
Kia Motors je od strane Boston Consulting Group (BCG) na osnovu merenja sposobnosti brendova da privuku pozitivnu preporuku „od usta do usta“ proglašena brendom sa najviše preporuka u 2013. godini.
BCG je u pet zemalja ispitala 32.000 ljudi o 55 brendova u pet industrijskih grana. Svaka organizacija je po BCG-ovoj metodi, gde se meri preporuka „od usta do usta“ (poznatija kao Brand Advocacy Index - BAI), postigla rezultat na osnovu plasmana među tri najbolje u pojedinoj kategoriji i zemlji. Ovaj indeks je veoma povezan sa rastom i pomaže kod prepoznavanja konkretnih akcija koje mogu poboljšati zagovaranje.
Michael Sprague, izvršni podpredsednik zadužen za marketing i komunikacije u Kia Motors America, objavu rezultata je komentarisao sledećim rečima: “U Kiji razumemo vrednost zagovaranja brenda, jer omogućava zadržavanje stranke i kupovinu kroz kombinaciju odličnog proizvoda, pozitivnog iskustva vlasništva i ugleda brenda,” i dodao “Baš kao merenje medija ili marketinško iskustvo i preporuka „od usta do usta“ je moćan marketinški komunikacijski kanal i jedan od najboljih načina da naša vrhunska vozila dođu do novih stranaka, a osveštenost o brendu Kia nastavlja rasti.”
PR Kia Motors
Nepravedno zapostavljen model... definitivno jedan od najboljih u klasi po mnogo cemu, jedan od mojih favorita, a eto rezultati prodaje u Evropi su prilicno skromni...
Orlo
kao i za sve ostale korejce/japance!
Bio sam zapanjen koliko se Accord ili recimo Mazda 3 i 6 slabo prodaju...
@carobnjak
Mene Optima, ali i i40, nisu ostavili ravnodusnim, ta dva automobila su meni odlicna u svakom pogledu, od prostora za putnike i prtljag, opreme, dizajna, ali stvarno i da imam neke novce definitivno bi bili u vrhu liste. Jedino sto bi ja stavio kao nedostatak jeste mala ponuda motora. Fali im jaci dizel, a nekako najprirodniji je za njega novi 2.0 CRDi sa 150 KS ali tu su i jace verzije, koje se eto nisu nasle u njima, mozda zato sto su ocekivali ovaku prodaju, jer u Evropi realno dominiraju u D-segmentu Nemci a donekle i Francuzi.