home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, rumunski proizvođač automobila Dacia povećao je tržišni udeo u Velikoj Britaniji, a rast prodaje zabeležen je i u Nemačkoj i Francuskoj.

Dacia je u prvih sedam meseci 2013. godine povećala tržišni udeo u Velikoj Britaniji sa 0,6 na 0,63 odsto.

U periodu januar - jul u toj zemlji registrovano je 8.297 vozila marke Dacia, čime se ovaj proizvođač našao na 19. poziciji od ukupno 38 marki automobila, pokazuju podaci Udruženja proizvođača i prodavaca vozila u Britaniji, a prenosi rumunski nedeljnik Biznis rivju (Business Review).

U julu je u Britaniji ukupno registrovano 1.303 automobila rumunskog automobilskog brenda, a u junu 1.829 primeraka.

Dacia je u prvih sedam meseci 2013. bila uspešna i na tržištima Nemačke i Francuske. Prodaja u Nemačkoj porasla je za 6,3 odsto, na 27.601 automobil, dok je u istom periodu broj novih registrovanih vozila te marke u Francuskoj skočio za 8,6 odsto, na 54.610 vozila.

Porast prodaje na tri najveća tržišta automobila u EU poklapa se sa lansiranjem nove generacije modela Logan / Sandero / Stepway.

Iz svog logističkog centra u gradu Mioveni, u Rumuniji, Dacia je od 2005. izvezla više od dva miliona vozila, navode zvaničnici te kompanije.

Izvor: Tanjug.rs / B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / Dacia



čitanja : 1146



Komentari

Svaka čast Renaultu. Pogodili su pravu meru i dok mnogi proizvođači beleže pad prodaje, Dacija je brilijantna.

Autor bumbar 07 Avg 2013, 21:02

trzisni udeo povecan sa .6% na .63%. za ovako veliki uspeh treba otvoriti sampanjac i proslaviti to.

Autor mile antena 07 Avg 2013, 22:00

A koliko je radnika u Francuskoj u medjuvremenu ostalo bez posla?
Kriza i jeftina radna snaga su dobitna kombinacija. Uvek mogu da proizvedu jeftiniji auto od konkurencije. Tako ce biti i kod nas, veliki Fica ispade jeftiniji od malog.

Autor B.M. 07 Avg 2013, 22:02

Akosene varam u Francuskoj sto se Renoa tice niko nije ostao bez posla,bilo je reci, ali pocinju da prave Nissanovu Mikru a Dacija belezi rast i pre i tokom krize, prosto nudi najvise auta za malo para.Radna snaga je samo jedan od elemenata i ukupno ne ucestvuje sa vise od 6-7% cene proizvoda, ne bi smelo da predje 10 posto cene.U Rumuniji je i logistika jeftinija i energenti i transport i materijali...

Autor Bobo 07 Avg 2013, 23:17

Varas se, bili su zbog toga strajkovi prosle godine. Reno narednih godina planira da otpusti 7500 radnika u Francuskoj preko socijalnog programa. Cena radne snage utice na odluku gde ce se proizvoditi automobili. Nije im isto jel radnike placaju 300 ili 1300€., a tu su i poreske olaksice. A u vezi energenata, u Rumuniji su sigurno jeftiniji, a i kod nas u slobodnim zonama su po proizvodjackim cenama.

Autor B.M. 08 Avg 2013, 09:00

Proveren kvalitet i dopadljiv dizajn novih modela uz mudro odmerenu cenu - recept za uspeh, i za nauk drugima!

Autor carobnjak 08 Avg 2013, 09:07

Logično je ovo, jer je NOMINALNO posmatrano, mala ŠTETA i mali pad vrednosti kod Dačije i uopšte svih tih jeftinih vozila, pa ko je spreman na kompromise u odricanja, pa i od nečega što je nužno (jer samo 3 zvezdice na NCAP testu za lodgy govore o kakvom se odricanju radi u delu koji se tiče bezbednosti), tada Dačija u tako zadatim parametrima i nije loše rešenje.
Moj jedan prijatelj je prodao 7 godina starog logana za 25% nabavne cene, ali je tako izgubljenih EUR 7.500 smešno malo za tih 7 godina, pošto bi bar toliko izgubio za manje od 2 godine da je kupio
neki bolje opremljen i motorizovan automobil C klase.To je sva filozofija dačije,smanjiti štetu na što manje okvire,po cenu odricanja od nečega što nije nužno za prevoz od tačke A do B.
P.S. za opravke limarije (veći deo) i "mehanike" (manji deo) je za to vreme potrošio 3.500

Autor Jovandeka Babic 08 Avg 2013, 10:49

@Jovandeka Babic
a da nisi "malo" preterao?

Autor carobnjak 08 Avg 2013, 12:29

Vidim često ovaj novi Stepway, majku mu, uživo uopšte ne izgleda loše, sve ostalo na stranu..

Autor Dikh tu kava 08 Avg 2013, 12:41

Zivim u Becu a daciju nisam video ne pamtim

Autor Draca 08 Avg 2013, 13:58

Dikh tu kava
isto mislim, mada je meni Logan u skupljem paketu opreme najbolje ispao...

Autor carobnjak 08 Avg 2013, 14:32

Evo da se pohvalim, da sam sa mojim Sanderom obišao pola Evrope, od Grčke do Nemačke, i vozio sam se u njoj kao i u nekoj naj limuzini. U Grčkoj su retke (grčke) Dacije, ali zato naših, rumunskih i bugarskih čudo jedno ima. Pojavili se ove godine i Rusi sa Renault Dacijama, što mn najviše obradovalo :)
U Nemačkoj iam Dacija, u Austriji još više, a kum koji živi u Londonu, vidi da promakne po koja :)
Opet ima po koji zlo nameran komentar (zna se ko), jer kako objasniti da je neko dao 3500 € za popravku Dacije, kad doda još malo i kupi novu.
Eto, odličan je to automobil za pare koje se daju, bolje reći za Srbina idealna kola, samo da izabere model po volji i potrebi.

Autor Sloboda Čačak 08 Avg 2013, 15:11

Osim što je jeftina u nabavci,dačiji teško ko može da pridje sa cenom delova,posebno tzv.zamenskih. Recimo:
viljuška trapa za 6.000; zad. svetlo 9.000; prednje 15.000;plastika branika 18.000;bregasta 9.000;EGR 12.000;filter goriva dizel 4.000;filter vazduha 1.200;interkuler 11.000;hladnjak klime 11.000;zadnja osovina logana 20.000 itd.
http://www.dacia-delovi.com
Da li postoji neka druga marka sa tako jeftinim delovima? Ne postoji.To je ključ uspeha. I extra zarade renola

Autor monoblok 08 Avg 2013, 23:07