
Kako piše Tanjug, Sitroen je, verujući u eldorado na kineskom tržištu automobila, poput svojih evropskih konkurenata otvorio novi prodajni salon u Šangaju, na jednoj od najprometnijih avenija, istovetan onom u Parizu i Sao Paulu, u Brazilu.
Ovaj prostor na dva sprata omogućava posetiocima da proputuju kroz čitavu istoriju ove automobilske marke, piše francuski Parizjen. Poseban akcenat je stavljen na slavnu ekspediciju iz 1931, poznatu kao "Žuto krstarenje" (ili "Misija Centralna Azija"), koju je tada organizovao Andre Sitroen, osnivač kompanije.
Proizvođač je za kinesko tržište izložio novi model C4L koji je upravo komercijalizovan i za koji se ova kompanija nada da će prodati 60.000 primeraka u 2013. Osim ovog modela, prisutna su i dva vodeća modela - C4 Pikaso i C5 koji u ovom času beleže najbolje prodajne rezultate.

Za grupu PSA koja ima poteškoća na evropskom tržištu, Kina postaje najbolji izvor rasta prodaje, sa oko 400.000 dosad prodatih vozila za dve marke. Grupa PSA tamo već zapošljava 17.000 radnika i raspolaže sa pet fabrika.
Prodaja automobila, posebno u Kini, mogla bi da se prosečno povećava osam odsto godišnje, predviđa kompanija, da bi u 2020. dostigla 22 miliona prodatih primeraka. Tada će prodaja vozila Sitroena u toj zemlji biti veća nego u Francuskoj, zaključuje list.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Citroen
Meni se čini da je ovaj C4L isto što i Peugeot 301. Ako sam u pravu, onda ovaj auto u Evropi cenovno spada u klasu Rapid/Aveo i sl. po ceni od oko 10-ak hiljada eur. A u odnosu na Peug. 301 je skladniji i elegantniji bar duplo...
@dr
Nisi u pravu!
Ovo je C4 u limuzinskoj verziji i bice skuplji, dok je 301 na bazi 207 i znatno jeftiniji, za trzista u razvoju...
301 je i kraci...
Pozdrav kolega! :)
Negde tinja iz njega neki hjundaijevski plamičak ali generalno odlično izgleda, naročito guzica.
@čarobnjak
meni lično neusporedivo bolje od niskocenovnog C-Elyssea (što je i logično, jer nije "niskocenovni" model :).) ali mogu i reć, da mi smeta ova "kineska" njuška a mogao bi mirno bit i malo niži... silhueti i dinamici izgleda to bi definitivno puno pomoglo!
no, za originalno dvovolumenski model s "pridodanom" guzicom, izgleda poprilično solidno! ...takve stvari imaju običaj završit se "u liku i tjelu" Thalije... kod ovog ne! ili, ko što kaže Đenka, guzica mu izgleda odlično! i mislim, da bi bilo glupo ako ne budu prodavali i kod nas...
Da ne pratim auto sajtove, blogove i časopise, čudio bih se velikom broju Citroena u Pekingu kada bejah pre par godina. Ima ih baš dosta odn. primetni su, mada su svi sedani, na ovu varijantu i takvih nema u Evropi. Ne znam koje su tačno oznake, sve su bile na kineskom :)