home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kakve automobile biraju žene i šta taj izbor govori o njihovom karakteru.

Prodavci kažu da će retko koja žena kupiti auto čija unutrašnjost nije lepih i pravilnih linija, a boja sedišta nije uklopljena sa bojom karoserije. Stručnjaci tvrde da je jedino pravo merilo onaj automobil koji žene žele, a ne onaj koji imaju.

BMW vole žene hedonisti, koje ne odstupaju od svojih zamisli i ciljeva. Pomalo su, međutim, egocentrične i nisu spremne da se žrtvuju. Olakšaće sebi život kako god mogu i teško će pristati da poremete svoj komoditet.

Mercedes, posebno male modele, odabrale bi žene kojima je kvalitet na prvom mestu. Samouverene su, obično sa odličnom karijerom, vrlo uspešne i priznate.

Audi bi rado vozila žena-zmaj, prodorna, nepokolebljiva, strastvena. Na putu je oštra, vozi brzo, ali sigurno. Prilično je samouverena, lako zavodi, muškarci je pamte.

Žene najčešće voze Reno, pokazala su istraživanja. Voze ga žene od 20-30 godina starosti i dugo mu ostaju “verne”. Zanimljivo je da su ljubiteljke “renoa” i najrazličitijih karaktera..

Volvo žele žene promenljivog karaktera. Ponekad su nežne i osetljive, ponekad vrlo grube, ali uvek svoje. Sa njima se nikada ne zna i teško ih je pratiti. Preke su naravi, vole da ostave utisak na druge, da se o njima priča. Vole svoj automobil, pa se ne može desiti da ga voze sa, na primer, polomljenim farom ili pokvarenim prozorom.

Opel vole domaćice, žene kojima su porodica i deca na prvom mestu. Uglavnom su vrlo požrtvovane, dobre prijateljice i ljudi ih vole.

Folksvagen, kažu stručnjaci, voze sve žene! Među njima ima i starijih i mlađih, domaćica, poslovnih žena, avanturistikinja i konzervativnih.

Fijat bi najradije vozile ženstvene i osetljive žene. Nemaju preterane ambicije kada je posao u pitanju, ali ako su zaposlene vrlo su savesne i na njih uvek možete da računate.

Sitroen je san umetnica, pomalo ekscentričnih žena, koje ne liče na druge. One imaju specifična interesovanja, uglavnom su visokoobrazovane i vrlo inteligentne.

Golfove žele žene su jake onda kada je potrebno. Pored njih se ljudi osećaju sigurno i zaštićeno, jer se čini da one uvek imaju rešenje.

Izvor: Smedia.rs / Novosti.rs

Foto: Guliver/Getty images



čitanja : 1279



Komentari

Jos jedan dokaz da je Golf auto ispred svih, cak i ispred premijum trojke cim je ovde naveden kao posebna marka hahaha!

Autor Panco 16 Maj 2013, 09:30

Hhaha, Golf ftw

Autor englez 16 Maj 2013, 09:38

Totalna glupost ...

Autor BTW 16 Maj 2013, 10:41