
Modelom Phaeton Volkswagen je pokušao da konkuriše Mercedesu i BMW-u, tačnije njihovoj S klasi i seriji 7. Premium limuzina iz Volkswagena je trebalo da bude sve ono što do sada nisu bili automobili iz Wolfsburga, a osnova za nju postala je platforma Bentleya Continental GT. Sve to nije previše pomoglo ovom automobilu jer je on, blago rečeno, ostao pravi promašaj.
Nemci to planiraju da isprave njegovom novom generacijom koja bi na tržištu trebalo da se pojavi sredinom ove decenije. I dok je aktuelna Volkswagenova gama uveliko inspirisana izgledom njegovog Golfa, novi Phaeton bi trebalo da postane dizajnerska osnova na koju će se ugledati svi budući Volkswagenovi noviteti.
Dobra vest je i to što će Volkswagenovi automobili uskoro prestati da liče jedan na drugi kao jaje jajetu. U VW-u su odlučili da će limuzine imati specifičan i samo za sebe karakterističan dizajn, a to bi trebalo da važi i za ostatak game.
Izvor: Automotoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
VW bi zaista trebao da poradi na dizajnu, da više ne gledamo nakaze po ulicama. Novi i stari golf, skupa sa polom su primer lošeg namaštovitog dizajna.
Bas je VW uporan sa Fetonom. Tvrdoglavi su ali im se i moze. Mislim da Feton nikada nece da bude konkurent S, A8 i BMW 7. Jeste da kvalitetom ne zaostaje za njima ali nema tu reprezentativnost.
Bilo je na blogu par reči o tom "VW dizajnu" pre nekoliko dana...
Link:
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2012/11/22/korporativni-dizajn-da-ili-ne
Mozda im dizajn nije uzbudljiv,ali nakaze sigurno nisu.Evo primera nakaznog dizajna: Ssang Yong Rodius,Actyon,Fiat Multipla....
Majku mu, Feton (po prodaji) kao da je iz Seat-ove kuhinje?
milan,
podržavam tvoj izbor "nakaza" i sam sam sličan ovde pomenuo u više navrata, jedino bih dodao da je za mene Multipla u restilizovanoj verziji bitno drugačija od izvorne, i vrlo prihvatljiva porodično gledano (mala deca itd...) naročito kada je malo provozaš (ako si imao prilike).
Malu nelagodu (bar meni) je stvarala pozicija sedišta vozača, tj. bočno staklo kreće od "ispod butine" kao da u nekom lakom helikopteru sediš kome je cela kabina od stakla što je uobičajeno kod takvih vazduhoplova.
Jeste Feton slabo prodavan, ali je u to vreme bio lepsi od VELIKE TROJKE. Na eleganciji mogu svi da mu pozavide. Vreme ce pokazati, zivi mi bili, pa videli, koliko sam ja sada u pravu kada tvrdim da ce kao old tajmer imati najvecu vrednost na trzistu. Jeste da za to treba da prodje jos dosta vremena, ali ce se evo moje reci obistiniti. Isto tako ce biti i sa Audijem A2, i svima onima koji su se kratko, i u malim ciframa, svojevremeno prodavali.