home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prvi čovek italijanskog Fiata Sergio Marchionne je danas otrkio neke nove detalje o budućim planovima, ali je najveća vest ipak vezana za budućnost marke Lancia. Marchionne je naime u intervjuu za La Repubblicu najavio da će se Lancia ubuduće prodavati samo u Italiji odnosno da će "postati brend samo za italijansko tržište."

Takođe je izjavio da će aktuelni Chrysler modeli koji se prodaju kao Lancije (Thema, Flavia Cabrio i Voyager) biti izbačeni iz ponude, kao i to da će u paleti ostati samo Ypsilon.

Sve ovo nažalost ne znači ništa dobro za ovu italijansku marku pa se postavlja pitanje šta će se desiti kada se istekne aktuelni životni ciklus i tog Ypsilona. Da li će dobiti naslednika ili...

S druge strane, Marchionne je ponovio (po ko zna koji put) da Alfa Romeo neće biti prodat, izjavivši da će novi Alfini modeli (koji će inače biti najavljeni u aprilu) "promeniti imidž brenda."

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2651



Komentari

kako nema flavije kad su neki nedavno tvrdili da je novi Chrysler 200 sam lancija (predpostavljam flavia) sa Chrysler oznakom? :)))

Autor mile antena 10 Jan 2014, 22:33

Zbogom Lancia, zbog prvobitne Theme sam te i zavoleo a onda sve po redu...
:(

Autor Uroš Cuore Sportivo 10 Jan 2014, 22:39

Uteha za one koji su bili zgrozeni time da se Lancina znacka stavlja na Krajzlerove modele!

Autor carobnjak 10 Jan 2014, 22:56

Ako je ovo tacno, onda je definitivno dosao kraj za Lanciu. Veoma tuzan dan za ljubitelje ove marke (a pogotovo za nas vlasnike istih) :(

Autor Panco 10 Jan 2014, 23:02

Ne brinite, ozivece je kinezi kao sto su i SAAB-a...

Autor carobnjak 10 Jan 2014, 23:06

@carobnjak,
pa kako ovo moze biti? kopcija (Chrysler 200) stize u novoj generaciji za koji dan, a original (lancia flavia) nece ni postojati? nisam ni ovo nikad pre video u auto industriji :)))

Autor mile antena 10 Jan 2014, 23:06

@mile
ja nisam pominjao nu kopiju ni original, nego prvi model iz zajednicke kuhinje!
Ko ti je kriv kad ne znas za salu... :)

A obradovala te ova vest, priznaj?
Vise nego kad je Chryler vracen iz ambisa, a?

Autor carobnjak 10 Jan 2014, 23:17

Ovo me brine, nece valjda taj novi imidz alfe da bude crysler 200...

Autor Rade 10 Jan 2014, 23:19

@Rade
blizu si... :)

Autor carobnjak 10 Jan 2014, 23:24

Koji raspad sitema.. Koji će im samo za Italiju.. Da je ne preprave u Dulevo?
Lepšu sudbinu je doživela "Zastava specijalni automobili"..

Autor Panchev9 10 Jan 2014, 23:36

Brendiranje je postalo ekstremno skup sport. Cak i za mocnog Fiata.

Autor Logandzija 10 Jan 2014, 23:41

@Panchev9
Verumjem da se sećaš da sam ovakav scenario najavi još kada su prvi put pomenuli rebrendirani 300C.
Za Alfu više ne prave najave novih modela nego najave najava istih.

Autor Ex 11 Jan 2014, 00:12

@carobnjak,
a koji model ce jos biti na toj platformi? 200 je previse velik da bude bilo koji fiat, a opet je prednja vuca da bude bilo koja alfa tj. da deli platformu sa njima.

Autor mile antena 11 Jan 2014, 00:31

Ex
Da. Nažalost si bio u pravu.
Ajde sad to kaži i za VW. :)))
Takvo je vreme danas.. Ne isplati se biti različit.. Biti svoj..
Poslednja Delta je primer toga(neka joj je večna pamja)..I slava!
Dok Golf 7 koji izgleda kao Delta iz 1989g. se prodaje kao alva..

Autor Panchev9 11 Jan 2014, 00:44

Bolje ovako nego da stavljaju ovaj legendarni znak na americke automobile(uz svo duzno postovanje). Ja se nadam da ce doci dan kad ce se vratiti prava Lancia. Ovakva Lancia: http://imganuncios.mitula.net/vendo_lancia_delta_evoluzione_97920247666439194.jpg

Autor vts 11 Jan 2014, 12:31

Da, ovo je definitivno kraj za Lanciu... ovo ni najveci znalci, mudraci i proroci izgleda nisu mogli da ocekuju... mada cinjenica je da firme kojima godinama pada prodaja i koje jedva dobace 100.000 komada godisnje imaju ozbiljnih problema, a na takvima su u proslosti stavljani katanci...
I Alfa je slabasna po pitanju prodaje i mislim da ove godine nece prebaciti ni 70.000 komada a svake godine sve manju prodaju imaju... ali ako vrhovni vodja Markione kaze da sledi Grand transformacija, onda je to sigurno tako... moje neko misljenje je da je pogresno praviti RWD konkurente BMW-u i MB kada se zna da je tu tesko prismrdeti, Nemci su realno daleko odmakli u svakoj oblasti i nezaustavljivi su... bolje da se "macuju" sa VW-om i ostalom komercijalom, vece je trziste, ali dobro...

@mile antetna
Ti ne znas da se salis, to je tvoj problem... nauci da prepoznajes salu ubuduce... ;) :)

Autor Orlo 11 Jan 2014, 13:19

Zakazali su sa dizajnom,kvalitetom (koji je na nivou FIAT-a) i sta su drugo ocekivali.....

Autor milan 11 Jan 2014, 14:04

Neka je prodaju Wagenu, mesto Alfe, pa da za par godina unisti Alfu na trzistu!

Autor Dragan 11 Jan 2014, 17:16

Nigde ne pise sta ce biti sa deltom? To je lepa lancia, ako se tu ne sprema naslednik (a ne sprema se) onda mogu odmah da objave da lancia-u potpuno gase 2015. godine, cak i u Italiji.
Nedostatak ideje za buducnost lancia-e je bio evidentan, na kraju fiat ne zna ni sta ce sam sa sobom.

Autor Damko 18 Jan 2014, 12:14

@Damko
U pravu si za Deltu. I posle 5-6 god na trzistu izgleda sveze i atraktivno. Da kupujem auto c segmenta prvi pik bi bila Delta i to ona sa dizelasem od 170 ks cini mi se.

Autor Bagzi 18 Jan 2014, 13:22

@Bagzi

Na zalost, mislim da se sada nudi samo sa 1.6 dizelasem (120 hp), taj 2.0 sa 165-170 hp je ukinut, kao i onaj ludacki (pozitivno) 1.9 bi-turbo dizel sa 195 hp, cini mi se.
Stvarno lep i elegantan auto. Trebali su je ostaviti u ponudi pored Y.

Autor Damko 18 Jan 2014, 14:07

U naslovu jasno stoji sudbina Delte, nazalost...

Autor carobnjak 18 Jan 2014, 14:19