home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, prodaja vozila marke „folksvagen“ je u julu zabeležila smanjenje od 0,5 odsto, na 466.100 jedinica, usled slabe potražnje u Evropi.

U saopštenju koje prenosi Rojters, dodaje se da je tek drugi put za tri i po godine prodaja marke VW, koja učestvuje sa 50 odsto u ukupnim isporukama grupacije Folksvagen, pretrpela mesečni pad prodaje.

Za prvih sedam meseci tekuće godine, prodaja ove marke vozila porasla je za 3,7 odsto, na 3,38 miliona jedinica, precizirao je proizvođač. Prodaja u Zapadnoj Evropi, izuzev Nemačke, je međutim smanjena za 6,8 odsto, na 492.400 vozila.

U periodu između decembra 2009. i februara 2013. prodaja vozila „folksvagen“ neprekidno je rasla, 38 meseci zaredom, da bi zatim u martu ove godine opala za 0,8 odsto, ali se i oporavila u naredna tri meseca.

Autor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 653



Komentari

Pa ne može se večno kupac držati na pričama. Pogledati samo šta pruža VW, sa vozilima kao Up, Polo, Golf, Pasat, koje su cene, dizajn, enterijer, ponude motora, i shvati se da se kupuje magla. Priča da VW "drži" cenu je netačna a to su kupci shvatili. Danas su svi klasik auti jako slični, samo ima nekih dosta skupljih. To je glavna razlika.
VW, Peugeot, Renault, Fiat, Opel, Ford, Tojota, Nisan, Honda, Subaru, Mitshubisi pa i Kia Hju, su slični..., imaju sklopove od istih proizvođača, neretko i motore i ključne delove.
Za njima su auti niže klase kao Dacija, Skoda, Shevrolet, Suzuki i sl.... nešto niže cene.
Sve ovo počinje da liči na tržište kompjutera ili mobilnih telefona.
Tako da VW - Tojota i sl, više se ne mogu ponašati i diktiratii cenu po volji.

Autor žole 14 Avg 2013, 15:07