home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sastanak sa Alfa Romeom

19 Avg 2013 - 12:52 Vesti Link

Beograd, 16. avgust 2013 – Uz noćno kupanje i koktel žurku pod nazivom „Late night date with Alfa“ započela je promocija brenda Alfa Romeo na otvorenim bazenima Sportskog centra „Milan Gale Muškatirović“ koja će trajati do 15. septembra. Atraktivni modeli Giulietta i MiTo, uz brojne goste, doprineli su sjajnoj atmosferi koja je trajala do kasnih večernjih sati.

Među poznatim ličnostima našli su se Bata Spasojević, Ivan Zeljković, Andrej Kulundžić i mnogi drugi, a posetioci su imali priliku da uživaju u dobroj muzici, specijalnim koktelima kao i da prisustvuju dodeli nagrade pobednici  prvog ciklusa TV kviza „Brzina pameti“, emitovanom na televiziji B92. Gospođa Vesna Ignjatović osvojila je automobil Alfa Romeo MiTo, a ključeve joj je predao Boris Čučković, marketing menadžer kompanije Fiat Automobili Srbija.

„Late night date with Afa“ predstavlja nastavak druženja sa brendom Alfa Romeo koje je započelo atraktivnom vožnjom u okviru akcije „Speed date“ i igre znanja „Brzina pameti“. Druženje sa Alfa Romeo brendom biće nastavljeno i u septembru, i to akcijom „Jutarnje buđenje sa Alfa Romeom“ kada će odabrani slušaoci TDI radija biti voženi do posla u modelu Alfa Romeo Giulietta.

Počev od juna meseca, kompanijа Fiat Automobili Srbija je na SC „Milan Gale Muškatirović“ promovisala modele FIAT 500L, Trekking i Living, u julu je bila promocija brenda Jeep, a period do sredinе septembra rezervisan je za promociju brenda Alfa Romeo. 

Model Giulietta je elegantan i dinamičan automobil ali pre svega je to model sa istančanim i upadljivim stilom. Automobil, u kom se podjednako dobro spajaju prostranost i bezbednost, tehnologija i stil, kao i komfor i dinamika. Sa druge strane, MiTo odlikuje efektna kombinacija sportskog, modernog i tradicionalnog automobila.

PR Fiat Automobili Srbija



čitanja : 945



Komentari

Ovaj PR bas i nije nesto, treba da ide na casove kod Opelovog PR-a... :)

Autor carobnjak 19 Avg 2013, 13:44

Sramota je da brend koji nema prakticno nikakvu prodaju baca pare na marketing tamo gde mu trziste nije.

Srpska posla.

Autor Fordovac 19 Avg 2013, 16:37