home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kia Motors je od strane Boston Consulting Group (BCG) na osnovu merenja sposobnosti brendova da privuku pozitivnu preporuku „od usta do usta“ proglašena brendom sa najviše preporuka u 2013. godini.

BCG je u pet zemalja ispitala 32.000 ljudi o 55 brendova u pet industrijskih grana. Svaka organizacija je po BCG-ovoj metodi, gde se meri preporuka „od usta do usta“ (poznatija kao Brand Advocacy Index - BAI), postigla rezultat na osnovu plasmana među tri najbolje u pojedinoj kategoriji i zemlji. Ovaj indeks je veoma povezan sa rastom i pomaže kod prepoznavanja konkretnih akcija koje mogu poboljšati zagovaranje.

Michael Sprague, izvršni podpredsednik zadužen za marketing i komunikacije u Kia Motors America, objavu rezultata je komentarisao sledećim rečima: “U Kiji razumemo vrednost zagovaranja brenda, jer omogućava zadržavanje stranke i kupovinu  kroz kombinaciju  odličnog proizvoda, pozitivnog iskustva vlasništva i ugleda brenda,” i dodao “Baš kao merenje medija ili marketinško iskustvo i preporuka  „od usta do usta“ je moćan marketinški komunikacijski kanal i jedan od najboljih načina da naša vrhunska vozila dođu do novih stranaka, a osveštenost o brendu Kia nastavlja rasti.” 

PR Kia Motors



čitanja : 1037



Komentari

Zaista mocna!

Autor carobnjak 24 Dec 2013, 10:19

Nepravedno zapostavljen model... definitivno jedan od najboljih u klasi po mnogo cemu, jedan od mojih favorita, a eto rezultati prodaje u Evropi su prilicno skromni...

Autor Orlo 24 Dec 2013, 10:45

Orlo
kao i za sve ostale korejce/japance!

Bio sam zapanjen koliko se Accord ili recimo Mazda 3 i 6 slabo prodaju...

Autor carobnjak 24 Dec 2013, 10:59

@carobnjak
Mene Optima, ali i i40, nisu ostavili ravnodusnim, ta dva automobila su meni odlicna u svakom pogledu, od prostora za putnike i prtljag, opreme, dizajna, ali stvarno i da imam neke novce definitivno bi bili u vrhu liste. Jedino sto bi ja stavio kao nedostatak jeste mala ponuda motora. Fali im jaci dizel, a nekako najprirodniji je za njega novi 2.0 CRDi sa 150 KS ali tu su i jace verzije, koje se eto nisu nasle u njima, mozda zato sto su ocekivali ovaku prodaju, jer u Evropi realno dominiraju u D-segmentu Nemci a donekle i Francuzi.

Autor Orlo 24 Dec 2013, 11:12

Orlo
nema od francuza nista (vise) osim u Francuskoj...

Autor carobnjak 24 Dec 2013, 11:14

@carobnjak
Jeste, ali u Evropi posle Nemaca i Ceha, slede Francuzi, a tek posle idu ostali po prodaji... na to sam mislio.

Autor Orlo 24 Dec 2013, 11:26