
BMW je najavio da će na američkom tržištu kupcima ponuditi model 740Ld xDrive.
Automobil će se pojaviti na ovogodišnjem sajmu automobila u Čikagu, a pokretaće ga 3,0 litarski TwinPower Turbo šestocilindrični dizelaš sa 190 kW/255KS i 559 Nm obrtnog momenta.
Menjač je osmostepeni automatik, pogon je na sva četiri točka, dok ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/) iznosi 6,1 sekundu.
Prodaja BMW-a 740Ld xDrive će u SAD-u početi na proleće, i to po ceni od 83.245 dolara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Са овим агрегатом може бити само 730д. Или то или одустајем да пратим ознаке на моделима. :)
@Гагиба
U Americi ce 730d imati oznaku 740d, kao sto novi 320d ima oznaku 328d... pate oni od velicine tih brojki... i kod MB-a oznaka 500 je tamo morala biti 550 za neke modele... boles'... ;)
Gagiba
Zar moram ja da te ucim o Benki ? : )))
3,0 d biturbo 313ks.
Zanimljivo je da Audi ima najbolje performanse sa paritet dizelom.
Cak slabiji A8 3,0 tdi ide 5,9 do sto.
50d ti je tri turbine, a 3,0 jedna.
Iznenadio sam se kad sam video da A6 ide brze od 5-ce sa pandan motorima.
A6 3,0 single ili biturbo protiv 530 odnosno 535d.
Folcika sa kozom izgleda performantnija od Benke o.O
pit i pored toga sto je A6 laksi od serije 5, A6 biturbo od 313ks ima po fabrickim podacima identicno ubrzanje kao i 535dx. 730dx ima za samo 0.1sec. (opet po fabrickim podacima) slabije ubrzanje od lakseg A8 sa 3.0 motorom koji nije slabiji, vec ima identicnih 258ks.
toma
Koja je razlika "sport" menjac, kod bmw-a u odnosu na standardni ?
i kako se ogleda vazdusno ogibljenje , trebao bi da ima opciju podizanja.
Jel one modove pored menjaca ima svaki ili ?
P.S. Sad sam gledao detaljnije malo, A6 je brži ako je 5-ca rwd, ako je x-drive onda su ujednačeniji. Doduše, A6 3,0 tdi ima 245ks.
A8 brži, 4,2 tdi ide 4,7 do 100. :)
Elem, najviše mi se svidja 535xd.
U restajlingu je tek ubačen 313 ks umesto 286 ?
I koliko vidim, tek F10 535d ima X drive u ponudi ili grešim ?
Takodje, za 7-cu 40xd taman.
Орло
Вала баш болес'!! :))
Пит
Има Бенга поширок распон на 3.0 дизелу. Заправо сваки агрегат растежу максимално, него како ствари стоје америчка и европска номенклатура се разликују. Е сад што, да их пита човек па да чује одговор...
Мислим да је то само за дизеле, вероватно фора да повећају продају, а Амери ко Амери....паљевине. :)
На спорт мењачу добијеш полуге а чисто сумњам да је преносни однос другачији. А Х-драјв је доступан одавно на петицама. За Бангетову знам сигурно а вероватно и раније.
Gagiba
Bratunga, znam to, ali za 535 msm da nije bio x drive dostupan, možda grešim.
To sam i ja pomislio, samo polugice na volanu.
Inače, onaj taster pored menjača gde biraš režim rada, imaju svi ili ?
I to ne znači da ima vazdušno ogibljenje, jer bi onda mogao da se podigne na dugme ?
Odlično je to što eksploatišu 3,0.
3,0 single turbo.
4,0 bi turbo
5,0 tri turbo
Lako je. :)
Meni se nekako najbolje čini bi turbo.
Launch Control:)
Pit, batali te fabricke podatke. Po njima bi i E63S trebalo da oduva M6GC:). Po fabrickim podacima standardni E63 ima isto ubrzanje kao M6GC, a u stvarnom zivotu M6GC obriso patos sa E63 S-modelom:)
I zanimljivo da se odjednom hvalis audijevim dizel modelima. Nema kod Merca nista za pohvalu, a?:)
Ali ako ti je u toj klasi ta stavka bitna, sacekaj G11 karbon-revolucionara. 150kg laksi od A8+novi motori+novi 9-stepeni menjac. I kao sto rekoh, sta ce im SS auto:)
A tek novi M5, kako ce da brise patos konkurencijom. Preko 600ks i 180kg laksi od dosadasnjeg:) Pa mozda bude i Xdrive opcija za one koji vole da "draguju":) Cenim brze od 3.5 sec:)
toma
Lepo je sanjati. :)))
Ali u stvarnom životu, E63 karavan obrisao patos sa M6. :)))
Пит
Караван Бангетов је имао 535дх!
А лимузину (после консултације са свезнајућим гуглетом) испаде да нису паковали. Занимљивост.
Тастером поред мењача се подразумевано комплетан аутомобил подешава. Е сад да ли нужно повлачи и адаптивно ослањање, опет би морао свезнајући гуглиша да се активира (или да се од томе затражи образложење)!! ;))
тома
Баварци су генијалан потез повукли освајањем карбонске технологије. Ал' то ће се видети тек за коју годину када почне масовна примена и када радионице почну да се боре између себе за по коју карбонску коску!! ;)))
Gagiba
Pa da, videh da nema 535xd e60. Izgleda da su istu mašinu ubacili i u F10 a u restajlingu pojačali na 313ks.
Pa tako 535xd ide 5,1 do 100.
Prava stvar. :)
Što se vazdušnog ogibljenja tiče, mislim da taj taster pored menjača ne znači to, on podešava odziv gasa, volana , menjača itd.
E sad, ne znam kako kod Benge ide, ali moguće da ako ima "comfort" tu, da onda ima vazdušno.
Mada ponavljam, trebalo bi da može da se podigne visina auta onda.
Inače pretpostavljam da nisi video, ali baci pogled na 335xd. ;)