home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volvo Car grupacija (Volvo automobili) je objavila podatke o globalnoj prodaji od 33.702 automobila u aprilu 2013. godine. U prva četiri meseca 2013. zabeležen je pad od 6,4 posto. Kina je u aprilu bila najveće tržište Volvoa, a rast prodaje zabeležen je i u Švedskoj.

U „rodnoj“ Švedskoj Volvo je nastavio da dominira tržištem gde je njegov tržišni udeo porastao na gotovo 20 posto. Kina je u aprilu bila najveće tržište Volvoa sa 4.710 isporučenih vozila, a razlog dobre prodaje je velika potražnja za modelom XC60. U Sjedinjenim Američkim Državama, Volvo je u aprilu prodao 4.475 vozila, a najveću potražnju i dalje beleže modeli S60 i XC60.

Evropsko tržište s druge strane nastavlja da se bori sa slabim interesom kupaca zbog nepovoljne ekonomske klime, s tim da pad prodaje pokazuje znake usporavanja. Japansko tržište je bilo svetla tačka u aprilu, a zabeležen je rast prodaje od 52,2 posto, zahvaljujući uspešnom uvođenju modela Volvo V40.

Volvo XC60 je bio najprodavaniji Volvo model u aprilu sa 8.575 isporučenih vozila (2012: 8.729), a sledi ga Volvo V40 koji je pronašao 5.432 kupaca (zajedno sa verzijom Cross Country ukupno je prodato 7.345 primeraka Volvoa V40). Treći najprodavaniji model je bio S60 sa 5.074 isporučenih primeraka.

Izvor: Automototrend.com.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volvo



čitanja : 815



Komentari