
Jedan Belgijanac se po dobru neće sećati svog boravka u Španiji, a osim poveće rupe u njegovom novčaniku, imaće i 730 dana da dobro razmisli o svojim postupcima.
Naime, ovaj 31-godišnjak je na autoputu u blizini Valensije uhvaćen tokom vožnje brzinom od čak 252 km/h, što je 132 km/h više od dozvoljenog.
Nezaposleni Belgijanac, koji pritom vozi Audi RS4 (mora da su visoke naknade za nezaposlena lica), moraće da plati kaznz od 9.000 evra, dok će mu vozačka dozvola biti oduzeta na period od dve godine.
Šta mislite, da li bi i kod nas dobio ovakvu kaznu?
Preuzeto sa: Autoportal.rs
Ne vidim zbog cega je visina kazne od 9000 za Belgijanca cudna?
Kod nas u Srbiji kazne su nekoliko puta vece. Naravno, posmatrano kroz standard gradjana. 9000 eura u Blgiju su svega 2 prosecne plate (neretko jedna plata) dok su kod nas pojedine kazne za prekrsaj i po 5 (pa i vise) realnih prosecnih plata.
A kako da vozi RS4 na auto-putu?
Debili, 120 kmh ogranicenje na auto-putu, svashta.
Ako vozi rs4, a nezaposlen se vozika u Spaniji, stvarno mi nije zao sto ce dati tih 9 soma..
Kod nas je max kazna oko 1000 eura.. valjda?
Bilo bi dobro samo da se nadji neki stručnjak, ako postoji uopšte da objasni kako to u Nemačkoj nije "ludost" voziti brzo a u ostalim zemljama jeste.
Isto sve, isti putevi, različiti aršini.
Ili onda daj nek se sva vozila ograniče na 120, pa 1,1 ne sme da se potera, a kamoli nešto jače. Očito da im je svima prioritet samo pare-pare, kazne.
A bezbednost je čisto izgovor, pro forme.
Potpuno si u pravu, Pit. Pogotovo bi isti arsini trebalo da vaze za jedinstvenu (po zakonima) EU. Na stranu sto se u Nemackoj ne placa voznja auto putem...
Ja bih bez dileme elektronski ograničio maksimanu brzinu za sva nova vozila, sve zavisno od tržišta kom je namenjeno. Jer, koji će mi “moj” kola koja mogu da idu “300”, ako ja u Srbiji NIGDE ne smem preko 120 km/h. Generalno, sem za sportska kola, ja ne razumem čemu praviti vozila koja “idu 200”? Zar je malo da “elektronski” idu maksimano npr. 160-170 km, pa da i pri 120-130 nemaju neke sulude obrtaje. Naravno, kome bi onda proizvodjači guma debelo naplaćivali gume sa brzinskim indeksima od 230 km/h i više. Nekada je zaa “putnička vozila” S guma bila standard ( mada ih je bilo i Q ), T redja, a H izuzetna retkost. A danas za kola koja idu 180 skoro ne možeš da nadješ (letnju) gumu sa indeksom ispod V, dok kola B segmenta “stavljaju” na felne od 17 cola. Koji će mi “moj”? Smešno ... Potrošačko ludilo ...
@vojvoda?
odakle ti te nebulozne informacije o platama u belgiji?
kakav prosjek 4000? cega dinara srpskih?
"Radnici u privatnom sektoru u Švedskoj u proseku po satu vremena provedenom na radnom mestu zarade 41,90 evra, a slede Belgija sa 40,40, Danska 39,50, Francuska 34,90 i Luksemburg 34,40 evra."
x 8 ili vise sati dnevno
x 22 radna dana u mesecu
itd.
A zar nije svejedno? ;)
http://www.economy.rs/vesti/21458/EU--Najvece-plate-u-Svedskoj--najmanje-u-Bugarskoj.html