home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nedavno se pojavila vest da će Toyota sama razviti naslednika modela Supra, bez pomoći BMW-a sa kojim ima ugovor o saradnji, ali da će sarađivati na nasledniku BMW-a Z4.

Ako se poslednje vesti pokažu kao tačne, taj novi BMW će nositi oznaku Z3, a imaće motor smešten napred i zadnji pogon.

Takođe, naglasak će biti na što manjoj težini (zahvaljujući ugljeničnim vlaknima), dok će kao inspiracija za izgled poslužiti BMW Vision ConnectedDrive concept (na slici).

Kao i sadašnji BMW Z4, i budući Z3 će imati tvrdi sklopivi krov, a što se palete motora tiče kupci će moći da biraju između četvorocilindričnih i šestocilindričnih agregata.

Očekuje se da će cena Z3 modela ostati na nivou sadašnjeg Z4, a moguća je i njegova M verzija.

S druge strane, Toyotina verzija ovog automobila će biti coupe, dok će se dizajn naravno razlikovati u odnosu na BMW-ov model.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1842



Komentari

Gagiba
Bratunga, zahvaljujuci Toyoti, dobicete ovog shvrcu. : )))
Dobar pocetak. : )
Najveci put se pocinje jednim korakom. Tako da, ko zna, ako se Japanezi umilostive, za jedno 10-ak godina mozda bmw izbaci polu sportistu. : )))

Autor Pit 22 Jan 2014, 19:49

Пит

Неком Тојота завршава посао, неком Дачојзла...све по части, заслузи и реномеу!!
Дакле неком те физичке послове завршава најпродуктивнији произвођач возила на планети а неком опет помаже да се повади из...ма нема везе, ионако све ти то добро знаш!! ;)))

Autor Гагиба 22 Jan 2014, 20:55

neka ovaj svrca malo zalici i na zagata... i jedno s54 srce od oko 350ks - bice to lek i za caterhama :)

Autor veljko 22 Jan 2014, 20:58

Gagiba
Haha, duhovito, samo steta sto nije istinito.
Meca sama razvija ss auto, evo ga stize ; )
Dok sportskom bmw-u Tojota razvija sportistu. ; )
Jedino sto je istinito je da je Kangoo preuzet od Renoa i 1,5 dci za bazne verzije, koji je uzgred bolji od bmw-ovog 14d. : )))

Autor Pit 22 Jan 2014, 21:10

Gagiba
Hehe, najsmesnija je zamena teza bmw fanova. "Fizicki" poslovi sportski auto ?!
Zar to ne bi trebao da bude slag na torti, poslastica za jedan sportski brend ?
Mada, paralela ti i nije losa. Svi znamo sta je Reno u Formuli 1 a sta Toyota. : )
Otuda i onaj shvrcko 14d prilicno zaostaje za 1,5 dci.
poklapa se sve. : )

Autor Pit 22 Jan 2014, 21:54

Пит

Заправо овде је право питање у ком смислу Тојота сарађује, односно какав је њен допринос? Наравно под претпоставком да уопште и учествује у пројекту јер и сам потписник редова није сигуран у то, већ нагађа.

Ајде мало и ми да нагађамо где је ту Тојота. Платформа није, јер БМВ има глајнц нову новцијату, не једну него две и може да бира на шта ће га монтирати. Мотори "вероватно" нису. Ако буде мотор, јавно изјављујем да никада више нећу коментарисати било шта везано за Баварце. ;)
Дакле остаје само лимарија али сигуран сам да би онај ванХој био јако потиштен уколико би неки Јапанац цртао линије.

Е сад, шта је остало?
Практично само да из Тојоте пошаљу пар млађаних Јапанкица да брискају З-три негде на сајму када буде представљање. :)
Евентуално тај хибрид или нека електроника али видећемо већ. Све је то још увек превише у магли...

А што се тиче тог 1.5 Дачијиног. Мерцедес је увек имао обичај да се кити туђим перјем, тј. оно што не уме да направи има париње од камиона па купи. Што је у крајњем случају потпуно легитимно.
Не уме да направи спортски ауто, купи гаражу и ето уме. Не уме да направи мали дизел мотор, замолио браћу Румуне и добио моторчић на изволте и ето и то уме...Код БМВ-а је то нешто другачије. Он направи сопственог "шврћка", растегне га од 90 до 190 коњића па коме шта одговара. :)

Autor Гагиба 22 Jan 2014, 22:51

Na wcf-u je netacno interpretirana vest u vezi krova. Dakle, nece imati tvrdi sklopivi, vec platneni. Zato ce i postojati dva modela - kupe i roadster. U pocetku ce se pojaviti roadster, a godinu kasnije i kupe.
Putnicka celija, hauba, poklopac prtljaznika kao i jos neki elementi (poput prenosne osovine i delova ogibljenja) ce biti od karbon-fibera.
Ugradjivace se BMW R4 2.0L motori (Z3 ce imati i R6 3.0L motore) dok ce Toyota verovatno dobiti samo 2.0L. Menjac ce biti BMW-ov, a najveci uticaj na Z3 Toyota ce imati kod hibridnog sistema. Taj novi revolucionarni Toyotin hibridni sistem je i najveci razlog BMW-ovog interesovanja za ovaj dil sa Toyotom (uz zajednicko razvijanje litium-air baterija). Automobili ce sto se tice dizajna biti totalno individualni. Znaci nece biti kao GT86 i BRZ. Svaka fabrika ce za svoj auto zasebno podesavati ogibljenje, kocnice, upravljacki sistem, itd. Ovde bi da dodam da oni koji ne znaju sta se podrazumeva pod "platformom" ne bi trebalo ni da komentarisu ovakve vesti.
Dakle, ova dva auta ce se mnogo vise razlikovati nego recimo golf i A3. Ili R8 i Gallardo.
Kod BMW-a ce se prvo pojaviti roadster a kasnije kupe, dok ce kod Toyote biti obrnuto.
Z3 sa 2.0L motorom i pomenutim hibridnim pogonom, trebalo bi da tezi ispod 1200kg, dok bi sa 3.0L motorom to bilo izmedju 1250 i 1280kg. Kupe verzija ce biti za oko 70kg laksa.
Hmmmm, sa 3.0L motorom koji ce u najslabijoj varijanti imati 333ks (+hibridni sistem) u autu sa manje od 1300kg....njamiiii. LM, u svakom slucaju najavljene su ss performanse za 3 puta nizu cenu:)
E sad, to sto neki delove od karbonfibera dozivljavaju kao nesto sto bi trebalo da se rastochi na 5 delova pri sudaru sa biciklom treba da pogledaju sledeci video. Veoma pazljivo. U pitanju je prenosna osovina od karbonfibera kod Lotus bolida (novi M3/M4 imaju to, a imace i Z3, serija 7, 5,..., a do sada to se moglo naci samo kod bolida F1 i ss automobila od vise stotina hiljada evradi. Ova kod lotusa kosta - samo osovina - 250000 funti:)). Dakle, fundamentalno obratiti paznju na video!!!

http://youtu.be/hjErH4_1fks

Autor toma 22 Jan 2014, 22:57

Pit
Mercedes sam razvija supersportiste koliko i Audi sam razvija R8. Da je tako, zasto bi onda pre 10-tak godina kupili firmu koja se zove AMG (da sad ne prenosim kako to Nemci izgovaraju)? Znaci oni bez AMG-a ne bi umeli da razviju ni C63, a kamoli nesto vise od toga. I na tvoju zalost (i dusanovu) skoro kompletnu mehaniku Z3 razvija BMW, dok toyota razvija hibridni sistem. I naravno glavni deo, karbon fiber, zna se ko razvija. Bez tog karbon fibera auto bi bio kao neki amg mercedes-dakle kao nilski konj, sto bi rekao JC.

Autor toma 22 Jan 2014, 23:02

I jos nesto novo, bas onako, frishko - 2016. godina. Nece biti ni M8, ni M10, ni Z10. Naziv je jednostavno "BMW M":)
Preko 650ks, ekstremno lagan:)

Autor toma 22 Jan 2014, 23:19

toma
Kakve veze ima što je mercedes kupio AMG?? Oni imaju sportski model, a BMW se još nije makao sa mrtve tačke po tom pitanju.
Auto klase Audi R8 je misaona imenica za BMW, veliki hendikep BMW.
Pošto ne ide razvoj sportiste u BMW prešli su na elektromobile i okrenuli se naopako.
BMW treba nekog pod hitno, ako ništa Tojotu (bilo je priče) ili Alfu ili nešto slično, da im pomogne, da platformu za sportistu.

Autor majstori majstori 22 Jan 2014, 23:40

тома

Ето изненађења. :)
Само М значи?

Ипак ми се чини да је то лечка недоречено. Верујем да си пренео неку инсајдерску информацију а исто тако ценим и да је то више радни него коначни назив. Можда га инжењери тако ословљавају док га коментаришу па је инсајдер начуо...

Дакле БМВ припрема друмску формулу! Хехехе...дал' ћу да доживим да видим ове хејтере и пљуваче како полако почињу да лижу све што су свих ових година...(да не парафразирам драгог нам др Шешеља) :))

Autor Гагиба 23 Jan 2014, 00:16

Гагиба
Doživeste da vam Tojota napravi auto vredan pomena.
Japanski VW će vam napraviti sportistu.
Bolje da ste se obratili na pravu adresu negde u Evropi.
Eto nam azijate BMW sport :))

Autor majstori majstori 23 Jan 2014, 00:43

Zao mi je sto neki ovde ne poznaju istoriju, a to je njihov problem. Valjalo bi da malo prouce istoriju i da u guglu ukucaju 300 SL Gulwing.
Da, da, to je supersportista, najbrzi serijski auto tog doba, u vreme kad je bmw pravio Issetu. : )))
Nego, Gagiba & toma, jedno pitanje za vas. Koja ce vam se vise svidjati verzija tog nekog novog GT86/BRZ. : )))
Pretpostavam ona koja umesto Tojotinog logoa ima bmw-ov. : )))

Autor Pit 23 Jan 2014, 00:55

мајстор или дунстер шта ли си

Прочитај ово и сигуран сам да ће ти се видици мало проширити. Мада не знам ни што ти одговарам ал ваљда да испоштујем пристојност. Дакле вечерашња лекција за пред спавање ти је:

"Autor toma 22 Jan 2014, 22:57"

Autor Гагиба 23 Jan 2014, 01:02

Пит

Пошто нема Дачије у понуди, биће то тежак избор!! :)

Видим да упорно покушаваш да направиш паралелу:
-најбољи у премијуму - најбољи укупно! и
-најбољи од клотара - најгори у премијуму!!

пааа..успева ти! А и необично си прецизно одредио те релације!! ;))

Autor Гагиба 23 Jan 2014, 01:07

Gagiba
Da su barem Daciju stavili umesto X5 u onom testu sa ML-om i Jeep-om, ne bi se zaglavila ! : )))
Hahahaha. : )
Vidim ja da ste vi postali propali bmw fanovi, sa idealima 114d i drajcilindrasima. : )))

Autor Pit 23 Jan 2014, 01:18

pit pominje 114d koji iako ima 95ks po testovima ide bolje od najslabije A klase.
A coveku se izgleda ispralo secanje na A klasu od 80ks koja se prevrtala na testu severnog jelena. Kao i na a klasu koja na svojoj premijeri na sajmu nije mogla da upali motor pa su je gurali. A kao imala neki motor od 300ks. Da nije taj motor bolji od 14d? Ja da sam fan Merc brenda usima bi se pokrio i cutao bih. A ovi sto su se sada u strahu uhvatili za to kako toyota razvija bmw-u automobile vidi se kolike su neznalice. Toyota ce bmw-u davati samo baterije i hibridne sisteme. Cak ce BMW razvijati mehaniku za Toyotine automobile. Da je toyota toliko bolja ne bi od BMW-a uzimala motore za svoje automobile.
A da mercedes zna nesto, sto bi onda pucali tolke pare da otkupe AMG? Imali viska, a?
Kupili su zato sto nisu imali nista da odgovore na M!!!
Rado bi oni sada i Teslu kupili:)

Autor toma 23 Jan 2014, 10:53

@toma,
umes ti da napises i po koju suvislu... ;)
"dobar tekst: Autor toma 22 Jan 2014, 22:57 "
ajde neka bude tako! i ako imas jos po koju slobodno podeli

Autor veljko 23 Jan 2014, 13:28

toma
Najslabija A klasa je sa 1,5dci motorom. Jaca od 14d ( 95ks, 235nm ) a A180cdi ima 109 ks i 260nm. 114d ide 12,2 do 100 a A180cdi 11,3. Vecu konacnu brzinu, manju emisiju CO2. Zao mi je sto piskaras bzv, ali trosi tastaturu i vreme uludo a ja cu samo napisati 300 SL Gulwing. Najbrzi serijski auto svog vremena. Doduse, bmw je tad imao Issetu. : )))

Autor Pit 23 Jan 2014, 15:02

pit
sad kapiram zasto je komunikacija sa tobom tako teska. Aj sad jos jednom procitaj, pa onda reci sta ti nije jasno:
"A coveku se izgleda ispralo secanje na A klasu od 80ks koja se prevrtala na testu severnog jelena"
Sto se sadasnje A klase tice, ne sikiraj se ima Dacia i slabije motore od tog 1,5dci od 109ks. Ne zaboravi samo da u prvih 2 godine, najslabiji dizel kod serije 1 je imao 116ks, a najslabiji benzinac 136ks. Nego, da li u A klasu moze da se smesti "sestak":)
A automobili kao 114d se nude pre svega da bi se smanjila prosecno oslobadjanje co2 na nivou celog brenda. Kao sto sam rekao i nova A klasa ce dobiti slabije motore za najvise godinu dana. Pogledaj Dacia ponudu i moci ces tacno da vidis koji su to novi motori. Nego, hoces li da ti napisem koji su novi dizeli za seriju 2 i 4:)

Autor toma 23 Jan 2014, 18:08

toma
A znaš kakve je Isseta imala motore ? :)
Ali razumem te, nećeš da porediš aktuelne modele, nego staru A klasu, jer jedino od nje je jači 14d. :)
I kao što rekoh, to je najslabija A klasa, ispod neće ići, nije to bmw. :)
Što se performansi tiče, tu je A45 AMG. :)
2,0 turbać sa 360 ks.
Barem ti bi trebao to da voliš, jer ne voliš kubikažu.
E sad, druga je stvar što bmw nema najsnažniji serijski četvorocilindraš, pa ti sigurno ni A45 ne valja. :)))

Autor Pit 23 Jan 2014, 18:48

Ih, pa eno nove C klase sa 115ks, ne mislis valjda da ce A klasa da ostane na tom nivou. Pa serija 3 ima 20% jaci dizel od najjaceg dizela u novoj S klasi. A tek se sprema M340d:)
Ako mi ne verujes da ce A klasa imati motor ispod 100ks, sacekaj. Najvise godinu dana. Sto se cetvorocilindrasa tice, taj u AMG-u je toliko nasviran upravo zato sto u onu sklopociju ne moze da stane sestak. A sto se malih auta tice, sacekaj samo M2.
Uh, sto ce 2016. godina biti zabavna:)

Autor toma 23 Jan 2014, 19:34

Krivo ti je što je A45 AMG brži od cipelića šestaka, ali to je tvoj problem. :) Ti jednostavno ne znaš šta hoćeš, prvo veličaš manje turbo motore, a onda ti ne valjaju nego veći i tako redom. Samo je vodilja šta bmw radi, to je super. A svi ostali šta rade to ne valja. Ali činjenica je da je 45 AMG najsnažniji serijski četvorocilindraš i da opraši najjačeg keca kako voliš. E sad što se to nekome ne svidja, šta da mu radim, njegov problem. Nek proba sa 114d. :)))

Autor Pit 23 Jan 2014, 20:25

Mala opaska , postoji dizelska A klasa sa 90KS (A160CDI) , znači manje od 100KS ispod kojih neće ići ;) a manje je i od 114d a ima dosta lošije performanse od njega...

http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/a-class/w176/configurator/configurator_w176.html?tp_ccci=/dsc_de/globalsessionid/DSC_de6478636934696B79FF363A5006555300/dsc_locale/de_DE/appId/DSC_de/siteLocale/de_DE/P3501ViewBean.jam1%3bjsessionid=0000HGxOFf-zT3UiN_fjCbwtAW7:186rph3ua#_int_passengercars:home:model-navi:configurator_w176

Autor Đorđe 23 Jan 2014, 22:04

pit
ti i dalje ne umes da razumes to sto procitas, posto ja nikada nisam pricao, niti mislim to sto si ti napisao. A kad je snaga u pitanju, slican je odnos snage i mase kod 114d i kod onih E klasa od 136ks. A ti naravno da si se uhvatio za 114d, pa neces valjda za E63S, za kojeg smo videli kako se proveo protiv 100kg tezeg i 25ks slabijeg M6GC:)))) Sto bi nas narod rekao - ko bos po trnju:)

Autor toma 23 Jan 2014, 22:07

@22:04
opa Djurdjo, ja ne odlazim na merc sajt pa sam prognozirao da ce se tako nesto pojaviti najkasnije za godinu dana, dakle nikakvo iznenadjenje, jedino sto nisam znao da se vec pojavilo. Ali pit:))))), pa covek se neskida sa mercedes.de i konfiguratora, i da mu tako nesto promakne:))) Pa jos napise:
"Najslabija A klasa je sa 1,5dci motorom. Jaca od 14d ( 95ks, 235nm ) a A180cdi ima 109 ks i 260nm. 114d ide 12,2 do 100 a A180cdi 11,3. Vecu konacnu brzinu, manju emisiju CO2. Zao mi je sto piskaras bzv"

pa onda:"I kao što rekoh, to je najslabija A klasa, ispod neće ići, nije to bmw. :)"

pa dalje:"E sad što se to nekome ne svidja, šta da mu radim, njegov problem. Nek proba sa 114d. :)))"

i jos dalje:"A znaš kakve je Isseta imala motore ? :)
Ali razumem te, nećeš da porediš aktuelne modele, nego staru A klasu, jer jedino od nje je jači 14d. :)"

Sporo ti ubrzanje do stotke za 12.3 sec kod 114d. A sta kazes na 14sec.

Ipak mislim da se pit posle ovakve blamaze vise nece pojavljivati. Barem ne u ovoj temi. Barem ja ne bih da sam na njegovom mestu:)))
Jooooooj, kakav blam!!!

A ja sam mu lepo napisao:
"Sto se sadasnje A klase tice, ne sikiraj se ima Dacia i slabije motore od tog 1,5dci od 109ks."
"Ako mi ne verujes da ce A klasa imati motor ispod 100ks, sacekaj. Najvise godinu dana."

Pita boli sto ja govorim samo istinu. E sad, ne znam da li ga boli zato sto ja to pricam, ili sama istina. Eto, nisam znao za tog prdavca od 90ks i 14sec, i lepo sam ti rekao. Kada bi mi verovao ne bi se toliko blamirao.

Pit, penzionerima kojima je 114d prebrz, sada imaju i alternativu:))))

Autor toma 23 Jan 2014, 22:23

Пит

Што би се рекло шах-мат за Ђорђета!
Сад седи, полако размисли, па понови нешто за шврћу 14 :)))

То што је Дачијина зверка 20 коњића јача, више него довољно говори зашто се Мерц ослања на Румуне у тим класама. И да знаш да није срамота учити и куповати од бољег!! ;))

Autor Гагиба 23 Jan 2014, 22:30

Gagiba
Izgleda da se takmiče zemljaci i u tome ko će slabiju verziju da ima. :)
Umesto da ne drže ispod nekog nivoa. Očekujem 112d. :)))
Hehe, šala mala.
Ako ništa, barem znamo ko je najjači u klasi, A45 AMG ! :)
Nego, apelujte malo na ove iz Toyote, da izadje više taj sportista dok ste mladi ! :)))
Da ne bude, sede Gagiba i toma na kalemegdanu 2055-e i pričaju "evo stiže 2059-e ss auto". :)))

Autor Pit 23 Jan 2014, 23:02

Пит

Да јавно бацимо једну опкладицу овде ти и ја пред свима и да укључимо и сведоке, да БМВ избацује суперспортску машину 2016??

Да једемо и пијемо и да се мажемо по глави и ко не буде у праву да поприча са конобаром на крају вечери?!!! :))

Autor Гагиба 23 Jan 2014, 23:26

Gagiba
dzaba sa njim bilo sta. To stida nema:) Pa najbolji primer je ova vest. Sta je sve covek napisao za 114d, kleo se da A klasa nece da ide ispod 109ks, pljuvao nevidjeno na 95ks i 12.3sec, i sta onda....
A BMW izbacio ili ne supersportistu, nema veze , i dalje ce BMW biti sportskiji brend. I dalje ce u testovima, kao u onom jucerasnjem Chris Harris govoriti za E63:"Nabudzeni taksi":)))

Autor toma 24 Jan 2014, 00:16

Ja sečem.
:D

Autor Nemanjabb 24 Jan 2014, 01:02

toma
Sramota je za oba sto idu ispod 100 ks u ovoj klasi. Sto u narednoj klasi krecu od 116 ks. Sto u visokoj srednjoj klasi krecu od 140ks. Sto bi mene bilo sramota, ja za razliku od tebe nemam problem to da kazem. Ne moram da se ko ti uvlacim bmw-u niti bilo kome. Trebali bi da krecu i opremljeniji ali onda bi se manje prodavali. Za razliku od tebe, ne radim u Delti, niti bilo gde kao prodavac kola, pa ne moram da kao ti davim ljude i hvalim sve od jednog proizvodjaca, bilo to dobro ili lose. Ne gledam A klasu, tj nisam ulazio da gledam i ne znam kad su ubacili taj 160cdi, sta je tu sramota ?! Svakako, kad bi kupovao A klasu, ne bi uzeo ispod makar 200cdi, a verovatnije 220.
Te slabije i spore verzije me ne zanimaju, ni od Mercedesa ni od bmw-a.
Dakle, da, smatram da je blam za oba sto imaju takve verzije, ali za razliku od nekih smem to da kazem, nece me niko tuci niti dati mi otkaz. : D
Ali barem se necu blamirati da pricam kako je i8 ss auto, kako se 1,5 trocilindras cuje kao shestak itd.

Autor Pit 24 Jan 2014, 02:34

Gagiba
Znas onu narodnu "i corava koka ubode zrno". : )))
Koliko ih je MB izbacio do sada... Evo i sada ce novi stici pre Bavarskih digitrondzija. : )
i red bi bio da izbace, sramota sto vec nema barem jedan.
ako sad ne izbace, a kad ce...

Autor Pit 24 Jan 2014, 02:40

Inače, kad smo već kod ovog malca, prosto mi je neverovatno da je ovoliko brz :
https://www.youtube.com/watch?v=cgX1kzTMI1k

https://www.youtube.com/watch?v=gPzCbTNpPWg

Autor Pit 24 Jan 2014, 03:27

Пит

Избацује Мерц констатно неке фењераше, није да није. Мало по мало па испадне неки предмет спрдње са штутгардских трака, поживи у продаји пар година и подвијеног репа иде у демонтажу.
Овај последњи се баш нагутао дима из разноразних талијанских и јапанских цевки!! ;))

Не могу ништа да причам унапред али имам неки утисак да Баварци имају другачији приступ прављењу аутомобила. Видећено ускоро. ;)

А за кафану се не секирај. Ти рачун, ја бакшиш конобарици и то је то. :))

П.С. И тома и Немања наравно морају да посведоче наравно! ;))

Autor Гагиба 24 Jan 2014, 11:09

jedno je sigurno. pored sledeceg m-z3, biti krajnje neukusno pominjati tog nasviranog a45.
bilo bi to bezimeno dranje.
no nikad se ne zna. zivi bili, pa videli...

Autor veljko 24 Jan 2014, 12:32

Zasto je sramota sto BMW jos uvek nema SS auto sa gumama sirim od 275mm? Pa i Ferrari nema luksuznu limuzinu, pa sta. Zamislite da Ferrari napravi limuzinu koja bi u uporednim testovima bila rame uz rame sa Opel Insignijom. Mada, situacija slicna ovoj me potseca sa slucajem jednog brenda i njegovim pokusajima ss auta.
Dakle, audi je kupio Lamba, Mercedes AMG-a. BMW ako bude napravio auto koji ce da parira (minimum) 458, to ce i da izbaci, u suprotnom nece zeleti da se pojavi u tom segmentu, i tako uvede u svoju gamu jedini segment gde ne dominira na trzistu. BMW jednostavno mora da dominira sa svakim modelom. A ako cemo realno, te ss automobile u 90% slucajeva kupuju ljudi koji u zivotu ne vide trkacku stazu, vec ih koriste za pokazivanje. A za to i8 ce od ovog proleca brisati patos sa svima.
I nisu mi jasni neki Merc fanovi koji se uporno hvataju za SS automobile, a non sto daju izjave tipa:
"BMW je bolji za mladje, ali ja bih pre uzeo Mercedesa (Dakara ili Damko)"
"BMW ima mnogo bolji menjac i sportskiji je, ali ja bih uzeo Mercedesa (zna se ko:)))

Nego, neki pobegose sa teme gde je 100kg tezi, i 25ks slabiji M6 pocistio sa staze E63S. Taj E63S vredi samo sa AWD....za Eskime.

Autor toma 24 Jan 2014, 12:39

Gagiba
Barem nisu nikada imali fenjer kao sto je i8. : )))
300 SL Gulwing, CLK GTR, SLR, SLS i evo stize GT.
Ko zna, mozda si ti u pravu, mozda je Toyota debelo zasukala rukave pa i bude nesto 2016-e. : )))

Autor Pit 24 Jan 2014, 13:36

Пит

Неком Тојота завршава посао, некоме Дачија..ал ту смо тему већ обрадили! :)

А у праву си за И8. Мерц га никада није имао и како ствари стоје (уз свесрдну помоћ свих компањона) неће успети да развије ништа слично у овој деценији. За следећу не бих могао да гарантујем. Чуо сам да је у нано технологији освојен нови материјал, извесни графен, те се можда Баварци одлуче да пренесу део "хау-нау" на радионице док се они позабаве том новотаријом. Дакле тамо за десетак година можда се Мерц упусти у авантуру освајања свемирских технологија (уз прећутну сагласност БМВ-а и уз новчану надокнаду од стране Мерца наравно). :))

Autor Гагиба 24 Jan 2014, 15:22

Naravno da Merc nece nikad da ima ovako nesto. http://bmwi.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=957152&stc=1&d=1388220493 Mozda sto rece Gagiba, za jedno 10 godina uspeju i da se priblize, ali do tada ce vec uveliko na trzistu da bude druga generacija i3 i i8 sa litium-air baterijama, autonomijom od blizu 1000km sa jednim punjenjem, itd

Autor toma 24 Jan 2014, 17:33

toma 17:33
Daj bože i da nema.
Ali zato Bavarski trocilindraši nikad neće imati ovako nešto :
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/03/Mercedes-Benz_SLR_McLaren_-_Flickr_-_exfordy.jpg
Inače, baš se pitam odakle su ukrali foru za otvaranje vrata na i8. :)))

Autor Pit 24 Jan 2014, 19:51