
U Gliwice fabrici u Poljskoj je i zvanično počela serijska proizvodnja novog Opelovog kabrioleta Cascada koji će premijeru imati sledeće nedelje na 83. Salonu automobila u Ženevi.

Zajedno sa Mokkom i Adamom, Cascada je još jedan u nizu od 23 nova ili redizajnirana Opelova modela koje GM europe planira da lansira do 2016. godine.

U početku će Cascada kupcima biti dostupna sa tri motora, dok cena baznog modela u Nemačkoj iznosi 25.945 evra. Taj osnovni model ima 1.4L turbo benzinac sa 120KS (uparen je sa šestostepenim manuelnim menjačem), sledi 1.4L turbo sa 140KS, pa 1.6L SIDI turbo motor sa 170KS, kao i 2.0L CDTI dizelaš sa 165KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U nastavku možete pročitati i PR saopštenje uvoznika Opela za Srbiju:
Svetska premijera: nova Cascada – glamurozni kabriolet srednje veličine za sva godišnja doba
Nova Opel Cascada je elegantan četverosed izdužene siluete sa prefinjenim i visoko kvalitetnim mekim krovom. Cascada, kabriolet srednje veličine, nalazi se u samom vrhu Opelove ponude, ali ona nije specifična samo po svojoj veličini (duga je skoro 4.7 metara), već i po privlačnost i vrhunskim tehnologijama i funkcijama koje nudi.
Cascada nudi pravo iskustvo vožnje zahvaljujući svojoj superčvrstoj karoseriji, naprednom HiPerStrut prednjem vešanju i prilagodljivom mehatroničkom sistemu FlexRide šasije. Svi putnici će u njoj moći da uživaju u osećaju vožnje pod vedrim nebom zahvaljujući vrhunskom mekom krovu kojim se upravlja daljinski i koji se može otvoriti za samo 17 sekundi tokom vožnje pri brzini do 50 km/h. Krov je moguće aktivirati i pomoću daljinskog upravljača kad automobil nije u pokretu.
Svojim izvanrednim utovarnim kapacitetom do 380 litara (sa spuštenim krovom) ovaj kabriolet za sva godišnja doba pokazuje da su glamur i svakodnevna praktičnost savršeno kompatibilni. Zapremina prtljažnika Opel Cascade može se dodatno povećati zahvaljujući sistemu FlexFold kojim se električno otpuštaju i preklapaju nasloni zadnjih sedišta u razmeri 50:50, a to je opcija koju inače ne nude kabrioleti sa tvrdim krovom.
Vrhunska oprema koju čine automatski predzatezači sigurnosnih pojaseva, ekskluzivne presvlake od Napa kože i ventilirana ergonomska sedišta, kao i čitav niz sigurnosnih sistema, povećavaju sigurnost i udobnost unutrašnjosti radi većeg užitka u vožnji.
Cascadina cena je čak i uz vrlo bogatu standardnu opremu vrlo pristupačna i počinje od 25.945 evra (preporučena maloprodajna cena sa PDV-om u Nemačkoj). Nova Opel Cascada biće u prodajnim salonima u aprilu.
@ carobnjak, pitanje jeste upućeno Orlu, ali da ja ovde postavim i odgovor iz jednog ranije objavljenog PR saopštenja za Cascadu:
"Vrhunac ponude motora za model Cascada će biti 1.6-litarski SIDI Turbo ECOTEC benzinski motor. Ova jedinica srednje veličine sa direktnim ubrizgavanjem je deo sasvim nove generacije koja će debitovati početkom 2013. godine, i koja nudi nesmetanu vožnju i isporuku obrtnog momenta, kao i sjajnu ekonomičnost. Ovaj motor nudi 125 kW/170 ks i između 1.650 i 3.200 opm - i 280 Nm zahvaljujući svojoj overboost funkciji. Ovaj motor će biti dostupan sa menuelnim i automatskim 6-stepenim sistemom prenosa. Novi 6-stepeni automatski sistem prenosa sa niskim trenjem u modelu Cascada ima Active Select funkciju koja dozvoljava ručno menjanje brzina zarad pružanja posebnog osećaja sportske vožnje."
@auto
hvla puno, nadam se da ce Orlo dopuniti odgovor... :)
Kazniti Opel zato sto za benzinac koristi oznaku "D" i tako unosi zabunu!
@carobnjak
To je oznaka za benzince kod Opel-a: SIDI - Spark Ignition Direct Injected - iliti po naski sa direktnim ubrizgavanjem goriva... u principu ovi novi ce svi biti SIDI turbo motori i bice tri grupe potpuno novih agregata: 1.0T sa tri cilindra, 1.4T i ovaj 1.6 gde mu ova sa 170 KS dodje kao osnovna verzija dok ce najjaca imati 200KS i 300Nm pri 1.650 - 4.800 o/min...
P.S. Ne znam sto bi to "D" bilo problem, mozda ako ne znas dovoljno, Hyundai oznacava GDI benzince, isto i Mitsubishi a ovaj naziv je u upotrebi kod Opela vec 10-ak godina.... ;)
@Orlo
naravno da znam, jos Carizma ga je imala... :)
Moze oznaka GDI da ide za motor ali ne i za model...
@carobnjak
Moze proizvodjac da stavi bilo koju oznaku, sve dok ona nije ista kao neka druga tj ako je vec neki drugi proizvodjac nije "zastitio" odnosno "registrovao"...
Evo jos nekih primera: DIG-T, D4S...
@Orlo
naravno da moze, ali oznaka D je odomacena za dizel motor...
@carobnjak
Pa ti se udruzi sa svim kojima smeta pa napisite peticiju proizvodjacima automobila - kazite da zbunjuje ljude ovo "D" ako mogu drugu rec umesto Direct pa i drugo slovo automatski da stave... :P ;)
Oni ljudi zele da naglase da poseduju modernu tehnologiju, koja je jos uvek nepoznanica nekim proizvodjacima... ne zameri im. ;)
@Orlo
Zasto bih ja pisao pisao peticiju kad moje italijanske masine nemaju taj problem? :)
Uostalom hteo sam samo da ukazem na to sta nama laicima unosi zabunu.
Pravi strucnjaci siguran sam nemaju taj problem... :)))
@carobnjak
Jeste u pravu si nemas razloga... ja sam samo predlozio sta raditi ako se pojavi jos neko... ;)
Mislim da nece stajati oznaka SIDI na zadnjem delu vozila kao kod nekih poput TFSI ili CGI, nego samo TURBO ili CDTI a ta oznaka bi bila na plasticnom poklopcu motora pored Ecotec naziva kao i do sada... mada nesto su pricali kako zele (u GM-u) u buducnosti da naprave brend od tog naziva ili da dobije novi zvucniji naziv poput EcoBoost-a ili BlueTEC itd i da ga popularizuju...