
Sportski egzotični automobili uvek dolaze sa visokom cenom. Ona je još veća ako se radi o limitiranoj seriji poput Ferrarija LaFerrari koji će biti proizveden u svega 499 primeraka. Brend iz Maranella je sve njih već prodao po ceni od 1,3 miliona evra pa su mnogi zainteresovovani u ovom slučaju ostali kratkih rukava. Tu činjenicu pokušava da iskoristi nemački prodavac polovnih automobila Semco GmbH čiji je parking ovih dana obogaćen za prvi proizvedeni LaFerrari.
Prvi kupac najnovijeg Ferrarijevog ultra sportiste se već zasitio svoje nove igračke, pa je istu odlučio da proda nakon što je sa njom prešao tek 200 km. Kako ne bi sam tražio kupca automobil je prepustio u ruke društvu iz nemačkog Semco GmbH koje za njega sada traži vrtoglavih 2,38 miliona evra.

Koliko će dugo ovaj automobil stajati na njihovom parkingu teško je predvideti jer interesa za hibridnog sportistu sa 6,3 litarskim V12 motorom i elektromotorom koji obezbeđuju 963KS svakako ne nedostaje.
Izvor: Automotoportal.hr
Ovi bogatuni kupuju aute ne zato što ih vole i zato što im se sviđaju,nego samo kako bi podebljali svoj novčanik,joooj...
Mogli su svi da kostaju toliko, fabricki i da naprave 1 000 kom, koliko ima zainteresovanih kupaca ( minimum ) i opet bi sve prodali.
@Pit
Ne, ovo je ono o cemu sam ti pricao.
Kupuju da bi zaradili ovako nesto.
A, ovo sam pricao i sam mozes da se setis ;)
I ja bih ga zato pazario ;)
I šta je postigao tim potezom? Rešava se automobila kojeg (verovatno) nikada više neće posedovati.
Kada imaš toliko para, valjda je "fora" uživati u životu... A kud ćeš veće uživanje od najekskluzivnijeg modela možda najekskluzivnijeg brenda i to izrađenog u vrlo ograničenoj seriji.
Ovo je što bi narod rekao obavezno štivo auto fanatika.
I šta će on posle da kupi? Šta god da izabere neće biti vrednije od ovoga. Što se onda zaluđuje automobilima?
Ovo je isto kao kada b prodali 250GTO ili prvi napravljeni primerak McLarena F1, Bugatti EB110 i sl
Pozz