home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW je saopštio da će uskoro opozvati oko 250.000 primeraka svog modela X5 zbog problema sa servo upravljačem.

Ovaj problem je uočen samo na modelima sa dizel motorima proizvedenim u periodu od 2009. do 2012. godine.

Globalno gledano BMW će morati da opozove oko 250.000 primeraka crossovera X5 xDrive35d zbog problema sa servom. Razlog opoziva je zavrtanj koji drži zatezač kaiša. Taj zavrtanj usled eksploatacije i opterećenja može da pukne i tako izazove gubitak sile koju na upravljač prenosi servo.

Ukoliko do toga dođe, upravljanje pomenutim automobilima biće otežano, a porašće i opasnost od saobraćajne nesreće. Kako bi otklonio problem, BMW će na pomenutom modelu o svom trošku zameniti problematični zavrtanj.

Izvor: Automotoportal.hr



čitanja : 1831



Komentari

sto je mnogo mnogo je...malo malo pa opoziv.

Autor bmw serija 8 08 Dec 2012, 18:41

@ bmw serija 8
Vala, da znas da jeste. I to zbog najbitnijeg dela za bezbednost u saobracaju. I onako preskupo placamo sve automobile. Neka ih makar rade kvalitetno. Sada bar imaju i tehnologiju i masine. Izgleda da je bolje raditi manji broj komada u seriji, i sto vise rucno, nego ovako. Ovaj problem nije jedinstven. Mnogi proizvodjaci kriju ovakve vesti. Mi ovo najverovatnije saznajemo od TASTERA, kojih ima u svakoj fabrici. I treba tako. Neka svi znaju zasto bacimo toliki novac, a posle izgubimo jos neki, da bi oni mogli da izvrse popravke svojih gresaka. U poslednje vreme svi zure da sto pre izbace novi model na trziste. I svi ti modeli imaju DECIJE BOLESTI. Ispada da je bolje kupiti auto prethodne generacije, posle redizajna, nego nov. Takvi su bar prelezali DECIJE BOLESTI. Jeste da sa takvim autom niko nece biti PRVI U SELU, ali ce makar imati pouzdan auto!?

Autor Audifil 08 Dec 2012, 19:27

Pa u zadnjih godinu dana što zbog potencijalnih, što zbog pravih kvarova, skoro 2.000.000 vozila opozvali

Autor Dejan L 08 Dec 2012, 20:14

2.000.000? dokazi.

Autor bmw serija 8 08 Dec 2012, 20:27

Pravih nije bilo, vec uglavnom onih gde su kompjuterski simulatori pokazali da bi moglo da dodje do kvara. Mada, ja mislim da BMW namerno objavljuje takve podatke. Od kad je to poceo da radi, prodaja ide vrtoglavo gore, i plavo beli propeler se udaljava od konkurenata. U novembru npr. Mercedes povecao prodaju u odnosu na novembar prosle godine za 5.3%, a BMW za preko 20%.
Dakle kvarova nije bilo. Kvarova ima kod konkurenata, a kod BMW-a se potencijalni kvarovi preventivno otklanjaju:)

Autor toma 08 Dec 2012, 20:27

686 BMW M5 i M6 zbog gubitka pritiska ulja
1.300.000 zbog mogućeg požara na akumulatoru
89.000 Minija zbog mogućeg samozapaljenja
120.000 dizelaša zbog kvara na filterima
367.000 u USA zbog mogućeg proboja na kablovima.

Ima sve na Google-u
@ auto
Vidi obriši nekako! Aj kaži da je ovo laž

Autor Dejan L 08 Dec 2012, 20:45

Ја сам тек сад закључио какво је ово разваљивање конкуренције!!! За три године 250.000 комада са 3.5д мотором!!! Аууу бате, тек сад видим колике кнедле гутају гараже задње време!
А што се тиче шрафа. А замениће се ваљда... :))

Autor Гагиба 08 Dec 2012, 21:35

@bmw serija 8 bilo je već ovde u vestima pre mesec dva, o brukanju BMW po SAD sa najluksuznijim motorima koji su prolupavali. Onaj "moćni" F10 ili kako već. Molio BMW da se ne voze ni metra.

Autor markoni 08 Dec 2012, 21:47

Audi do sada koliko ja znam opozvao samo A3(opoziv dobili i Vw modeli-A3 nasminkani Golf),za modele koje Audi samostalno radi od A4 na gore jos nisam procitao negde za opoziv ;)

Autor dusan 08 Dec 2012, 22:41

Niko ne moze nasima udovoljiti. Koliko god da ima opoziva, radi se o tome da neko vodi racuna o tome sto je napravio i prodao. I cemu dizanje frke oko jednog srafa i jedne plastikice u gepeku koji cine 80 posto ovih opoziva? Zavrsava se za 15min, pri redovnom servisu i ne kosta nista...

Autor Presidente 08 Dec 2012, 23:02

@dusan
to sto se ne prate opozicionari, ne znaci da nema aktivnosti. Samo u zadnjih 7-8 meseci na autobild.de i ams sajtu bilo je price o nekoliko opoziva mercedesa i audija. Idi na search na pomenute sajtove i nacices. Evo, npr. zadnji koji sam pogledao:
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-sl-rueckruf-3671606.html
Vrlo ozbiljna stvar za novi SL. Bilo je i nekoliko za audi. Nemci to sve lepo prenose, jer to dozivljavaju na drugi nacin. A ovde i u vecem delu sveta. Gleda se prvi, a za drugog, treceg, cetvrtog, koga zabole....

Auuuu al si zanesen. Pa koji bre samostalni audi? Moze da bude samo manje ili vise doradjeni VW. Ali ok, svako moze da veruje u svoju verziju istine...

Autor toma 08 Dec 2012, 23:35

I meni se čini da u skorije vreme ima dosta "zlih" vesti na temu "problema" i "opoziva" za pojedine modele BMW-a. Baš dosta. I tu su u pravu i Markoni i Dejan L.
Mene to lično ne pogadja neposredno, nemam ga, ali mi je to jako deprimirajuće zbog nekih modela koji mi se dopadaju praktićnošću i komforom ( X1 i X3 ). Jer, jedno je da dam 10 ili 15.000 i imam "probleme" koje ne bi trebalo niko da ima, a sasvim "drugi padež" je da dam 30 ili 40.000 i da imam nepouzdano vozilo. To je već veliki "bol".

Autor Moron 08 Dec 2012, 23:55

Autor Dejan L 08 Dec 2012, 20:52

hahahahahahhahhahahahahah

Sto se tice preventive, podrzavam.

@bmw
Pa bolje ovako, nego da to uzrokuje nesrecu. Jbg, ne moze sve savrseno, ja tako gledam...pa i da je 70k + :)

Autor NemanjaBB 09 Dec 2012, 00:27

@ Moron
Zato i kažem. Platio si nešto bogato da se ne bi kvarilo!
Baš mi krivo za BMW. Ali nek se 1 zna istina. Najprodavaniji ne znači i najbolji

Autor Dejan L 09 Dec 2012, 00:36

@Dejan L
Svaka cast za komentar,sto je mnogo mnogo je,totalno se slazem sa tvojim komentarom.

Autor Kica 09 Dec 2012, 00:47

E Kica i Zlatousti kad su se slozili....
BMW je najprodavaniji upravo sto je najbolji. Nek se 1 zna:)
A ovi lokal provincijalci neka znaju da ako se u Srbiji ili na autoblogu ne objavi opoziv MB ili Audija, to ne znaci da ih nije bilo...
I ja bi bas sad kupovao upravo BMW zbog toga sto brinu o kupcima. Pre nekog vremena je bila prica o opozivu stare serije 7 iz 2005. godine. Ej, posle 7 godina otkrili da moze da dodje do problema sa parking kocnicom (i to u slucaju da budala barata njom) i ipak odlucili i to da poprave. E zbog toga su i prvi. To sto kompjuterska simulacija pokaze da bi neki sraf mogao da popusti sa verovatnocom 1:1000000000000000 i opet odluce da ga zamene, e zbog toga su najbolji premijum brend, i zbog toga se iz meseca u mesec sve vise udaljavaju od konkurencije.
I sto Gagiba primeti, oni prodali 250.000 X5 sa dizelom od 300ks. Koliko konkurencija sve ukupno Q7, ili koliko ona druga konkurencija ML sa nekim malim dizel motorcicem. Hvala ovoj vesti na tom podatku.

Autor toma 09 Dec 2012, 01:13

тома
"Ej, posle 7 godina otkrili da moze da dodje do problema sa parking kocnicom (i to u slucaju da budala barata njom) i ipak odlucili i to da poprave. E zbog toga su i prvi."
Објаснио си!!! Верујем да ће те и именовани разумети! :)
А стварно сам био затечен са 250.000 комада 3.5д! Значи, све су рекли. Х5 са тим агрегатом ни један није испод 80.000е а верујем да га је ретко ко узимао без "нешто" додатне опреме. И после се неки чуде одакле БМВ-у толики оперативни профит, одакле толика улагања, како опет праве тако супериорне аутомобиле. Па једно друго вуче...

Autor Гагиба 09 Dec 2012, 02:01

Prosto ne kapiram zasto se ljudi nesto uzbudjuju oko ovih opoziva, jedna stvar manje koja moze da ti rikne na polovnjaku ``koji je presao manje nego nov auto`` koji se kupuju kod nas vise nego novi automobili.

Autor Bati 09 Dec 2012, 03:05

Ko da je vazno sto moze da mu otkaze servo.

Autor Marko 09 Dec 2012, 03:11

@ Marko
Pa nije važno ako otkaže u garaži, ali na autoputu...
@ toma
20:45 ... ma naravno, baš si pogodio, hahahaha

Autor Dejan L 09 Dec 2012, 09:26

@ Gagiba.
Ja ne bih bio ponosan na ono POSLE 7 GODINA. Ja bih se ubio da saznam tako nesto. Takve sitnice, a i krupniji nedostaci, se resavaju u prve 2-3 godine od pocetka proizvodnje. Dok ne izadje redizajnirana verzija. A sto se tice doticnog modela, on je vec poodavno dobio naslednika, tako da je to jos veca bruka. Da sam na vasem mestu, ljubitelji BMW-a, ja bih digo ruke od njih, i poceo da volim Dacije.

Autor Audifil 09 Dec 2012, 10:30

"Da sam na vasem mestu, ljubitelji BMW-a, ja bih digo ruke od njih, i poceo da volim Dacije."
blago ti za pamet.

Autor bmw serija 8 09 Dec 2012, 11:21

@Audifilili
da li znas koji je to bio problem, i da li bi se javio problem kad bi ti koristio neki primerak zahvacen tim problemom?

Autor toma 09 Dec 2012, 11:26

O kojoj samostalnosti vi pricate!? Pa, BMW je morao da kupi LAND ROVER-a da bi naucio da pravi terence, dok Audi-jev Quattro svi koriste u WAG-u. Dok je Audi harao sa tim svojim 4x4 pogonom, BMW je imao muka sa zadnjom vucom. Srecom, pa je neko izmislio ESP, ASR i slicne sisteme, pa jos i nekako moze da se vozi. Do tada su resenje bile sire gume, sto je do raspadanja dovodilo BMW-ove trapove. A ciji su RR i MINI!? Ikakvu sad vi tu samostalnost pominjete. Da nije njih, BMW bi bio na trecem mestu po prodaji. Nemoj neko sada da pominje R8 i Lambordzini, kada se zna da takve automobile BMW nikada nece napraviti.
Predlazem vam da malo vise pratite automobilizam. Potpuno sam u pravu kada kazem da se te DECIJE BOLESTI resavaju do redizajna aktuelnog modela. Sve posle toga je vise nego kasno. Nije sve samo u dizajnu. Kao i istoriju automobilizma.

Autor Audifil 09 Dec 2012, 11:48

Audi bi mogao sve da proizvodi sam. Koriscenje istih platformi samo dovodi do pojeftinjenja proizvodnje. Zato su i Audijevi modeli jeftiniji od BMW-ovih i MB-ovih. I treba da bude tako, dok kriza ne prodje. I samostalan, Audi bi proizvodio kvalitetnije automobile. TASTERA ima u svim firmama, pa zato saznajemo takve stvari. Niko nece da sam prizna da je pogresio. Ko pravi najvece fabricke greske, to se vidi po vestima koje dolaze do nas.

Autor Audifil 09 Dec 2012, 11:57

Hajde manje-vise za ove opozive, svi ih imaju, ali toma bas u svemu nadje neku prednost za bmw. Ako nemaju opozive to je jer su kvalitetni, ako imaju to je jer brinu o kupcima, pa primeni onda isti princip za ostale proizvodjace.
Neverovatno koliko si zaludjen bmw-om.

Autor Damko 09 Dec 2012, 12:00

@Damko
pa jel brinu o kupcima brinu. Jel se to odrazava na prodaju - odrazava. I sta hoces da kazem, da nije tako!

Autor toma 09 Dec 2012, 12:03

Ma, oni brinu, ali je 7 godina i suvise prekasno. Kako ne shvatas da drugi proizvodjaci to rese u prve 2-3 godine. I meni se smucilo da se vise puta ponavljam. To je takva sitnica, da je to moglo da se resi i pre nego sto je prvi primerak napravljen za testiranje. Ja razumem okorelu ljubav prema nekom proizvodjacu automobila, ali se greske i propusti moraju priznati. I ja se licno osecam krivim, i ljutim se na ljude iz Audi-ja kada PROMASE DIZAJN, ili ne odrade nesto kako treba. Morate i vi da se pomirite sa cinjenicama. Desavaju se te stvari svima. Nije to samo Kod BMW-a.

Autor Audifil 09 Dec 2012, 12:10

Autor Audifil 09 Dec 2012, 10:30

Ne znam da li si procitao podatak o kom godistu proizvedenih x5 se radi...
"Ovaj problem je uočen samo na modelima sa dizel motorima proizvedenim u periodu od 2009. do 2012. godine."

Dakle, nije posle 7 god proizvodnje uocena greska, vec ovo spada u okvir tvojih 2-3. :)

Autor NemanjaBB 09 Dec 2012, 12:15

@toma

Ne sporim da brinu, ali valjda to radi i merc kad opozove svoje automobile, ne?
Ili sci drugi opozivaju zbog toga sto nisu kvalitetni, a samo bmw za to sto brine o kupcima?

Malo vise realnosti u komentarima, ne treba bmw-u nikakva nerealna pomoc da bi bio dobar, on to vec jeste.

Autor Damko 09 Dec 2012, 12:18

*svi drugi, i
*zato sto brinu

Autor Damko 09 Dec 2012, 12:23

@Damko
naravno da i Mercedes resava probleme. Evo kako. I nisu sitni.
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-probeme-mit-v6--v8-benzinern-1868124.html

Autor toma 09 Dec 2012, 12:24

@audifil
procitaj ponovo 11:26

Autor toma 09 Dec 2012, 12:25

@toma

Hahahaha, tacno sam znao da ces to da pomenes, podsecas na to na svakoj mogucoj temi o opozivima. ;)

Ali i to je radi brige o kupcima, kao sto ovde ne radi servo, tamo je problem bio sa (odredjenim) motorima. Znaci i mercedes je pozvao vlasnike jer brine o njima. Ili ako ti se vise svidja mercedes je lose uradio te motore, bmw servo. Znaci samo isti kriterijum i nema problema.

Autor Damko 09 Dec 2012, 12:28

@ Damko
Tako je. Daj da nadjemo neku drugu temu. Dosta vise o ovome. Svi grese, svi ispravljaju greske, i sve ide svojim tokom. Daj da vidimo da li je neki tjuner pogresio u stilizovanju i tjuniranju nekog auta!?

Autor Audifil 09 Dec 2012, 12:47

@Damko
pa ovde je receno da bi mozda u odredjenim slucajevima taj sraf mogao da popusti (a u ni jednom od 250000 slucajeva jos nije), a u vesti koju sam linkovao doslo je do lomljenja motora, bukvalno. I ne citas, vec pricas napamet. Mercedesov opoziv u toj linkovanoj vesti je glasio: OK vi sad platite 4000e popravku, a mi cemo se potruditi da u sledecoj generaciji motora ne bude takvih problema.
Ima i ona novija, gore negde sam je linkovao, jos ozbiljnija, o novom SL....

Autor toma 09 Dec 2012, 13:01

@toma

Stvarno mislis da nesto sto se ni u jednom slucaju nije pokvarilo oni menjaju???
Daj uozbilji se.
Niko ne opoziva 250.000 vozila ni zbog cega.

Autor Damko 09 Dec 2012, 13:58

damko,imas li informaciju da se nekom nesto pokvarilo? .mislim da je nemas. budimo ozbiljni.

Autor bmw serija 8 09 Dec 2012, 14:07

@Damko
ti si previse neozbiljan da bi meni mogao da kazes da se uozbiljim. I svi ste zaboravili da jos jednom procitate vest: BMW nije opozvao ova vozila, vec ce mozda da opozove!
Na redovni servisima i pregledima uvek se pronadje ponesto. E sad, u autoindustriji svaki kvar se ispituje, da li je doslo do njega usled duge eksploatacije (sto je u slucaju nekih delova i normalno) ili usled toga da deo nije u samom startu odgovarajuceg kvaliteta i dizajna. Pa se onda ispita u kojoj seriji i kad je proizveden taj deo, i da li i ostali podlezu datoj gresci, itd, itd. Drugi nacin je da se u samoj fabrici na delu gde se vrsi kontrola ustanovi greska, i treci nacin je uz pomoc kompjuterskih simulacija. Niko od dece ne trazi da znaju sve, ali pobogu, mogu deca valjda da procitaju tekst i protumace ga kako treba. A ne samo da na sve strane prsti izliv gneva i ljubomore.
Mada, ja kapiram BMW-mrzce. Ovih dana im je bilo bas mnogo lose. A sutra stizu podaci o prodaji za novembar. Pa uskoro stizu M6GC, X4, M3, novi X5, serija 2, i3, i8, restajling za 5, ono sto ce mnogo boleti - restajling za keca (bio im kec u rukavu:)), i jos nekoliko "sitnica". I sve to u 2013. godini (i jos ponesto u 2012., od svega navedenog:)).

Autor toma 09 Dec 2012, 14:18

@ toma
>>Kec im bio kec u rukavu

Autor Audifil 09 Dec 2012, 14:37

@bmw 8

Budimo realni, koliko ti poznajes onih koji su imali neki kvar od opozvanih miliona i miliona vozila samo ove godine, bilo koje marke?
Nije problem opoziv, problem je sto ste toliko zaludjeni bmw-om da sve sto se desi vi vidite kao prednost bmw-a, a isto to kao manu kod drugih proizvodjaca. Ja volim bmw, volim i audi i merc, ali kad mi se neki od moddela ne svidja - onda mi se ne svidja bez obzira na bedz koji nosi, ako nesto na nekom auto nije dobro uradjeno, onda nije dobro uradjeno bio to bmw, merc ili audi.

Autor Damko 09 Dec 2012, 15:18

Daleko od toga da ja mrzim BMW. Pre bih kupio BMW nego MB. Pogledajte, prvo, moj prvi komentar na ovu vest, pa tek posle pricajte. Ja samo hocu da budem realan, i da normalno komentarisem sa ostalim blogerima, a ne da se vredjam sa bilo kim ko je ovde bloger.

Autor Audifil 09 Dec 2012, 15:40

sto je mnogo mnogo je...malo malo pa opoziv.

Autor bmw serija 8 08 Dec 2012, 18:41
ja prvi da kupim auto od 80000e i da me zovnu na popravku posle godinu,dve...pa poludeo bi. mene vise sam taj cin nervira nego sto bi moglo nesto lose da se desi jer nisam jos cuo da je neko poginuo fabrickom greskom koju je proizveo BMW. volim i merc i audi,ali ovi sto ih "brane" su mi....bolje da ne kazem.

Autor bmw serija 8 09 Dec 2012, 15:41

@ bmw serija 8
Bez vredjanja, molim te!? Svi proizvodjaci imaju greske na svojim automobilima. Neki to kriju, neke TASTERI otkriju za javnost, a za neke javnost nikad i ne sazna, sem vlasnika koji mora da odveze auto u servis. Samo trebamo da budemo realni. Niko ne pljuje svoju omiljenu marku, kao ja. To mozes videti u mom prethodnom komentaru. Evo, i u ovom cu da napisem: Audi proizvodi automobile koji se meni dizajnerski ne svidjaju. Suvise lice jedni na druge. Ali, ista je prica i kod BMW-a i MB-a. Svi su se utopili u sveopstem sivilu. I svi trebaju pod hitno to da promene. Najvaznije je da niko ne izgubi glavu zbog greske fabrike. Pre desetak godina se dogodilo u americi da su na jednom Fordovom terencu, koliko se secam, bile lose serijski ugradjivane gume, pa je mnogo ljudi nastradalo. Ne mogu tacno da se setim kako je bilo. Pokusacu na netu da nadjem tu vest, pa cu da vam dostavim u komentar. Zato, budimo realni, i postujmo i druge, i malo spustimo loptu. Ovo treba da nam sluzi samo za ubijanje vremena, a ne za svadju. Cak i za sklapanje prijateljstva. Ipak smo mi velika auto-armija.

Autor Audifil 09 Dec 2012, 15:54

@Zagrizeni Bmw fanovi
Za kad je najavljeno predstavljanje novog X5 i jel ima neki dobar ``blender`` da se vidi?

Autor Bati 09 Dec 2012, 15:55

@ bmw serija 8
I ja bih poludeo kada bih tolike pare dao za Q7 ili A8, a oni me pozovu u servis zbog njihove greske. Ja bih ga odmah, posle popravke, prodao i kupio Daciju ili nesto slicno.

Autor Audifil 09 Dec 2012, 15:58

Cekaj! Kako novi X5!? Zar je vec doslo vreme za novi model?! Koliko se secam, tek nedavno je radjen redizajn druge generacije!?

Autor Audifil 09 Dec 2012, 16:01

За Дејџа, овог што воли да филује Аудије и остале који претендују да буду апсолутне блог свезналице:
Нико, али понављам и подвлачим нико, не може да настрада уколико серво појачање откаже на аутомобилу! Штавише БМВ користи електро серво асистенцију која се на поменутом аутопуту готово и не активира зарад уштеде енергије а и зарад непосреднијег контакта са подлогом при високим брзинама, тако да би евентуалан недостатак серва возач приметио тек када би при малим брзинама желео да направи велики угао скретања. Иначе, помињана Дачија своје моделе продаје без серво појачања у основном пакету, па нико не сматра да ће изгинути због тога.
Да скратим. Пре него што са'раните пола возача услед непостојећег квара, одмерите количину зависти коју осећате према неприкосновеном лидеру аутоиндустрије и сходно том великом притиску обрнуто супротно дозирајте количину глупости коју напишете. Овако што више хејтујете БМВ све више пролупавате небулозе а то не води конструктивном блог дијалогу. Препорука: Што више осећате завист - више пишите уљудније и реалније! То вам је идеалан начин да се једног дана ослободите зависти, једа, љубоморе и свега осталог што вас притиска а када се то деси онда ћете отворених очију видети зашто је БМВ за три копља побегао испред гаража коју неки називају конкуренцијом... :)

Autor Гагиба 09 Dec 2012, 16:45

@toma,
Ima li najava o nekom beskompromisnom terencu iz BMW-a mozda. Pod tim mislim na nesto sto bi moglo da konkurise GL-u ili eventualno G klasi?

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Dec 2012, 20:54

Skinuta skoro kompletna kamuflaza sa novog X5. Ostale samo ona psiho folija. Covek koji ga je snimio kaze da uzivo izgleda:"SUV bez neke bliske konkurencije":))
http://www.dodaj.rs/?2w/lP/1JfvEN9/photo-dec-08-9-12-55-am-.jpg
http://www.dodaj.rs/?3z/m7/1qrOCNnk/photo-dec-08-3-21-36-pm-.jpg

Za nekoliko dana jos dosta slika!!!
Dakle auto je sada u FEP stadijumu, a to obicno znaci da premijera veoma blizu, manje od 6 meseci.

Autor toma 09 Dec 2012, 20:58

@UCS
2016. godine stize X7 (odustali od RR SUV, pa resili da odrade pod BMW znackom, posto se ocekuje velika ekspanzija trzista superluksuznih terenaca). Bice na platformi nove serije 7 (2015), sa sve karbon fiberom i V12-icom:)) Imace sportskiju liniju krova, ne u X6 fazonu, vec u MINI paceman i Rover Evoque fazonu, ali ne toliko drasticno.

Autor toma 09 Dec 2012, 21:02

@toma,
Nisi me razumeo. Mislio sam da li BMW ima apsiracija ka beskompromisnoj off road voznji a ne nekom velikom SUV sa "sport" atributima i niskoprofilnim gumama. Kapiram, posto su doktorirali sa asfaltom, da li imaju zelja da konkurisu Jeep-u, japancima sa Tojotom, Nissanom, Mercedesu sa GL,G klasom i sl.

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Dec 2012, 21:16

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Dec 2012, 21:16

Ne znam baš da li možeš staviti G i GL u isti offroad koš. Mislim da je u tom segmentu G klasa jedan od boljih. GL je više ogromna SUV krstarica, ali ga nikad ne bih za van puta.

Autor NemanjaBB 09 Dec 2012, 22:15

@NemanjaBB,
Stavio sam GL iz razloga sto BMW nema nista slicno a deluje opet sposobnije za off road od X5. Zapravo nikad nisam video nijedan iz X porodice sa kakvim ozbiljnijim gumama za terensku voznju. Mislim moza postoji, ali ja nisam video...
Vise me interesuje da li se BMW interesuje za taj deo kolaca gde "vladaju" japanci, Jeep, Mercedes G i LR sa Diskaverijem. Land Rover je, istina, BMW-ov ali opet...

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Dec 2012, 22:27

@toma,
Hvala na odgovoru, tako sam nekako i ja razmisljao. Al' opet glupo da komsija ima a oni ne...

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Dec 2012, 22:29

тома
Тазе сличице али ипак превише камуфлаже. Нижа силуета, "шкрге", чини ми се позади мало дужи, изгледа да га баш спремају за владарску позицију, што је и за очекивати. Шта се прича, хоће ли бити какав нови мотор уз њега. Неки дволитраш од 250 коњића нпр.?! :)

Autor Гагиба 09 Dec 2012, 23:59

Uros Cuore Sportivo 09 Dec 2012, 22:27

LR je od TATA Motorsa...

Autor hh 10 Dec 2012, 00:04

@hh,
Verovatno sam mislio na Rover...

Autor Uros Cuore Sportivo 10 Dec 2012, 00:13

@Gagiba
gledaj donju sliku, sto se tice kamuflaze. Ona gornja je starija, postavljena kao poredjenje. Sto se tice donje slike, to je to. Manje kamuflaze ces videti tek kad bude bez kamuflaze:))) Ovo je FEP model, i ovo su finalna testiranja. Sto se tice motora, nemam pojma. Prica se da ce sa serijom 4 biti predstavljen novi sestocilindricni benzinac. A ja mislim da ce sa serijom 4 predstaviti i novi dvolitarski dizelas i verovatno mu nece nesto drasticno pojacati snagu, ali ce ga celog "ispeglati". Uz X5 nemam ideju sta bi mogli da predstave. Vrlo moguce da ga na`fil`uju sa biturno dvolitarskim dizelasem i pojacaju sa sadasnjih 218 na nekih 230-240ks. I ovaj sadasnji je kad se pojavio imao 3.0L dizel od 235ks. I plus ce ovaj da bude oko 150kg laksi, tako da ce imati smisla. Mozda u X5 debituje osvezeni biturbo dizel, takodje pojacan sa sadasnjih 313ks. Znam da je na nekoliko kilometara od Spartanberga izgradjena ZF fabrika za 9-tostepene menjace, tako da ce verovatno da X5 bude prvi BMW sa devetostepenim menjacem.
Lik je uslikao u okolini Spartanberga ove slike. Kaze da ih ima dosta, iz svih uglova (kaze da uzivo iz svih uglova izgleda fantasticno i da ce da ponese titulu najatraktivnijeg SUV-a, bez dileme) i obecao je da ce narednih dana da okaci i ostale slike. Linkovacu cim ih postavi.

Autor toma 10 Dec 2012, 00:17

тома
Увек си имао имао неке ексклузивне информације, морам да потврдим! :)
Чувено правило у дизајну БМВ-а уопште, које је важило рецимо до краја деведесетих, било је револуција па еволуција. Код Х5 изгледа из револуције иду у револуцију. Први и други Х5 су два потпуно различита аутомобила, а све су шансе да је овај наступајући прича за себе. Видећемо. А колико очекујем од Х5 још су ми већа очекивања од Х6! :) Надам се да неће да га упропасте. Добро, неће га упропастити сигурно али очекујем да ће га погодити бар као овог актуелног! :)
А дволитраш мора да буде у Х5-Х6. Ако не одмах у рестајлингу сигурно. Што рече први 3.0 је био 235кс што сад дође готово смешно али и те како завршава посао. Ценим да и обртни момент не може бити знатно слабији у 2.0, тако да ето регистрације за 25.000 дин, наравно за оног ко има пре тога 75.000 еура за газда Мишкову испоруку! :)

Autor Гагиба 10 Dec 2012, 00:33

Za mene je prvi X5 mnogo ljepsi od ovog drugog.

Uros Cuore Sportivo 10 Dec 2012, 00:13

Rover nema veze sa offroad-om a i ugasen je :D

Autor hh 10 Dec 2012, 00:49

@hh,
Mislio sam na BMW-ovu avanturu sa Roverom pa me je to navelo na gresku po zvucnosti.
Rover - Land Rover
Miš-Mouse Kuća-House :D

Autor Uros Cuore Sportivo 10 Dec 2012, 01:13

Izvinite na dezinformacijama. Rekoh sinoc da je u novembru BMW prodao oko 140.000 automobila, a stvarna cifra je 145.452, ili 26.4% vise nego u novembru prosle godine. Cifra za celu BMW grupu je ona koju sam vec napisao, 170.000 "komata".

Autor toma 10 Dec 2012, 09:13