
Subaruovi prodajni rezultati su u poslednje vreme nadmašili sva očekivanja pa japanski proizvođač sve više preispituje svoj status sporednog brenda.

Predsednik kompanije, Yasuyuki Yoshinaga, u nedavnom intervjuu je izjavio da je Subaru 'na velikoj prekretnici' i da njegovi direktori raspravljaju o tome da li da se 'jure' prodajni rezultati ili bi firma ipak trebalo da nastavi da radi ono šta zna najbolje - da proizvodi savršene sportske jurilice u malom broju primeraka.

'Neki ljudi u kompaniji žele da prave proizvode za masovno tržište ili jeftinije modele, ali da li je to pravac kojim bi Subaru trebalo da krene?' rekao je Yoshinaga. On nije dao odgovor na to pitanje, ali je potvrdio da će odluke o dugoročnim planovima biti donete već ovog meseca.

Bez obzira kojim putem krenula njegova kompanija, Yoshinaga veruje da stvari ne bi smele da se svode samo na broj proizvedenih primeraka. Njegovo je mišljenje da bi Subaru trebalo da proizvodi automobile kakvi ne postoje kod konkurencije, a koji su uprkos svojoj visokoj ceni profitabilniji od svojih rivala.
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Subaru
Verovatno najveći smor među automobilskim brendovima bi možda i trebalo da postane komercijalniji. Ovako, nit' su zanimljivi nit' su komercijalni.
Kako to nisu zanimljivi a medju najkvalitetnijim automobilima su. Znaci mnogo su zanimljivi kada se kvare..