home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi pro_cee'd je Kijin najnoviji model, koji je zbog svog izvanrednog dizajna dobio dizajnersku nagradu iF.

3-vratni pro_cee’d, koje će u martu stići na evropske puteve, pobedio je u kategoriji ‘dizajna prevoznih sredstava’, gde se za laskavi naziv takmičilo više od 3.000 proizvoda iz 48 zemalja.

30-člani žiri ocenjivao je kvalitet dizajna, izrade, inovacije, praktičnost i bezbednost. Najnovija nagrada je već 5. dizajnerska nagrada iF za Kiju, a od 2009. Kia je osvojila skoro 20 nagrada za dizajn. Novi pro_cee’d osetno se razlikuje od 5-vratnog cee’da, a karakterišu ga klinast oblik i mišićava ‘ramena’.

Kijini dizajneri na čelu sa Peterom Schreyerom su krovnu liniju snizili za 4 cm, a B stubić pomaknuli unazad za 22 cm, a osim toga izmenili su i bočne ploče, zadnji deo, zadnja svetla i zadnji branik.

Svi nagrađeni proizvodi će inače biti izloženi na sajmu “iF design” u Hanoveru, od 5. do 9. marta 2013. godine.

PR Kia Motors



čitanja : 1788



Komentari

VW će tek da žali što je Schreyer prešao u Kiu. Ovo izgleda duplo bolje od Golfa 7.

Autor Max 08 Dec 2012, 15:24

Kakav Golf VII ... pa spram ovog izgleda kao kolica iz "Maxi"-ja.

Autor Đenka 08 Dec 2012, 16:35

Stvarno stvarno lepa! Pozdravljam ove 3D momente na karoseriji koji autu daju "premijum" izgled.
Kao onomad bumerang kod Insignije...

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Dec 2012, 17:33

Mozda VW nece, ali Audi sigurno hoce, posto je Peter Srejer bio dizajner u Audiju. Stvarno lepo izgleda. I prvi Pro sid je bio lep, takodje.

Autor Audifil 08 Dec 2012, 17:51

Zasluzena nagrada.

Autor milan 08 Dec 2012, 18:02

Nije mi jasno sto se dize Peter Screyer u nebo i njegov odlazak iz Audija... mogu oni da zale zajedno sa svima vama koji tugujete ali realno on tamo nije mogao da pokaze svoje znanje, Audi ima svoj dizajn koji je skoro nepromenjljiv, odnosno nije bilo znacajnih zaokreta sa novim generacijama modela, godinama rekao bih slobodno mainstream, izleti i njima neka revolucija poput R8, A7 ali nema ih puno, tako da je verovatno njemu sada svanulo sto je njegovo znanje i umece moglo da se primeni negde... osim toga nije on jedini dizajner u Kiji, on je sef dizajn tima i prikuplja zasluge za sve a jedan covek nikada ne moze da dizajnira sam jedan auto da se ne zanosimo... barem u modernom dobu...
Meni se dizajn Audija svidja, uvek bih kupio Audi da ne bude zabune oko onih koji bi doleteli da popuju o dizajnu kako ne vidm lepo, polustranice razlicite, bla, bla, bla... ;)
P.S. Pro cee'd odlican samo jos da krenu da ugradjuju jace motore tip 150+ KS u dizel i benzin varijantama...

Autor Orlo 08 Dec 2012, 18:06

ihhhh nemci ostadose u svlacionici

Autor ipanema 08 Dec 2012, 18:43

@ ipanema
Ovo je vise nemacki nego korejski auto. Ili, bolje receno: evropski. Hjundaji i Kija imaju razvojni centar u Rizelshajmu, na adresi: ulica Marije Kiri 2. Da, to je onaj gradic blizu Frankfurta, gde se nalazi i sediste Opel-a. A njihovi automobili se sklapaju u Slovackoj i Ceskoj.

Autor Audifil 08 Dec 2012, 19:12

Automobili Hjundajija i Kije, koji se skalpaju u Slovackoj i Ceskoj su, u neku ruku, i deo srpske auto-industrije, jer komponente koje se proizvode u fabrikama YURA i Shinwon, u Rachi, Nishu i Leskovcu, ugradjuju se u te automobile.

Autor Audifil 08 Dec 2012, 19:17

pa gospodin Fredinand Piech, već je javno izneo, da je "odlazak Petera Shreyera jedna od najvećih greški WAG grupe"...
ne toliko zbog dizajna grupe, već zbog toga što je napravio za Kijin dizajn i to, da kia postaje sve opasniji igrač u Volkswagenovom delu tržišta (a opasno napreduje i u takozvanom Audijevom premiumu velikih klasa (K9))

Autor drugmirko 08 Dec 2012, 20:10

Ja bi rado sidu vozio u ovoj boji, al sto bi tek legla zelena sa i20...

Autor rasa 08 Dec 2012, 20:28

audifil

kao sto je i juzni tok nas....a glavni ventil kod rusa...

Autor ipanema 08 Dec 2012, 23:06

@ ipanema
Jeste tako, ali, u ovom slucaju ima razlike. Korejci su morali da urade ovako nesto, jer modeli koji se prodaju na trzistu koreje ni malo ne ispunjavaju bilo kakve uslove koji bi im trebali za ulazak na evropsko trziste. Ni tehnicke, a ni dizajnerske. Zbog toga oni imaju i svoj razvojni centar negde, koliko se secam, u Kaliforniji, za trziste amerike. Naravno da je potpuna kontrola u koreji, ali se za ovde ipak pitaju ljudi u nemackoj. Pa se zbog toga vide bitne razlike izmedju evropskih, azijskih i americkih Hjundaija i Kija.

Autor Audifil 08 Dec 2012, 23:32