
Fiatova premium sportska marka Maserati prošlu godinu je zaključila na visini - prodali su ukupno 15.400 novih vozila. Možda se brojka čini malom u poređenju sa rezultatima pravih velikoserijskih marki, ali Maserati nije obična velikoserijska, svenarodna ili diskontna marka.
Više od 15.000 prodatih primeraka u takvom kontekstu je pravo dostignuće, o čemu svedoči i podatak da je 2013. oborila sve rekorde i trenutno je najuspešnija godina u istoriji marke.
Širom sveta prodaja Maseratijevih modela je skočila za skoro 150 posto - godinu dana ranije, dakle u 2012., Maserati je ukupno uspeo da isporuči samo 6.300 automobila. Prošla godina je zasenila i 2008., kada je, uoči ekonomske krize, Maseratijeve proizvode izabralo 8.600 kupaca.
Najprodavaniji Maseratijev model u 2013. bio je Quattroporte sa 7.800
primeraka, a slede Ghibli i GranTurismo.
Maserati namerava da godišnju prodaju poveća na 50.000 primeraka do sledeće
godine, a tom ambicioznom cilju podređene su aktivnosti koje Fiat i Maserati
sprovode na drugom po važnosti tržištu, onom kineskom. Maserati radi na širenju
prodajne mreže i podizanju ugleda i prepoznatljivosti marke u Kini.
Izvor: Autosport.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Maserati