicne jeftinije limuzine. VW Jetta, Opel Astra sedan, Ford Focus sedan & co, takodje, ali su oni po kvalitetu sigurno iznad Rapida. Nemojte da uporedjujete Octaviu ili Superba sa njim. Oni su jednu, odnosno dve klase iznad. I znajte da uvek SVAKI CIGO SVOGA KONJA HVALI. To PR-i svih kompanija rade. Za to su i placeni. Nadam se da ce uskoro Skoda izbaciti i Hecbek i Karavan verziju Rapida. Srecno sa ovim modelom, Skoda.
@ Audifil
Kao što Peugeot ima 408 i 301, kao predstavnike iste klase, koji su dimenzijama skoro pa isti, ali za različita tržišta, tako i Škoda ima i Rapid i Oktaviju, sličnih dimenzija, različite cene, pa se na osnovu toga može reći da je Rapid C klasa.
Kao što je Elantra sedan C klase, tj. produženi i30, a i40 je D klasa. Rapid se ne takmiči sa Astrom sedan, Fokusom sedan, ali nije ni u klasi Aveo sedana, niti će Logan ikad biti u klasi sa Rapidom.
@ Dejan L Pezo ima finansijskih problema, pa mora sa 2 modela da se bori na trzistu. U tome je njihova caka. Rapid je namenjen kao konkurencija novom Loganu, dok Wartburg ne stigne na trziste. On je konkurent i Modelu 301. Modelu 408 nikako nije. U potpunosti se slazem sa tobom, ali dimenzije ih svrstavaju u istoj klasi. Doslo je takvo vreme, da svi moraju da imaju jeftine modele, zbog krize, i opstanka na trzistu. Nova Oktavija ce biti duza od stare. Bice kao C-klasa i Serija 3, po dimenzijama. Nesto ispod A4. To je vec D segment, kome Octavia i tezi. Ima naznaka da Superb juri da susutigne A8, BMW 7 i MB S-klasu, po dimenzijama, posto je vec u D segmentu. Svi zele da napreduju, ali moraju i da imaju i jeftine modele. Zato Pezo ima 301, Reno ima Daciju, a VW vraca Wartburga u zivot. Bice tek zanimljivih automobila, i vracanja mnogih marki na scenu. Fijat bi trebao da reinkarnira Zastavu, ako zeli da uspe. Ovako, i sa ovi planovima, pobecice oni glavom bez obzira iz Srbije. I da modernizuju sve modele Zastave. I njima treba konkurent Daciji.