
Frank Cauft je ostvario pobedu sa novim modelom Jetta Hybrid
Pobednici nacionalnog šampionata iz 2012. godine iz celog sveta su se takmičili na jedinstvenom reliju: vozeći od San Franciska do Santa Monike, cilj im je bio da ostvare najmanju moguću potrošnju goriva i da demonstriraju svoje znanje o ekološkoj postojanosti.
Na putu dugom 402 milje kroz Kaliforniju, učesnici su imali priliku da dožive novi model Jetta Hybrid i njegove različite režime vožnje: od gradskih ulica do autoputeva i glavnih ulica na obalama Pacifika. Teška putanja je bila izazov za znanje učesnika o ekonomičnoj vožnji, dok su pokušavali da iskoriste maksimum od hibridne tehnologije koja kombinuje električnu i benzinsku snagu.

Na sajmu automobila u Los Anđelesu pobedniku Franku Cauftu (Frank Zauft) iz Nemačke će zvanično biti dodeljena nagrada i nova Jetta Hybrid će biti lansirana na američkom tržištu.
„Ovo internacionalno takmičenje u ekonomičnoj vožnji je pokazalo da ekološka vožnja može zaista da bude zabavna“, rekao je direktor marketinga za Volkswagen Grupu i Volkswagen brend Jirgen Štakman (Jürgen Stackmann):“Ono savršeno prenosi duh „Think Blue“ tehnologije, inspirišući i omogućavajući svima da nam se pridruže u promeni svakodnevnog načina vožnje na način koji je jednostavan i zabavan“.
U toku ovog događaja, vozači su takođe morali da ispune nekoliko zadataka vezano za ekološku postojanost i tehnologiju „Think Blue“. Na primer, u određenim igrama od učesnika se zahtevalo da pronađu najbolji ekološki i ekonomični pristup obnovljivoj energiji u fabrici – baš kao i koncept „ThinkBlue. Factory“ pristupa Volkswagen brenda kako bi se smanjile emisije fabrike za 25% do 2018. godine.
Izvor: Volkswagen.rs
Svaka cast proizvodjacima automobila na trudu da se smanji potrosnja goriva ( i trudu nase drzave da se i cenom smanji potrosnja goriva :)), ali im ne nikako ne ide za rukom.
Oni koji se najvise zale na cenu, voze kao manijaci i imaju duplo vecu potrosnju.
Gledam kroz prozor i zakljucujem da svega nekoliko procenata ljudi vozi ekonomicno a ostatak... gas, divljaj, odjednom koci, cepaj gas do panja
U gradovima potrosnja u mnogome zavisi od sredine - nije ista potrosnja kada vozis bulevarima kada uhvatis zeleni talas, ili kad upadnes u guzvu zbog radova na putu. Isti auto moze da ima i do 30% razlicitu potrosnju.