home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Državni vrh Srbije i top menadžment Fijata počeće sledećeg meseca pregovore o mogućnostima poslovne saradnje Železare u Smederevu i Fijata.

Ministar finansija i ekonomije Mlađan Dinkić rekao je za list Danas da će učestvovati u tim pregovorima i dodao da će državu predstavljati još i predsednik Srbije Tomislav Nikolić i prvi potpredsednik vlade Aleksandar Vučić, dok će ispred italijanske kompanije razgovore voditi potpredsednik Fijata Alfredo Altavila.

Srpska strana će u tim pregovorima ponuditi da smederevska železara počne proizvodnju limova za ugradnju u 500.000 automobila ne samo u kragujevačkoj, nego i u drugim Fijatovim fabrikama.

Ukoliko inicijativa bude prihvaćena, vlada će uložiti sredstva u Železaru kako bi bile instalirane specijalne linije za proizvodnju i galvanizaciju limova koji se koriste za izradu automobilskih šasija.

Dinkić nije želeo da precizira o kolikim ulaganjima je reč, ali je napomenuo da se radi o "pozamašnoj investiciji".

Izvor: Danas.rs i B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / Novosti.rs



čitanja : 1918



Komentari

Prema ranijim tvrdnjama:
ŽELEZARA SARTID SMEDEREVO (US STEEL) nije izrađivala pocinkovani lim i tako nije mogla da snabdeva FAS limom, nego se lim slao u Rumuniju na cinkovanje, pa se uvozio. Kako je tada tvrdio ministar rudarstva i energetike P. Škundrić, za taj pogon trebalo je investirati 10.000.000€.
Jel to vama normalno, AKO JE TO ISTINA, da se Rumunima daje novac za cinkovanje, i tako ošteti država, ili da se jednom uložilo u pogon i štancali limovi za ko zna koliko fabrika
I tako je isto sa Torlakom, bilo je potrebno investirati 1.000.000€ u nove pogone, ali je zato uvezeno vakcina u vrednosti od 3.000.000€.
I poslednja hapšenja u aferi Železara gde je ukradeno 60.000.000€ zloupotrebom položaja.
Ko je ovde LUD ?????????????????????????????????
Taj neka vrati pare i neka država izgradi taj pogon za cinkovanje! Mislim da je to prost račn koji bi i dete 1. razred moglo da izračuna

Autor L Dejan 23 Mar 2013, 13:18

Kada je Daciji odgovarao nas celik, sto ne bi i Fiat-u, doduse moramo jos malo i za to da puknemo ali nema veze to je za nase dobro... samo vidim izraz ovde automobilske sasije, mislio sam da se to zove karoserija, ali ako ekonomisti i pravnici sa diplomom sa mindzamenta kazu da se to tako zove onda je to tako... :)

Autor Orlo 23 Mar 2013, 15:51

Uopšte nije teačno, ni gornji komentari, ni naklapanja Dinkića.
Još za Jugoslavije, silni su pokušaji bili da se počne sa proizvodnjom auto lima, ali Smederevo željezara, to nikako nije mogla da ispuni, jer se radi o rigoroznim zahtevima, kako fizičko - mehaničkih karakteristika zbog presa, tako i hemijskih, zbog korozije i farbanja. Bivši SSSR, niej mogao da napravi lim da valja pa su im vozila trulila nenormalno. Smederevo ni za juga nije moglo ni da započne o razmišljanjau za lim.
Današnji zahtevi su značajno veći i složeniji, da je cela vest čista politička propaganda, a sredstva koja bi se morala uložiti su veća od pola milijarde evra.
Smederevo može da prave bele i dekapirane limove za industriju šporeta i mašana za veš, kao što je i radailo. O auto industriji se može samo sanjati a posebno o saradnji sa Fiatom.

Autor bumbar 23 Mar 2013, 16:24

Nek poklone Fijatu železaru, a Fijat neka sam izgradi puteve, hahahahahaha

Autor L Dejan 23 Mar 2013, 18:16

Treba uložiti oko 100mil.€ što za državu nije problem ako se dogovore. Ionako niko neće da je kupi, ni za dzabe.

Autor B. M 23 Mar 2013, 21:05

Obzirom na spretnost i stručnost koja je vlada pokazala oko "Fijata", nisam optimista.

Međutim, ovo ako se zaista desi, stvari svakako kreću na bolje.

Autor CaMIRO 24 Mar 2013, 01:44

SASIJA na savremenom vozilu? Mozda ako je pitanju pikap ili kamion... ili trotinet.

Autor Fordovac 24 Mar 2013, 04:03

@ Ja 23 Mar 2013, 13:18
Bio sam u pravu, samo štosu cifre dvostruko veće. Danas hapse ,,kontroverzne menadžere''.
Ej ljudi 700.000.000€ pokrali i prodali železaru za 1 dolar.
A srpska industrija propala najviše zbog železare.
Gde bi danas bili, da li smo svesni?

Autor L Dejan 30 Mar 2013, 10:51