home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi Logan MCV, koji je rumunski proizvođač (u vlasništvu Renaulta) predstavio na poslednjem Salonu automobila u Ženevi, na britanskom tržištu startuje po ceni od 6.995 funti (8.259 evra), što ga čini najjeftinijim karavanom u toj zemlji.

Ovde treba podsetiti i da je novi Sandero sa cenom od 5.995 funti (7.078 evra za baznu verziju bez klime) najjeftiniji novi automobil na tržištu Velike Britanije.

Novi Logan MCV se Britancima nudi sa paketima opreme Access, Ambiance i Laureate, kao i sa izborom između dva benzinca i jednog dizelaša (1.2 16V 75, 0.9 TCe 90 i 1.5 dCi 90).

Logan MCV ima zapreminu prtljažnika od 573 litra, a sa oborenim zadnjim sedištima raste na 1518 litara.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3231



Komentari

Pa ovo je jos i lepo :)

Autor sabahudin 08 Apr 2013, 08:17

Dacia je sa novim faceliftingom svih modela napravila velik korak unapred. Cenim da će Duster biti odličan, krajem godine se očekuje.
Čak i ova verzija MCVa kada bi dobila 4x4, bi napravila bum na tržištu.
Verujem da je bolji izbor karavan 4x4, od mase soft SUVova.

Autor s mile 08 Apr 2013, 09:03

Ne verujem da ću reći ali moram - ovo čak izgleda i moćno.

Autor dzigi 08 Apr 2013, 12:02

Na ovim fotografijama, tj. sa ove daljine, deluje super.
Nadam se na neće delovati grdobno, jeftino i neudobno kada se i u njega udje, kao i da cena malo bolje opremljenog modela sa motorima od 90 ks neće da „izuva“ ( što bi lako moglo da se desi znajući dačiju ). Inače, ako će cena da ošamari, čemu dačija?

Autor Speedmaster 08 Apr 2013, 12:48

@ Speedmaster
Dizelka će koštati kao Cruze benzinac.
I ja odavno govorim čemu onda dačija (onda kupi auto sa 5 zvezdica i sa 2L manjom potrošnjom na svakih 100km) ili uzmeš Ceed koji u najnižoj opremi jede Dačij dizel za doručak

Autor L Dejan 08 Apr 2013, 19:56

Koliko bi bio lepsi kada bi crna plastika iznad zadnjih farova bila deo njih. Ovako mi taj deo bas smeta.
Svakako lepsa i skladnija od prethodnika u MCV izdanju.

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Apr 2013, 19:56

@ Uros C S
Da kao Volvo bi bio, i da je malo niža hauba, ne znam kako se uopšte gleda preko nje sa sedišta

Autor L Dejan 08 Apr 2013, 20:04

@L Dejan,
Nism video vrh haube kad sam sedeo u njoj na sajmu.
Zar nije to cak i mana danasnjih automobila sto iziskuje nepotrebne parking senzore. Secam se da je moja 128-ca bila dobra po tom pitanju. Zapravo, to joj je bila i jedina prednost u eri "digitalnih" automobila.
Culo vida kao najbolji senzor. Vidis joj vrh i znas da je to najdalja tacka auta. Jeste da je seklo pesake na pola ali to nije tema... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 08 Apr 2013, 20:28