
Kupac na licu mesta konfiguriše vozilo i gleda promene na multimedijskom ekranu
Kako bi privukao novu generaciju kupaca, koja je 'zavisna' o tehnologiji, u Audiju su uveli inovaciju. Još prošle godine su u Pekingu i Londonu otvorili 'digitalni' salon, a sada su isto učinili i u berlinskoj šoping ulici Kurfuerstendamm.
'Digitalni' salon kupcu omogućuje virtuelni prikaz modela, baš svakog detalja enterijera i eksterijera, kao i mogućnost konfigurisanja na licu mesta, kao i prikaz istog na velikom multimedijskom ekranu.
U Pekingu se taj način prodaje automobila pokazao uspešnim, salon mesečno posećuje 8.000 ljudi, od toga je čak 60 posto novih kupaca. Audi želi da prestigne BMW na lestvici najprodavanijih luksuznih automobila do kraja ove decenije. U 2013. firma iz Ingolstadta je prodala 80.000 vozila manje od BMW-a.
Izvor: Autoportal.hr