home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Zbogom Citroen C6

10 Dec 2012 - 12:49 Vesti Link

Citroen je i zvanično najavio da će tokom ovog meseca (pominje se 19. decembar) prestati sa proizvodnjom svog najluksuznijeg modela – C6.

C6 je predstavljen 2005. godine kao alternativa nemačkim modelima poput Mercedesa E klase i BMW-a serije 5, ali jednostavno nije uspeo da privuče kupce.

Najbolja prodaja je ostvarena 2007. godine kada je plasirano 7.600 primeraka C6-ice, dok je tokom 10 meseci ove godine francuski proizvođač primio tek 556 narudžbina. 

Au Revoir Citroen C6.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 6170



Komentari

Za ljude sa stilom. A takvih je malo. Vrhunski automobil.
Ima da pazarim jedan polovnjak pa makar nemao da jedem dve godine :)

Autor Nemanja 10 Dec 2012, 16:38

Jes' mocan. :) Po meni Citroen je najbolji francuski automobil. Renault i Peugeot izgledaju ko biciklo prema Citroenu. Ali nevjerovatno mala prodaja.Onaj rezultat je smijesan iz 2007. god a kamoli ovaj ovogodisnji. Bas cu pogledati koliko se krecu polovni, ako ih ima.

Autor Sony 10 Dec 2012, 16:46

@ Sony, na sajtu Polovniautomobili.com ih ima nekoliko (i za manje od 10.000 evra):
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila-26.php?category=26&tags=&showold_pt=false&shownew_pt=false&brand=97&model=1155&price_to=&tag_218_from=0&tag_218_to=0&selectedRegion=0&showoldnew=all

Autor auto 10 Dec 2012, 16:54

Steta sto nije uspeo. Citroen je po svemu broj 1 sto dolazi od francuske auto-industrije. Nadajmo se da ce koncept NUMERO 9 biti njegov naslednik. On je bas lepo uradjen, zar ne!?

Autor Auto union 10 Dec 2012, 16:57

Jedan od boljih pokusaja napada na nemacku trojku, ne mogu da verujem da je prodaja toliko slaba bila, odlican auto!

Autor Damko 10 Dec 2012, 17:16

Nije mi jasno.. Citroen je očekivao da će sa C6 uzeti ozbiljan broj kupaca "premijumcima".. C6 je bio nešto kao simbol postojanja Citroen-a da može.. Najbolje je to pokazao Top Gear.. Takav komfort u vožnji nemaju "oni"..
Šteta.. Ali kriza je i dalje prisutna..

Autor Panchev9 10 Dec 2012, 17:23

Izgleda da je tesko ugurati se u prva tri!? To nije uspelo ni bratskom 607, a o Vel Satis-u i da ne pisem. Ne verujem ni da Renault Latitude moze tu da napravi nesto. Izgleda da renome francuskih proizvodjaca ne moze da nadjaca renome nemackih!?

Autor Auto union 10 Dec 2012, 17:36

Zbogom C6 - mozda se vidimo nekada kada predjes u oldtimer kategoriju ... :)
Opsti osvrt na temu o Citroenu i "premium trojci" - vec decenijama Citroenu nije toliki problem da napravi automobil koji je udoban i dobro opremljen raznim pomagalima - ali problem je u motorizaciji (i to generalno i PSA grupi i Renaultu): nijedan francuski proizvodjac nema motore vecih zapremina i snaga u ponudi - a koliko pratim trenutno - ni u razvoju (poslednji "jaci" projekat sa 2.7HDI se nije bas pokazao kao uspesan - iako je osnova dobra i proverena - motor pati od raznih "decijih" bolesti ...).
Sa jedne strane - za automobile B, C pa donekle i E klase - i 2.2HDI ili 1.9dCi mogu da posluze - ali tamo gde "Francuzi" staju sa snagom - "Nemci" tek krecu. I to nikakva udobnost ne moze da nadomesti. Razloge zasto je to tako ce verovatno bolje znati da objasni neko ko je ziveo ili zivi u Francuskoj (poreske klase i slicno) a jasno je kao dan da su lokalna trzista najbitnija proizvodjacima automobila u poslednjoj deceniji (kako u Francuskoj, tako i u Italiji, Spaniji, a jos kako i u Nemackoj...).
Tako da - nazalost, pitanje je do Concepta9 da li cemo uopste videti ista vece i luksuznije od "Francuza" - a i za njega je pitanje da li ce imati motor jaci od 2.0HDI i kombinacije sa elektromotorima (hybrid pogon je bio cini mi se u najavi).
Opet - tamo gde im treba - za manje klase vozila - PSA je dobio dosta dobre agregate u saradnji sa BMW-om, i iako se javljaju manji problemi i sa 1.6THP-om - ipak im je taj motor dao kakav-takav komparativni egal sa nemackim i italijanskim proizvodjacima. Sa druge strane - Renault je sada krenuo da trazi vee motore na pravoj strani - kod MB-a - ali je pitanje u sta ce da ih ugradjuje (trebace da se ponovo vrate na zadnji pogon a to je potpuno nova platforma i razvoj potpuno novog modela - sto prilicno kosta i u ovo vreme krize je diskutabilno hoce li drzava - u slucaju Renaulta vecinski vlasnik - dati pare za to) ...
Sve u svemu - nadam se iskreno da ce opet uskoro Citroen da nas obraduje "pravom" limuzinom - i to nekom koja sigurno nece da obara rekorde na "Ringu" - ali ce da mami poglede i okretanje glava za sobom na ulici ... :)

Autor Sebastian L. 10 Dec 2012, 18:04

Stvarno šteta , jer je dokazano da Citroen zna napraviti vrhunsku limuzinu , al stereotipi su čudo...

Jer kad je Citroen imao jednog DS-a ili SM-a Audi se balćao cvajtaktima od 900 kubika a ni BMW nije bio nešto specijalno.

Autor Đorđe 10 Dec 2012, 18:29

@Sebastian
Moj kum vozi 2011 C5 3.0 V6
Full oprema,automobil je azdaja,vrhunski izgleda,unutra je odlicno odradjen,kvalitetno,premijumski da kazem.. I ide kao ala ;)

Autor dusan 10 Dec 2012, 18:44

Uh, meni bas dobar ovaj c6. Da nema ovih mrtvih propisa za registraciju verovatno bi C6 bio moj trenutni izbor.

Autor Bagzi 10 Dec 2012, 19:37

Nije mi zao njega i sahrane. Samo pomislim na njegovo zadnje staklo i slosi mi se. Uzivo sam ga video jednom. Toliko je cest bio

Autor Moron 10 Dec 2012, 20:05

Najvece razocarenje na ovom autu mi je bio enterier. Samo na prvo oko cudan a zapravo jako dosadan za jedan, po inovacijama poznat, Citroen. Prednji deo takodje nije odusevljavao dok su profil i zadnji deo bili cista avangarda u svom najlepsem obliku. Jednostavno, ljudi su navikli da u visoj srednjoj klasi uzimaju automobile koji su opste prihvaceni kao statusni simboli inace bi prodaja ovog C6 uz jos npr. SAAB 9-5, Jaguar XF ili recimo Volvo S80 isla bolje nego sto jeste. Samo ljudi dovoljno samouvereni u svoj izbor uzimaju velike Sitroene. Auto se uzima iz cistog hedonizma a ne za komsiju. Kao sto rekoh-jednostavno.

Autor Uros Cuore Sportivo 10 Dec 2012, 20:29

@Uros Cuore Sportivo
Pogodio si pravo u srz problema odnosno razlog neuspeha... zato su mnogi poput Forda, Renoa, Opela, Pezoa, evo sada i Citroena ugasili svoje velike limuzine u E-segmentu i to uglavnom zato sto su ljudi robovi znaka na haubi a ne razmisljaju da nesto podjednako moze biti dobro... a pogledaj Amerikance, tamo prosto blistaju limuzine pa cak i u vecoj klasi raznih proizvodjaca od Hyundaija, Kie, Toyote, Lexusa, Chevroleta itd...

Autor Orlo 10 Dec 2012, 20:39

@Orlo,
Izgleda da je u Americi cena vozila onakva kakva treba da bude u realnoj situaciji. Minus potvrde o kvalitetu "rek'o mi komsija" ili "devojka moze sa sela ali auto mora da je iz Nemacke".
Sve je to rezultat predrasuda...
Jako mi je zao sto je izostao pravi naslednik 607-ce, 166-ce, Volvoa S80 (Sadasnji ne priznajem, dosadan i "siv" od bola), Safrana, Legenda, Omege...

Autor Uros Cuore Sportivo 10 Dec 2012, 20:50

Prosto ovaj auto je neshvaćen i kao da je namenjen nekim drugima u univerzumu...
Slava mu.

Autor Đenka 10 Dec 2012, 20:53

Mene recimo C5 karavan odusevljava dizajnom spolja i iznutra, motori su mu prva liga, cena OK za ono što nudi, ali sa "onim volanom" ne bih ni da mi ga poklone. To je citroen

Autor Moron 10 Dec 2012, 21:00

@Moron,
Redizajnom su ispravili tu "originalnost".

Autor Uros Cuore Sportivo 10 Dec 2012, 21:08

Moron
Poznato je da Ti voliš "ćelave" volane.. Bez ikakvih dugmića i funkcija.. ;)
K'o pre 30 godina..

Autor Panchev9 10 Dec 2012, 21:08

Uros Cuore Sportivo
Znam da sam čitao davno da će taj volan da izmene na C5, baš zbog primedbi. To je bio čisti idiotizam - za mene, a po takvim "izletima avangardnosti" je citroen poznat.

Panchev9
Da, ja sam prost čovek i "tražim" takva, prosta, funkcionalna vozila

Autor Moron 10 Dec 2012, 21:12

Panchevski,
može se reći velike
(i bukvalno obimne), bele bakelitne sa "prstenom" za sirenu!
:)))

Autor Đenka 10 Dec 2012, 21:14

Bas sam razmisljao o tome ko bi danas mogao da prednjaci sa cudnim dizajnom i setih se Hyundai-ja sa Velosterom, zatim tim fluidnim momentima sa Elantrom ili kako se vec zovu te njihove nove limuzinice. Al' sve je o mrsavo...
Mastam o jednom XM-u...

Autor Uros Cuore Sportivo 10 Dec 2012, 21:15