
Kako prenosi Tanjug, vodeći indijski proizvođač automobila, Tata Motors, planira da model Nano repozicionira na tržištu kao "pametni gradski automobil", nakon što je reklamni slogan "najjeftiniji automobil na svetu" rezultovao razočaravajućom prodajom.
Nano je lansiran 2009. kao jeftino rešenje za milione indijskih porodica iz niže srednje klase koje su želele da pređu sa dva na četiri točka, međutim, potrošači kojima je važan imidž izbegavali su automobil koji je etiketiran kao "jeftin".
"Sada se fokusiramo na to da Nano postane 'pametni gradski automobil', namenjen pre svega mladima", rekao je predsednik kompanije, Sajrus Mistri.
Nano, koji se prodavao za oko 2.200 dolara kada je tek lansiran, u poslednjih godinu dana zabeležio je pad prodaje od 27 odsto, a bivši predsednik Tata Motorsa, Ratan Tata, priznao je da automobil ima problem sa imidžom u javnosti.
Sadašnji šef, Mistri, navodi da će nova verzija modela Nano imati dodatne funkcije i poboljšan enterijer i eksterijer, kao i da će biti energetski efikasniji, a do kraja 2013. biće lansirana i dugo odlagana varijanta na prirodni gas.
Tata, u čijem su vlasništvu i britanske automobilske marke Jaguar i Land Rover, zabeležila je drugom tromesečju 2013. godine pad neto profita od 23 odsto, budući da rast prodaje ovih luksuznih marki nije uspeo da nadoknadi slabu domaću potražnju.
Izvor: Tanjug.rs / B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Tata Motors
A šta je u njemu pa to "pametno" u odnosu na druge, obične gradske automobile?