
Kompanija iz Maranela je u prvih šest meseci ove godine prodala 415 automobila u Velikoj Britaniji, čime je iza sebe ostavila dosadašnje vodeće evropsko tržište Ferrarija, Nemačku, u kojoj je u istom periodu prodato 388 vozila.
Proizvođač egzotičnih super automobila nije bio toliko uspešan na domaćem tržištu, gde je prodato svega 116 automobila, što je i te kako pokazatelj da je na Apeninima ekonomska kriza u punom jeku.
Van Evrope, Ferrarije je u Sjedinjenim Državama i Kanadi prodao 1048 primeraka, dok je veliki rast zabeležen na Bliskom Istoku i Japanu, sa prodatih 264 odnosno 172 automobila. Sa druge strane, Kina, koja je bila poznata kao stabilno tržište za Ferrarijeve modele, ostvarila je pad, prodavši 50 vozila manje (ukupno 350) u odnosu na isti period prošle godine.
Ipak, u kompaniji su zadovoljni rezultatima, pre svega zbog strateške odluke da smanje broj prodatih automobila, a uporedo s tim da povećaju zaradu. Kako je saopšteno u Maranelu, neto zarada je porasla za 20 odsto na 116,2 miliona evra, dok su prihodi porasli za 7,1 odsto na 1,2 milijarde evra.
Preuzeto sa: Autoportal.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Ferrari