
Izvor: B92
Šef Mercedsovog AMG odeljenja, Ola Källenius, potvrdio je da će uprkos sve strožim ekološkim normama modeli sa AMG oznakom zadržati u ponudi V12 motore, bar još 5-6 godina. Kao jedno od rešenja za smanjenje štetnih emisija kod Mercedesovih sportskih automobila u budućnosti, Källenius vidi upotrebu hibridnog pogona, dok odbacuje mogućnost ugradnje dizel motora.
Mercedesovo AMG odeljenje poznato je između ostalog i po svojim moćnim V12 motorima. Međutim, kao i neki drugi proizvođači ove vrste pogonskih jedinica, i AMG se suočava sa sve restriktvinijom zakonskom regulativom, kada je reč o emisijama koje su štetne po životnu okolinu.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes-Benz
A na fotki SL65 AMG, 630 ks i 1000 Nm. Sta ce im dizel... :-) Ko se sjeca oko 2000 god je postojavao C30 cdi AMG, 231 ks. U to vrijeme je bio najbrzi dizelas. A oko 2004 je imao tri turbo dizel SLK ali ga nisu pustili u proizvodnju. Ubedljivo najjaci motor je bio onaj iz 2005 god V8 4.0 cdi sa 326 ks i 800 Nm.
Nisam mogao da verujem da ce me neki auto tako uzivo razocarati kao ovaj novi SL. Od cudnog prednjeg dela, bzvz zadnjih farova do asimetrije komandne table. Sigurno je ala od masine ali za mene kao posmatraca najvece razocarenje sajma...
Pogotovo sto sam ,kod hotela Slavija, video sivi SL65 AMG prethodne generacije i ostao bez reci.
Detalj koji me je smorio na novom modelu: Fake otvor za hladjenje iza prednjeg tocka. Na tolikom i takvom autu to mora da ima funkciju.