
Mada je najavio da neće pratiti nemačke rivale u svakom segmentu gde su oni zakoračili, američki premium proizvođač Cadillac ipak ne može da sedi sa strane i gleda kako konkurenti ubiru profit od onih najpotentnijih a opet nekonvencionalno za premium brendove, „malih“ segmenata.
Pod talasom novog vremena i sa iznova redizajniranim logoom, Cadillac najavljuje da će proširiti svoj krug delovanja upotrebom modernih dizel agregata, potrebnih kako bi se pokorila Evropa, uz razvoj novih najmanjih modela iz segmenta SUV/crossovera, silaskom sve do subkompaktnog B segmenta!
Robert E Ferguson, stariji potpredsednik Global Cadillac operacija, je izjavio da bi voleo da iskoristi prednosti ubrzanog globalnog rasta malih luksuznih crossovera predstavljanjem novog, Opel Mokka-baziranog subkompaktnog modela.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Pazi strategije, ukinucemo chevrolet u Evropi, koji izmedju ostalog nudi "Opel Mokka-bazirani subkompaktni model", a pocinjemo sa prodajom cadillaca koji ce nuditi "Opel Mokka-bazirani subkompaktni model".
Sigurno ce da proslave se takvim idejama.
I dalje mislim da je povlacenje chevroleta iz Evrope pogresan potez.