
Ovde prvo podsećanje da je proizvodnja Lade Samare u sedan verziji završena u decembru prošle godine, dok je proizvodnja Samare hatchback po odluci rukovodstva ruskog AvtoVAZ-a nastavljena. Međutim, i Samari hatchback se približava kraj.

Tačnije, proizvodnja Samare hatchback sa 3 vrata je prestala nedavno, dok je prestanak proizvodnje Samare hatchback sa 5 vrata zakazan za decembar 2013. godine i to će biti definitivni kraj za Samaru koja je svojevremeno bila veoma popularan automobil i na našim prostorima.
Na ovu odluku je uticalo i sve manje interesovanje kupaca. Tako je Lada za prvih 8 meseci 2013. godine prodala ukupno 27.886 primeraka Samare, što je za čak 40% manje nego u istom periodu prošle godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Nije, odvratan, ovo jedan od najelpsih automobila 1970ih. Problem je u tome sto je ocajno sklapana i jos gore projektovana i proizvedena.
Pa je rdjala pre nego sto izadje iz fabrike, zadnji deo seta kude kamo... bucna... sve u svemu uzas, ali dizajnerski odlicna.
Nesto kao sadasnji komunisitcki kineski automobili, dizajn je nekima jako dobar, ali izrada sve to baca u senku.
@ Fordovac
Samara iz Sedamdesetih? OMG
Koja izvala, užas, aaaaaa
@ Predrag
Heč Samara je kao Florida, šta je tu sad loše? Ona je Ruski Citroen ZX, ona je Ruska Astra, Ruska Škoda Favorit
http://www.motorbase.com/pictures/contributions/20000319/std_1992_Lada_Samara_Cabrio_-LF-.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/91/nostalji12ck4.jpg/
http://www.skoda1203.estranky.cz/img/original/4387/skoda-favorit-sedan.jpg
@Fordovac
haha, ti znas da je rdjala a ne znas ni kad se pojavila???
Kakav lik! :)
@monoblok
a ko je rekao da nije?
U tom periodu korozija je bila dodatna oprema! :)
Ne,korozija je tada bila skriveni deo osnovnog paketa opreme većine vozila,pa i lada
Odvratna više u smislu gomile promašaja u izradi i projektovanju, i opšteg ekstremnog nekvaliteta.
A mi Yugo i ostale "kockice" napustili jos 2008. Tad smo bili ispre Lade po tom potezu. U medjuvremenu i same Zastave godinama nema, a Lada sada ima automobile koji, da je stece da se Granta ili Vesta proizvode u Kragujevcu za domace i evropsko trziste umesto FIAT-a 500l.Neka drzava nadje nekog ko bi oziveo projekat Florida pa da imamo odgovor na Ladu koja sporo prodire u EU zbog carina i sankcija i Daciu koja saLoganom i bez carine nije bas tako ni jeftina. Lada Granta je na svom domacem trzistu oko 6000 evra za bazni model, a u Evropi 7000 evra za taj isti model dok je Dacia Logan 7500 evra na evropskom trzistu bez carine. Kada bi drzava nasla investitora za Zastavu za npr. Floridu od 6000 evra nov model, bila bi bez cenovne konkurencije u klasi u Evropi.
Dovoljno je pogledati sliku i odmah je jasno da model zaostaje najmanje 20 god. Znači iz prošlog veka.
I mene je blam hvatao kad smo i posle 2000e nastavili sa starim Zastavinim modelima. Prvi prototip Yuga je proizveden davne 1978g. Znači skoro 30god. smo radili i prodavali isti model! I opet se nađe neka budala koja tvrdi da je to dobro i da smo trebali da nastavimo.
Ne stari model vec novi model sa starim imenom i starim cenovnikom. Cinjenica je da u Srbiji postoji jos prostora za otvaranje fabrika koje bi radile samo za domace trziste (za pocetak). Gledam broj prodatih polovnjaka prosle godine (120000) i znam po tome da postoji mogucnost za izgradnju fabrike jeftinih automobila (s obzirom da pola trzista polovnjaka cine jeftini polovnjaci) i jos pritom da trziste polovnjaka i dalje postoji i raste s obzirom da godinu pre nego sto je uvezeno 120000, uvezeno je 100000 sto je rast za 20 odsto ili 20000.
Jeftini automobili se mogu praviti u Africi ili Aziji a u Evropi više ne..
I najprostiji deo sad mora imati sertifikate, za svakog proizvođača posebno a kamoli automobil.. A kako se budu povećavali zahtevi za bezbednost i razni testovi biće samo skuplji.
Ovo je delimicno tacno (tacno je da su standardi u auto-industriji znatno poboljsani i da su sve napredniji), ali sam podatak da Dacia proda pola miliona automobila i to najvise u Evropi i to u doba kada su standardi najvisi do sad govori o tome koliko prostora i to samo za jedan brend ima, da ne idem dalje (Skoda, Lada, SEAT...).