home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iako je u oktobru prodaja automobila u Evropi padala sporijim tempom u odnosu na prethodne mesece, skoro svi proizvođači automobila prijavili su dvocifrene gubitke.

U Evropi, registracija novih vozila u oktobru pala ja za 4,8 % na 1 milion vozila po rezultatima dobijenim od European Automobile Manufacturers Association (ACEA).

 Iako se u oktobru dogodio drugi najmanji pad prodaje automobila u ovoj godini, proizvođači automobila kao što su GM, Renault i Peugeot, objavili su dvocifrene gubitke. Međutim, oni se i dalje bore da smanje troškove i povrate poverenje potrošača kako bi mogli da opstanu u doba krize na Starom kontinetu. Čak je i nemački Volkswagen, najveći evropski proizvođač automobila, prijavio pad prodaje za 0,5 % na 127.793 vozila.

Tokom prvih deset meseci ove godine, ukupna prodaja automobila u Evropi pala je za 7,3 % na 10.327.276 komada vozila. Najgore pogođena tržišta su Portugalija, Italija i Grčka. Velika Britanija je ostala jedino veliko tržište koje je objavilo porast prodaje prošlog meseca, sa povećanjem od 12,1 %.

Drugi najprodavaniji automobilski brend u Evropi, Ford, prijavio je pad prodaje za 8,3 % na 72.330 vozila, dok je treći proizvođač automobila u Evropi, GM Opel, imao pad od 12,8 % na 57.758 komada vozila.

Peugeot je uspeo da povrati svoju poziciju najvećeg proizviđača automobila u Francuskoj, iako je objavio pad prodaje od  4,5 % na 63.997 vozila, dok je prodaja Renault automobila bili niža za 25,5 % na 63.690 komada vozila. U Francuskoj je prodaja pala za 7,8 %, u Italiji za 12,4 %, a u Španiji za velikih 21,7% u oktobru ove godine.

Izvor: Netauto.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot



čitanja : 912



Komentari

*vezano za sliku,
meni ovaj 508sw izgleda kao direktni naslednik 406sw-a a ne kao reinkarnacija stvarnih prethodnika.

Autor Đenka 26 Nov 2012, 13:11

Meni je ovo sa slike jako lep karavan D segmenta ( za razliku od sedana, koji ima ogavno "dupe" ), a čak je i relativno prostran za taj segment ( ima gorih, ali i boljih ), a može da bude i solidno motorizovan ( pri čemu je "prelaz" sa HDI od 140 na 163 ks samo 630 eura, za koji "prelaz" bi "neki" ošamarili "domaćinski" ), pa i opremljen.
A cena vozila "kao celine" je uvek za diskusiju. Ima i jeftinijih i skupljih. Pa ko šta voli, može ili prosto hoće.

Autor Moron 26 Nov 2012, 15:20