
BMW-ov šef razvoja Herbert Diess je u svom najnovijem intervjuu izjavio da BMW ne vidi veliku potrebu za razvojem i proizvodnjom limuzinskog modela manjeg od serije 3, odnosno konkurenta Mercedesovom CLA ili limuzinskom Audiju A3, što posebno važi za ona tržišta koja preferiraju veće automobile.
Takođe, u BMW-u smatraju da uvek postoji i visoki rizik od tzv. zamene većeg modela manjim, odnosno slučaja u kome bi se kupac odlučio na kupovinu jeftinijeg modela umesto veće i skuplje serije 3.
Dalje, Diess je potvrdio da će BMW do kraja ove godine lansirati seriju 2
Cabrio koja će od Cupea pozajmiti motorizaciju i opremu te ostala tehnička
rešenja.
Diess se takođe osvrnuo na saradnju sa Toyotom koju je opisao kao
"kompleksan zadatak". Naime, on smatra da od te saradnje mogu
profitirati obe strane, ali tek treba da bude doneta konačna odluka na kojim će
se modelima sarađivati i kada će ti modeli stići na tržište.
U svakom slučaju odluka bi trebalo da bude biti doneta kroz par meseci, kaže
Diess, mada su neki izvori, pozivajući se na insajdere, preneli vesti o tome da
je strategija već usaglašena i dogovorena.
Na kraju dodajmo i da je Haraled Krueger, šef BMW-ove proizvodnje, izjavio da
će plan komercijalizacije novih modela iz i linije biti određen na bazi
potražnje. Naime, trenutno kupci i3 na ovaj model moraju da čekaju oko šest
meseci, ali u BMW-u žele da sačakeju i vide kako će se situacija dalje
razvijati, a ako bude povoljna sledeći model bi trebalo da bude i5.
Izvor: Autonet.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
Izgleda da zaista BMW i nema dugoročni plan.
Forsiraju kratkoročnu strategiju sa i modelima a prodaju zasnivaju na fingiranom čekanju od 6 meseci za kupovinu.
BMW mora pod hitno da nađe partnera, inače će brzo da završi kao SAB
@19:46
najneobavesteniji i najnestrucniji post koji sam procitao na ovom blogu. A procitao sam mnogo nestrucnih:))))))))))
da potkrepim majstora
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=940996
Легенда се рађа!!! :)
https://www.youtube.com/watch?v=POB1V47WZ1E
Како рече онај батица из Мерцедеса, пуно људи дође у салон понукано ЦЛА моделом и на крају се одлуче за Ц класу јер им је први премали. Код БМВ-а се прибојавају обрнуте ситуације. Да ће малац бити толико згодан да неће знати где пре да терају!! :)
Glavni strateški planovi BMW-a se zasnivaju na priloženij fotografiji.
Da se radi o Fiatu, daciji, pa hajde.
Ali BMW !!! A pre ovoga i XXX bio je troklipni motor.
Od limuzine i borbe sa konkurencijom se odustaje, supersportaka kupuju na tžištu (Tojota & CO).
Toma, od tebe se čulo mnogooo falševa po pitanju BMW. Kad će supersport na platformi Tojote?? Kad kreće odbrojavanje?
Znaci nista od 2GC ?
Mislim da bi 2GC bio lepsi od kupea, koji izgleda bolje od keca, ali stopove su mogli bolje.
Tj, mislim da bi im 2GC najbolje izgledao od serije 2. Kao sto Audiju A3 sedan izgleda bolje od hecbeka i karavana.
steta za 2gc jer bi bio ko lutka. mislim da je toma objasnjavao da bi onda morali da koriste platformu serije 3 za 2gc i ne bi im se isplatilo jer bi cenovno bio na nivou serije 3.
Пит
Мислим да си у праву. Вероватно би 2ГК био изведен као најлепши од малих БМВ-а. Мада ако прорачунати Баварци виде да конкуренција остварује профите ето га ГК за годину две!!! :)
samo kratkorocno :)))
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/international-paul-pietsch-award-deutliche-mehrheit-fuer-den-bmw-i3-8015442.html