home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Četiri dana su bila dovoljna da Maranello zatrpaju narudžbine za novi LaFerrari. Od prvog dana Ženeve do danas na adresu Ferrarija stiglo je oko hiljadu upita za novi LaFerrari. Sve bi to bilo lepo da društvo iz Maranella ne planira da proizvede tek 499 primeraka ovog ultra sportiste koji je svoju premijeru odradio početkom nedelje.

Imati dovoljnu količinu novca da možete da kupite neki automobil više nije garancija da ćete to i uspeti. To je ovih dana uvideo veliki broj onih koji su poželeli da u svoju garažu parkiraju novi hibridni Ferrari čija je cena 1,3 miliona evra. Naslednik Enza je naime razgrabljen u rekordnom roku i svi oni koji su se barem i malo nećkali pre nego što su u Maranello poslali svoju ponudu ostali su bez svog primerka.

Prednost kod kuppvine LaFerrarija dobili su oni koji u svojoj garaži već imaju nekoliko primeraka s propetim konjićem na prednjoj haubi, a svi ostali sa dovoljnom količinom novca jednostavno će morati da čekaju i da se mole da neko od povlašćenih odustane od kupovine kako bi eventualno oni došli u poziciju da sednu za upravljač najnovijeg sportiste iz Ferrarija.

Izvor: Automotoportal.hr

Više o LaFerrariju možete pročitati OVDE.



čitanja : 3302



Komentari

www.laferrari.com/en/

Autor Petar 08 Mar 2013, 19:51

La 499. :)

Autor Pitbull 08 Mar 2013, 19:53

Najbolji na svetu celom! :)

Autor carobnjak 08 Mar 2013, 19:56

Glupog li imena.

Autor milan 08 Mar 2013, 20:12

aventador je izgledom svjetlosnu godinu ispred...a agera r jos jednu :)

Autor sysfan 08 Mar 2013, 20:13

Ooo la la

Autor L Dejan 08 Mar 2013, 20:13

sysfan 08 Mar 2013, 20:13

Da, zato je Ferrari svjetlosnu godinu brzi.

Autor hh 08 Mar 2013, 20:15

@hh
Od Agere nije brzi na pravcu, mada mislim da ce biti najbolji serijski auto na stazi. Neverevoatan je :)

Autor NemanjaBB 08 Mar 2013, 20:44

vrednost ce mu visestruko skociti kako vreme prolazi!

Autor Profa 08 Mar 2013, 21:16

E zbog ovoga je Ferrari jedan od najvrednijih brendova na svetu,zato sto ne razmisljaju od danas do sutra.Znate oni bi ovaj model mogli da prodaju u jedno 4000 komada komotno za nekih desetak godina,a koliko ce onda vredeti f80?
Vredece najvise 300 000.Ferrari je zacaran krug u kome je svrha postojanja fabrike automobila finansiranje f1 tima a sa druge strane taj isti tim je najbolja reklama.

Autor UROS 88 08 Mar 2013, 22:33

@hh

agera r je pojam automobilizma danas.

5.0l v8 1115ks

a bugatti 8litara i w16 motor sa malom razlikom konja, i uz to puno ruzniji od agere.

supersportasi - agera r i aventador. nema dalje

Autor sysfan 08 Mar 2013, 23:07

sysfan 08 Mar 2013, 23:07

Zamisli sta bi ovaj Ferrari radio sa 1115ks...
Uglavnom, kralj je stigao!

Autor hh 08 Mar 2013, 23:25

Nije im ovo prvi put. Enzo Ferrari takođe nije mogao da se kupi ako kupac već ne poseduje modele F40 i F50.

Autor MV 08 Mar 2013, 23:51

u pravu su da prednost daju redovnim musterijama, i vlasnicima ferrarija a ne nap hoce seka da ga kupi e pa prc malo!!!imas pare ali dzaba!

Autor Profa 09 Mar 2013, 00:20

Enzo kostao oko 600k a ovaj vise nego duplo i ruzan do bola. Dje ide ovaj svijet... McLaren P1 ce da ga oduva. Za ove pare bih ja uzeo Huayru, a ne ovaj auto za kompleksase.

Autor Sony 09 Mar 2013, 01:06

Najbolji Superautomobil na svetu. (TACKA)

Autor loshmi 09 Mar 2013, 01:25

Koliko dece iz Etiopije moze da se nahrani za tih 1000 narudzbi.

Autor Fordovac 09 Mar 2013, 01:55

@Sony

Kad smo kod kompleksa , ti ih imaš opasno prema svemu ne-njemčkom...

Ali činjenice su da je Ferrari najjače ime u svijetu sportskih automobila , da imaju znanje i tehnologiju i što je i najvažnije dugu tradiciju , pa im to dozvoljava da formiraju tako smijelu cijenu.

A i ta Huayra ima presmijelu cijenu , kako i nema neku tradiciju , još oni moraju napraviti Huayra i Huayra da bi imali ime kao Ferarri.

A uostalom svi ti Ferrariji , Paganiji , McLareni su precijenjeni i najviše se plaća ime , a dokaz tome je , za koliko se para može napraviti jedan od najbržih automobila današnjice-Nissan GTR , sve iznad toga se plaća ime iliti pod naški uvaljuju muda pod bubrege...

Autor Đorđe 09 Mar 2013, 02:15

Djordje, za kratko vrijeme Pagani je napravio remek djela na tovkovima, i ubraja se u najbolje hyper automobile na svijetu. Jesi vidio samo njihov kvalitet izrade, koliko ih samo proizvode godisnje. Sve sto izadje, mora da bude perfekcija. Idemo dalje, Lambo pod Audijem je mnogo efikasniji od Ferarija u svakom pogledu. Samo se osvrni i vidjeces. Onaj Aventador obara sa nogu, i svi ostali modeli koji su nenomalno uspjesni.. A da bi dokazali moc, sam si video prije neki dan sta su predstavili. Tu je McLaren P1, pa Bugatti Veyron koji je bas "spor" pa Koenigsegg, i neko takodje pomenu Ageru koja je nenormalno brz auto mada im je to najveci uspjeh, oko drugih stvari manje vise. Odrastite malo ljudi, nije ovo '85 god i vrijeme sa posterima Ferarija na zidovima. A samo vidite ko ih vozi, sve vam je jasno.
GTR je odlican auto, ali je problem u tome sto je svaki auto moguce napucati pa da ide onako i sa onom cijenom. Ne mozes ti njega svastati u isti koš sa Porsheom i Mercedesom itd, ono je samo nabildovani Nissan. Nisu dugotrajni, a cijena za par godina ce mu biti prosjecna kao i svaki drugi auto. Ti mislis da je to isti kvalitet sa gore pomenutim?? E pa za***o si se. Vidjeces te iste automobile posle 10 god pa ces da vidis ko uvaljuje muda po bubrege.

Autor Sony 09 Mar 2013, 09:55

@Sony
Ferari je komotno mogao da napravi auto sa 2.500KS i da ide 600km/h ali cemu? Nissan GTR moze za svoje performanse da zahvali samo turbo motoru i fenomenalnom menjacu. A sto se skretanja tice, ovaj LaFerari ce skrenuti i sa 350km/h u krivini dok ce Hyaura, Aventador, Agera i ostali tu morati da stanu. E to je bio cilj Ferarija da napravi auto koji je blizi F1 a ne sirovog snagatora kojeg mozes da koristis samo na pravcu.

Autor Pepe LeTvor 09 Mar 2013, 12:20

Iznova i iznova na ovom blogu se moze procitati puno sukobljenih misljenja, vrlo subjektivnih i neproverenih pretpostavki itd., itd., pa da iznesem i ja ponesto na ovu temu.
Prvo, Agera R ima od ove godine 1160ks, sto je skoro 200ks vise od Ferarija.
Sto se tice motora, Vejronov je mnogo vece cudo tehnogogije i mehanike od Agerinog, inace nastalog na osnovama Fordovog 4.7L V8.
Pagani ne mora da napravi Huajri i Huajri da bi imali ime kao Ferari, jer ko se iole razume u superautomobile, zna da je Zonda zacementirala ime Paganija medju najvece a Huajra ga uzdize na jos vise lestvice.
Nisan GT-R je zaista strasan automobil, motor i menjac nisu jedino sto na njemu valja ali dobro, nisi citao, gledao i slusao sta kazu neki 'malo' strucniji i od tebe i od mene.
I na kraju... Tvrdnja da ce Ferari izvesti skretanje koje ne mogu Aventador, Agera i Huajra narocito, a video si taj auto samo na slikama... Nema potrebe da duzim.

Autor Petar 09 Mar 2013, 14:42

Pepe LeTvor

Danas smo jos uvek jako daleko od automobila koji ce ici 600 kmh, a moci da se registruje.
Vidis i da je svaki kilometar na sat preko 400 kmh prava umetnost.

Autor Damko 09 Mar 2013, 15:21

@Damko
Gresis, opasno smo blizu. Mosler MT900 LandShark je trebao da ima taj motor od 2.500km/h 2009. godine, i navodno je Sumaher trebao da ga provoza, ali na kraju ispade nista od toga. Proracuni su govorili da bi teoretski takav automobil sa tolikom snagom i relativno malom masom (oko 1100kg) mogao da dohvati tih 600km/h. Teorija je jedno, praksa drugo, fizika iznad svega.
@Petar
Prema onome sto je Ferari objavio u promo materjalu i na YT, njihov auto je napravljen u funkciji aktivne aerodinamike koja mu omogucava da ima i daunfors, i da obezbedjuje sto manji otpor pri kretanju. Cz priblizno 1 je gotovo nestvaran podatak (U aerodinamici to je koeficijent podizanja),tako da je ovaj auto prikovan za stazu pozadi gde mu je pogon. Svi gore automobili nemaju ovako aktivnu aerodinamiku, tako da bi verovatno brzina u krivinama bila manja nego li LaFerarijeva.
Toliko o strucnosti.
Sto se GTR-a tice, motor i menjac su u sprezi i oni daju snagu/performanse, a ne kockast izgled i trokraki volan. Da si malo ti pazljivije citao, procitao bi da je Nisan za taj GTR potrosio skoro milion kilomerata optimizujuci DCT menjac i motor i ECU i radeci na sto boljem podesavanju prenosnih odnosa, a da ne pominjem da je integralni pogon najjednostavniji moguc, da se snaga ne bi rasipala bespotrebno. Taj sistem se zove ATTESA.

Autor Pepe Le Tvor 09 Mar 2013, 17:21

Ne omalovazavam ja tebe niti imam bilo sta licno, nemoj me shvatiti pogresno, ni ti ni bilo ko drugi..
ALI... Huajra nema aktivnu aerodinamiku?! A P1? LaFerari je toliko poseban? Ne bih rekao da donosi toliko posebnog, no vreme ce reci.
Poenta moje replike na tvoj komentar je: Dok ga ne testiraju strucna lica, moze i Ferari i Meklaren i bilo ko drugi da prica sta hoce. Ja se sigurno necu zaletati sa izjavama ali mi smeta sto nipodastavate nesto sto je dokazano dobro i vredi, bez obzira kakvo misljenje imam o Nisanu, Kenigsegu, Bugatiju itd. Treba ceniti svaciji trud i uspeh.

Autor Petar 09 Mar 2013, 18:16

@Petar
Otkricu ti jednu tajnu - ja bih pre vozio GTR-a nego li LaFerrari samo zato sto bi mi bilo zao da takav auto vozim po putu. On je za mene rodjen za stazu i prirodno mesto mu je Monca, a ne auto put. Znam da Hyaura i P1 imaju aktivnu aerodinamiku, ali njihova je vise u sluzbi kocenja (Hyaura) i manje se mesa (P1). LaFerrari je napravljen da mu racuar u svakome trenutku kontrolise i taj segment - otvara i zatvara, dize i spusta spojler i sve zivo. Jedva cekam da ih neko sve poredja jedan do drugog na nekoj stazi i voziiiiii! E to ce biti pravo merilo svega, ali i prava uzivancija - grmljavina i skripa guma.

Autor Pepe Le Tvor 09 Mar 2013, 21:36

Svaka cast, to zvuci vrlo razumno i u tome se slazemo...
Lamborghini, Ferarri, Pagani, Koenigsegg, Bugatti... Stvoreni za stazu sa dozvolom za ulicu.

Autor Petar 09 Mar 2013, 22:09

Pagani upravo ima aktivnu aerodinamiku non-stop, ne samo pri kočenju. Tako da se ne lupaju gluposti ovde.
Kompjuter računa i diže flapse individualno svaki za sebe.
Takvu aerodinamiku nema niko. Može jednu stranu da diže, zadnje samo, prednje. A šta može LaFerrari ???
Gde su mu aktivni spojleri ?
On ima fiksne, čiji se potisak povećava sa brzinom. Aktivnu aerodinamiku ima Pagani.

Autor Pitbull 09 Mar 2013, 22:28

Evo i ja da se ukljucim.Ferari vec nekoliko decenija pravi najbrze automobile na svetu i to dokazuje na trkackim stazama, postizuci najbolja vremena stoi jeste cilj supersportskog automobila.Svaka cast paganiju, lamborginiju(koji je uvek imao i jaci i brzi automobil od ferarija, ali samo na papiru, a na stazi je zaostajao), isto vazi i za sve ostale konkurente,mada mislim da na stazi nirmburgring, monca i sl. naprimer veyron nema bilo kakvih sansi sa barem desetak automobila koi su nominalno po snazi iza njega.Dakle najbolji supersportski auto je onaj koji je najbrzi,a to je ferari.Postici 1000 ks nije problem vec 30 godina, to su neki uspevali i sa mororima od 1500ccm, ali vecini 1000konja nije potrebno.Ferari primenjuje 50 godina neprekidnog trkanja najbrzih auto-trka na svetu i zato je to tako.Uzgred, ukusi su razliciti, ali meni je pagani kičasta nakaza, kao i veyron.Od svih ostalih jedini pravi konkurenti ferariju su bili porsei sa potpuno drugim konceptom, ali takodje, rekao bih dovedenim do savrsenstva. .Takodje, gtr pored motora i menjaca ima sjajan daunfors, raspored tezina fifti fifti po osovinama, jedinstven integralni pogon koji uopste nije jednostavan, naprotiv, motor iza prednje osovine pokrece prvo zadnju osovinu, preko menjaca koji se nalazi ispred nje, pa se odatle kardanom vraca na prednju osovinu, sto je jedinstveno inzenjersko resenje, koje doprinosi idealnom rasposredu tezine i obrtnog momenta, i tehnicki je mnogo komplikovaniji auto od paganija npr.iako izradom izgleda konfekcijski.Posebno je vazno istaci da je to jedan veliki auto, tezak skoro 1800 kila i moze prevesti 4 osobe sa puno prtljaga, sto ga cini jos neverovatnijim, jer je na stazi brzi od monogo snaznijih i laksih automobila.

Autor Bobo 09 Mar 2013, 23:44

Bobo je uglavnom sve rekao , Ferrari i Porsche su svoje dokazali decenijama iskustva sa trkačkih staza , sa njima može i McLaren , a ostali se mogu poklopiti po ušima , jer sem po garažama bolesno bogatih ljudi , nigdje drugo se ne mogu vidjeti , a to posebno važi za debelu krmaču o 6 tona i 16 turbina (Veyron)

Autor Đorđe 10 Mar 2013, 00:20

Nirburgring je ipak nekako najbolje merilo koliko je ko brz, staza ima sve...
Zavrsila se jedna era, Enca, Zonde, Karere GT i da, pobedu je odneo 'tamo neki' Apolo.
Pocinje nova i to uskoro, jer, iz onoga sto sam citao po blogovima, Huajra se vraca na ponovna testiranja na prolece. Verovatno ce biti izmedju 7.00-7.10min, a onda cekamo P1, LaFerari... A onda i neki "918 RS", "Aventador SV", zasto da ne i Tuataru, Venom GT2...
Uvek ce biti brzih i brzih, nije kraj ni sa ovim Ferarijem i Meklarenom, kao sto nije bio ni sa F40 i F1.
Uzivajte, jednog dana ce sve ovo nestati, vozicemo se na struju, hidrogen ili sta god i samo se secati kako su pevali V6, V8, V10 i V12... Pa i onaj suludi W16.

Autor Petar 10 Mar 2013, 00:44

To sam Đorđe i mislio, zaboravih zaista i Meklarena i ponekad Jaguare.

Autor Bobo 10 Mar 2013, 00:51

Ah, da, zaboravih, postojala su razna imena i razni superautomobili uvek u vrhu ili pri vrhu, ali Ferari je izabran za najjaci svetski brend u 2012.Ne u autoindustriji vec uopste link:http://www.rts.rs/page/magazine/sr/story/511/Zanimljivosti/1268850/Najja%C4%8Di+svetski+brend+%E2%80%93+Ferari.html

Autor Bobo 10 Mar 2013, 01:15

Petar
Sjajni komentari.
Slažem se.

Autor Pitbull 10 Mar 2013, 09:23

Pepe Le Tvor

I dalje tvrdim da smo ne godinama nego decenijama daleko od vozila koje ce ici 600 kmh i moci da se registruje. To o cemu ti pises je cista teorija.
Moze se danas napraviti nesto sto ce uspeti da ide 500 kmh nekih 200 metara, a onda ga baci slobodno. Ali automobil tipa veyrona ili LaFerrarija - necemo to skoro videti da ide tom brzinom.

Autor Damko 10 Mar 2013, 14:04

Uvek ce postojati neki Barabus TKR, Maxximus G-Force ili Mosler MT900 GTR XX TwinTurbo Land Shark (ni duzeg a ni ruznijeg imena)...
I svi ce oni ubrzavati do 100 za 1.5-2 sekunde, imati 2-3 hiljade konja, opusteno razvijati 450, 500, 600 km/h... I za njih ce znati tek poneki manijak poput mene, jer takvo nesto nit ce imati ko da kupi, a i zasto bi kad nema gde da ga vozi, a i kako da ih vozi kad su slepljeni za zemlju, vrlo primitivne mehanike i elektonike, da ne govorim o luksuzu, tu su negde, ako ne i gori, od Tate Nano.
Sta je svrha njihovog postojanja? Mozda gresim, ali nada da ce negde ostati zapisano da su jedne godine oni uspeli da obore svetski rekord u ubrzanju ili maksimalnoj brzini po nekom levom kriterijumu (a Ameri, dao Bog, opsednuti statistikom pa ce se za svakoga naci vec neka kategorija).
I onda neko poredi Veyron i recimo Venom GT (koji nije daleko od prethodno pomenutih, ali se nadam da ce krenuti putem Koenigsegga, Gumperta i SSC-a, ako bude para)....

Autor Petar 10 Mar 2013, 14:24

Sony
Okači rukavice o zid, niko te ne plaća da blatis Ferrari..
Ne zanima ljubitelje Ferrarija ništa drugo do Ferrarija,i svaka čast drugima, ali ovde se govori o o Legndi koja živi ( Ferrari najvredniji brend) koga još uanima neka Agera ili Pagani treba proći još 50 godina da mu budu blizu..I to ko ga vozi( pa smijesno je da s epriča ko vozi Ferrari),a svaki odreda vozač na svijetu koji je jseo da vozi govrio je samo vauu,vauu,i osmjeh na licu od radosti..kako to ne shvatate,ima brzih ima lepših ali Ferrari ima nešto više..To što mami osmijehna lice

Autor Ilija 11 Mar 2013, 10:44

Ferrari je magija.( jer ostali pričaju imamo mi brži auto, lepši,bla bla,biše krilaca,više turbina i ostalih gluposti) a kada izađu negde vau,dijete u kolijevci ima mali crveni Ferrari..i među prvim riječima je Ferrari..( po uslovom da je muško dijete)..Ostala priča je tošenje vremena na glupe prepirke

Autor Ilija 11 Mar 2013, 10:55

@Ilija
Ne uzrujavaj se komentarima Sony-a.Voli Pagani zbog meckinog motora,Lambo zbog Audija.
Neko je gore rekao da Porse i Ferrari kao McLaren imaju tog trkackog iskustva,da napomenem da je Porse '80-tih radio motore za McLaren u F1.I danas ce se uvek sa vise paznje docekati cudo Porsea i Ferarija nego bilo kog drugog brenda.Lamborghini nikada nije imao niti ce imati uspehe na stazama kao Ferrari i Porse.Kada su Porse i Ferrari imali 959 i F40,Lambo je imao Countach-a vec dugo godina koji nikako nije mogao da im parira...Kada je bio Enzo i Carrera GT njihov Murcielago SV nikako nije mogao da im parira,zaostajao je po 10 sekundi na stazama za njima...Evo i danas,Porse ce imati 918 Spyder,Ferarri LaFerrari,a Lambo i nema jos predstavnika...Pagani?Po meni zestoki kic od auta,kada bih imao toliko para nikada ga ne bih uzeo,na poklon bih ga prihvatio i potom prodao da bih kupio nesto drugo :))
Bugati vec postujem jako,cudo tehnologije i nekako top na listi.Ali nije pravljen za stazu(sto i sami kazu),vec je pravljen da se pokaze snaga VW-a ko snaga,a i da bude nabrzi serijski automobil...Nikada nisu rekli,nas krug je toliki i toliki,vec Vejron dostize toliku i toliku brzinu...Ceo je u brojkama.Takodje,neko rece 16 turbina,nema 16 vec 4.Inace naziv Bugatti Veyron 16.4(16-broj cilindara,4 broj turbina).

Autor dusan 11 Mar 2013, 12:47

Zonda F ClubSport - 1.17,8
Veyron 16.4 - 1.18,3
MC12 - 1.18,9
Murcielago SV - 1.19,0
Enzo - 1.19,0
Carrera GT - 1.19,8

Drzi se toga cime zaradjujes hleb, jer si u ovu temu zalutao definitivno.

Autor Petar 11 Mar 2013, 14:42

Petar, a jesi vidio vrijeme Pagani Huayre, sve ih je oduvao. Najjace je bilo kada je Ringu Ferrari Fxx postavio vrijeme od 6:58 a dodje Zonda R za 6:47. :)))

Autor Sony 11 Mar 2013, 15:49

599XX je postavio to vreme, 6:58,16 i zaista sam se obradovao, Ferrari se dokazao, opravdao ulozene milione svih clanova tog povlascenog kluba...
Ali gle cuda, Pagani izveze azdaju i bum! 6:47,50!
Posle je skinuo i vreme FXX-a za 2,2 sekunde...
Gledao sam uzivo Huayru to vece, verovao sam da ce biti na oko 1:15,0 i ostao sokiran! :)
Kao sto vec rekoh, na prolece Zonda R Evolution skida i taj rekord a Huayra... izvesno, brza no Apollo S.
Posto je ipak ovo tema o Ferrariju, da, verujem da ce P1 i LaF. zasad jedini voditi bitku oko

Autor Petar 11 Mar 2013, 16:04

@Petar
Koji su ti ovo rezultati?Zasto ne pogledas ono sto se najvise vrednuje,Ring?Gde je tamo Murcielago?Carrera Gt ima 2,3 sekunde sporije vreme od Zonde,ali izasla 2 godine ranije i luksuzna je onakva u odnosu na tu trkacku Zondu F.Pa 911 Gt2rs ima bolje vreme na ringu od te Zonde F.

Autor dusan 11 Mar 2013, 16:05

Petre, za Huayru sam i ja mislio oko 1:15 a oni zakovase sa 1:12. Njega vise niko ne predje...

Autor Sony 11 Mar 2013, 16:13

Potrazi malo, raspitaj se, sigurno nisu izmisljeni ;)
Carrera GT ima 4 sekunde sporije vreme, ako cemo konkretno, a GT2 RS... Ko je izvezao taj krug za 7:18, gde je snimak, specifikacija guma, datum? Drugo, pomenuta Zonda je iz 2006., evolucija necega nastalog 1999., a ne 2010. kao pomenuti Porsche.

Autor Petar 11 Mar 2013, 16:19

1:13,8... Pa znas kako, bice brzi McLaren i Ferrari, neminovno je da se radi o dva tehnoloski i mehanicki strasna automobila. Jaci su, obecavaju dosta bolja ubrzanja, mnogo je ulozeno u njih...
Ali kao sto prethodno rekoh, nije kraj ni sa njima.
"Ma koliko bio jak, ima neko jaĆi." :)

Autor Petar 11 Mar 2013, 16:23

Auuu kako je vama dobro jbt...
Sasvim je sigurno da svih 499 nije naslo odmah kupce, i pored cinjenice da ima kupaca za ovakav proizvod (i ne zaboravimo cinjenicu da su pored njega na trzistu tu i P1, Veyron, 918, Huayra itd) jer tu su dileri koji u startu naruce jedan deo modela... a da je nepostedna borba izmedju najskupljih proizvodjaca pokazuju ovakve bombasticne vesti, svi se oni frljaju izjavama a paljevine se pale, i vidim da neki samo sto orgazam nisu doziveli...

Autor Orlo 11 Mar 2013, 18:23

Dobro 918 nije na trzistu, ajde nek me neko obavesti da sam pogresio... bice uskoro ako je lakse...

Autor Orlo 11 Mar 2013, 18:25

@Petar
Vidi se da si ljubimac Paganija i ne odustajes.Carrera GT kad je izasla,na Zondi tek krenuli da rade...Napravili 20 komaTa,Carreru GT imas u preko 1000 komada i ni jedna nije sada kao polovna ispod 260.000e,takodje je i teza i slabija od pomenute Zonde.A,GT2Rs jeste izasao 2010,ali isto slabiji od pomenute Zonde i nigde se o njenoj voznji nije poredilo sa Formulom,pogledaj za GT2rs ;)
Inace,vreme Gt2rs je postavio Timo Klak...I nema sta Porse da dokazuje tebi ni nikome,to novopeceni treba da dokazu materijalima kao sto su Pagani i ostali.Neko kao Porse koji ima najvise pobeda i trofeja na stazama ne treba tebi koji ih ne volis da dokazuju ;)
Imas dovoljno testova o tom automobilu da sam zakljucis o cemu se radi...Imas cak i test Gt2rs i Aventador,Gt2rs je iako slabiji toliko odneo pobedu na stazi ;)

Autor dusan 11 Mar 2013, 21:06