home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mada su brojni mediji (među njima nedavno i nemački magazin Auto Bild) pisali da bi rumunska Dacia tokom 2015. godine trebalo da počne sa prodajom svog najmanjeg i najjeftinijeg modela, to se ipak neće desiti.

Naime, Renaultovi predstavnici su za Automotive News Europe demantovali da je jedan takav automobil u planu i izjavili da se Dacia neće uključiti u borbu za kupce u tom segmentu.

Podsećanja radi, ranije su se prenosile glasine da Dacia navosno priprema gradski hatchback sa 5 vrata (u nekim medijima nazvan samo Dacia City), i to na bazi aktuelnog Renaulta Twingo a koji je trebalo da košta samo 5.000 evra.  

Od toga dakle nema ništa, a ponuda Dacije u Evropi ostaje na modelima Sandero, Logan (sedan i karavanski MCV), Duster SUV, Lodgy i Dokker.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de



čitanja : 1714



Komentari

Dacia je toliko povoljna i pristupacna sa aktuelnim modelima, tako da ovakvi mikro modeli nisu ni potrebni!

Autor carobnjak 31 Maj 2013, 21:07

Daciji svaka čast. Za cenu koštanja, naj ponua u Evropi.
Jednini sličan konkurent je Skoda, ali mnogooo skuplja i dizajnerski neuspešna.

Autor bumbar 31 Maj 2013, 21:12

Dacia kao drzi do sebe.
Videcemo dal nece ako se nastavi kriza.

Autor B.M. 31 Maj 2013, 21:22

Cery ego je zakon, Daewoo matiz je projekat najave 21. veka, a ovo na slici je bleda kopija

Autor Cekajuci Kineze 31 Maj 2013, 21:58

Ni Ego, niLupo, ni Matiz ni Atos,ni Fox nisu bili automobili vredni pomena, ni senka Twingu na cijoj osnovi ovo treba da se napravi.Pre svega zahvaljujuci sirini.Buduci da postojeci Twingo koristi platformu Clia 2, kao i Sandero i Logan, mislim da ne bi mogao biti mnogo jeftiniji od njih, tako da je 5000 nerealno,a 7000 vec previse za kupca smanjene Dacije, mislim da suzbog toga odustali.

Autor Bobo 31 Maj 2013, 22:28

@ Bobo
Suzuki Maruti rules

Autor Aga81 31 Maj 2013, 22:56

@ Bobo
Fox nije u istom segmentu sa njima, posto je po dimenzijam isti kao FAS Punto, tako da je u B, a ne u A segmentu. Evo i dokaza: http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/facts-and-figures/volkswagen/fox/hatchback-2006/33677/

Autor Oposum 31 Maj 2013, 22:58

Da si napisao Lupo, pa da se slozim sa tobom. Ovako, nikako.

Autor Oposum 31 Maj 2013, 22:59

@bumbar
Sta je cena kostanja, da li znas? A Dacia ima zaista vrhunski dizajn?

Autor Uzelac 31 Maj 2013, 23:56

Secam se da sam daleke 2002, u katalogu noviteta za tu godinu prvi put sam citao o Daciji, i o razvoju ultra jeftinog i pristupacnog automobila. Par godina kasnije pojavio se Logan, i od tada postao veoma uspesan. U to vreme proizvodili su bledu Solenzu, za koju je Florida In bila daleko bolja u svakom pogledu. Zastava je, doduse veoma kasno, na sajmu predstavila Floridu In Caravan, (odnosno maketu tog modela) koja bi za nase uslove bila pun pogodak, recimo sa 1.4 HDI motorom. Iako mi je veoma drago zbog Fiata, zao mi je sto Zastava sve to nije realizovala. Modeli koje smo proizvodili, bili su prevazidjeni za nas, ali su mogli da nastave da se proizvode na manje zahtevnim trzistima. To ocigledno nekome nije odgovaralo i to je druga prica. Evropa i ceo svet sve vise traze pristupacne i jeftine modele. Dacija se polako probija i u Engleskoj.

Autor Milos 01 Jun 2013, 00:55

@Oposum
Napisao sam i Lupo, a Fox je bio ako se ne varam gradski auto sa 3 vrata iskjucivo,dakle veliki predstavnik City(a) segmrnta, a FAS punto,mali predstavnik b segmenta.http://www.carbuyer.co.uk/reviews/volkswagen/fox/hatchback-2006-2012/review

Autor Bobo 01 Jun 2013, 08:58

Zasto ne bi ponudili aktuelni twingo bez ikakvih zezalica za 5000? Ili 5500?

Sada se prodaje za 8500 a ima sve od onoga sto bi ovakvoj Dacia-i bilo dodatna oprema.

Autor Fordovac 01 Jun 2013, 09:30

@Uzelac
Skoda je jedina "konkurencija" Daciji. Zato je navodim, a i iz razloga što se ovde forsira kao neki premijum auto.
Uzgred, Dacija je lepša od Skode koja je znatno skuplja.
Cena koštanja je filozofski izraz procene vrednosti uloženo - dobijeno.

Autor bumbar 01 Jun 2013, 10:52

@ bumbar
I šta kažeš? Škoda konkurencija Dačiji? Predlažem ti da zajedno uporedimo tvoj auto i bilo koju Škodu, ako treba i Citigo, kako bi ti dokazali zbog čega je Volkswagen N°1 u Evropi i starom kontinentu uopšte, i drugi najveći proivođač širom sveta.
Škoda od 1991. godine posluje u okviru Volkswagen grupe koju sam već pomenuo. Volkswagenova politika ,,kvalitet ispred kvantiteta'' svakog upotrebljivog svrsishodnog automobila koji ne mari za prolazne trendove dizajniranja, a uvek dovoljno moderan i prepoznatljiv i tehnološki u korak i ispred konkurencije. Jednostavnost sklapanja, lakoća servisiranja i dostupnost delova, o kakvoj konkurencija može samo da mašta, čine Volkswagen i u skladu sa tim i Škodu u najvećoj većini slučajeva jedinim razumnim izborom kod svakog četvrtog kupca novog vozila u Evropi. Istorija marke Škoda automobili seže u daleku 1895. godinu i jedna je od 5 najstarijih automobilskih brendova današnjice.
Škoda since 1839

Autor AK27 02 Jun 2013, 00:11

@AK27
U novijoj istoriji Dacija je bila auto za Skode 1000mb, 110L 120L i sl, je gore nije imalo.
Za VW si sve omašio, jer mu ime sve kaže. To je običan auto, ali skup i ništa više, a i manje.

Autor bumbar 02 Jun 2013, 00:17

@AK27
Predugacka istorija za tako malo automobila,a ovde nije rec o VW grupi, vec o Skodi kao kopiji VW koja kosta bezmalo isto i zbog toga je imala svoje mesto na trzistu do ucvrscivanja Dacije, a sad vise nema ciljnu grupu.Skoda autoindustriji nije donela ama bas niti jedan znacajan model u citavoj svojoj istoriji.

Autor Bobo 02 Jun 2013, 01:16