
Hyundai Motor Company već duže vreme sprovodi kampanju za promociju bezbednosti dece u saobraćaju. Ovaj izuzetno uspešan projekat sada će da se proširi i na zemlje van južnokorejskog tržišta. Kampanja je zasnovana na animiranom liku Robocar Poli, koji je Hyundai razvio zajedno s južnokorejskim kompanijama ROI Visual i EBS.
Hyundai će u početku da lansira 24-nedeljnu animiranu seriju u Kini ove godine, na osnovu sporazuma s kineskom državnom televizijom CCTV. Nakon toga uslediće slična lansiranja u Rusiji, Brazilu i Indiji do 2014. godine.
"Kada se radi o automobilima, želja nam je da budemo odgovoran životni partner" izjavio je Yeo-Chul Yoon, potpredsednik prilikom svečanog potpisivanja ugovora sa CCTV u Seoulu, "Preduzimamo sve veću inicijativu i zalažemo se za bezbednije saobraćajno okruženje za decu".
Robocar Poli priče deo su Hyundaijevih društveno odgovornih aktivnosti, usmerenih na pružanje obrazovanja o bezbedrnosti u saobraćaju na deci zanimljiv i jednostavan način. Animirani promotivni materijali ne samo da su stekli masovnu popularnost, već su, od početka lansiranja projekta 2010. godine, uspeli da postignu sve svoje edukativne ciljeve. Podstaknut ovim uspesima, Hyundai je samouvereno odlučio da proširi kampanju i na druge zemlje.
Hyundai Motor, najveći i najaktivniji južnokorejski zagovornik bezbedrnosti dece u saobraćaju, sprovodi čitav niz projekata društvene odgovornosti, podeljenih u četiri glavne teme: "Easy Move", "Safe Move","Green Move" i "Happy Move".
Izvor: Netauto.rs