
Kako prenosi Tanjug, prodaja novih automobila u Nemačkoj porasla je u januaru za šest odsto.
Rast prodaje automobila u prvoj ekonomiji evrozone je pre svega rezultat velikog januarskog popusta za pojedine modele, a ne značajnog oporavka tržišta, preneo je Rojters.
U Francuskoj je u istom mesecu došlo do laganog rasta prodaje automobila, i to za 0,5 odsto, a sličan trend je zabeležen i u Italiji i Španiji.
„Sniženja cena su veliki pokretači tržišta. Prodaja automobila je povećana, ali je profit kompanija smanjen“, objasnio je direktor dve koncesije Folksvagena u oblasti Keln, Ernst-Robert Nuvertn.
Ako se nastavi ovakav trend u Nemačkoj će u 2014, prvi put posle tri godine, doći do rasta prodaje automobila koja bi mogla preći tri miliona jedinica.
Prošle godine u najvećoj ekonomiji EU prodato je 2,95 miliona automobila.
Izvor: Tanjug
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Ne znamo da li je rast prodaje posledica bolje ekonomske situacije, ili prosecne starosti Nemca obzirom da prema statistici u Nemackoj prosecna starost osobe koja kupuje nov automobil iznosi 57 godina.
Sasvim je sigurno da razlog prodaje nije informacija o akcijama koju je preneo Rojters jer akcije postoje na kraju svake godine.