
General Motors je gotovo dao zeleno svetlo petoj generaciji Pontiaca GTO, otkrio je jedan od bivših potpredsednika kompanije.
Uprkos već pomalo zaboravljenoj prošlosti troslovne oznake, Pontiacov oživljeni GTO je bio pozdravljen od strane fanova kada je predstavljen američkoj javnosti 2004. godine.

Iako je GTO raspolagao solidnim performansama iz V8 agregata i šestostepene manuelne transmisije, mnogi su ga kritikovali zbog bledog i neubedljivog izgleda i visoke cene. Zapravo, radilo se samo o rebrendiranom Holden Monaro kupeu.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Holden / Pontiac
bez retro dizajna gto je bio osudjen na neuspeh. gto je bio prvi pravi muscle car i samim tim je poceo veliku revoluciju u americi i napravio klasu auta po kojoj su amerikanci i najpoznatiji. tako da australijski auto sa gto oznakom nikako ne moze da prodje ...
@ mile antena
to vozilo se proizvodi u Adelaide i izvozi u ostatak Sveta.
Na slici je Holden Monaro, tj tako je trebao da izgleda.
tj. proizvodio se.
na drugoj slici je pontiac g8, jasno se vidi pontiac oznaka na njemu, ali i g8 je opet samo holden.
Tacno, vidi se oznaka, ali ovde se sve to sklapa.
donja slika je Holden Commodore.
Kako uopste ameri dozivljavaju ove australijske modele? Verovatnp nedovoljno se prodaju kad ovi ovde planiraju da zatvore Holden.
gm je na kratko uvozio monaro (pontiac gto) i commodore (pontiac g8), ali su oba opstala svega par godina i prodavali se u veoma niskim brojevima pre nego sto je pontiac ugasen. sad hoce da prodaju hsv gts kao chevrolet ss, ali nemaju neke vece planove. vise je uradjen zbog homoligacije za nascar (iako nascar modeli ne dele nista sa serijskim), mislim da godisnje planiraju prodavati svega 2,000