
Nakon modela Verso, Auris i RAV4 će takođe dobiti nemački pogon
Toyota je ozbiljno zagrizla za BMW-ove dizel agregate. Saradnja je počela na Toyotinom modelu Verso 1.6 D-4D, koji koristi isti motor kao MINI Cooper D.
Iz Toyote su objavili da će i u druge svoje modele ugrađivati BMW-ove motore. Kupci Toyotinih hibrida još uvek su skeptični oko benefita kupovine takvih vozila, pa im Japanci žele ponuditi alternativu. BMW-ove dizel motore tako će još dobiti Auris, verzije hatchback i karavan, kao i RAV4 crossover.
I to je tek početak, u budućnosti će još više Toyotinih modela ići na BMW-ov pogon.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Toyota
Ugradjivali su se i u Pezoe, pa nista.
Ako moze Dacia u Mercedes, moze i BMW u Toyotu.
100 puta sam napisao da jedini način da BMW opasatne, veza sa nekom jakom komercijalnom kompanijom, tipa Tojota...
E kako će se pokazati BMW agregati u tojoti, koja je navikla nakvalitet, pouzdanost, ostaje da se vidi.... Ako bude kao sa PSA - ode mast u propast.
Samo je Multijet-u uspeo da se u bukvalno svakoj marki pokaze onako kako i treba (naravno najbolje).
Auto moze da bude i iz Nemacke, i iz Japana, ali motor mora da bude italijanski :)
"100 puta sam napisao da jedini način da BMW opasatne, veza sa nekom jakom komercijalnom kompanijom, tipa Tojota.."
taman kad mislim da sam sve na blogu procitao,demantovao me mange:)))
mange,stvarno si mange :))))
bmw series 8
Blago BMW kad ima takve fanove!
To mu je vrednost veća od fejsbuka :)
Tako da mogu da budu opušteni. Ima dosta za shišanje :)
Fordovac
PSA je koristila BMWove benziske motore, a BMW, tacnije MINI je koristio od PSA dizel motore. PSA a takodje i MINI su imali probleme sa benziskim a ne diyel motorima. TAkodje i FORD< JAGUAR, ROVER koriste PSA dizel motore 1.6, 2.0, 2.2, 2.7, 3.0...NEsto nisam cuo da je sa tim motorima bilo problema , vec pored FIATovih JTD motora vaya ya najpouzdanije dizel motore
mange
ima jedan drugi brend koji je sve osisao. Nema vise sta za sisanje. Sad presli na dranje kozhe:)
mange,kad vec pomenu fb,vidi koji automobilski brend ima ubedljivo najvise fanova :)))
dranje na svim poljima.
mange
Da nema ovog bloga, nikad ne bi znao da su bmw fanovi ( doduse pojedini, da ne gresim dusu ) ljubitelji Minija, Rolsa, Husqvarne, baterija, prednjeg pogona, tri cilindra itd.
Ali je zato bas cool sto nemaju supersportistu... Kome to jos treba... Sto rece Camiro, ovde neki nisu fanovi bmw-a, vec marketinga bmw-a, Rajthofera, ili kako se vec preziva.
stotine hiljada motora-PRODATI DRUGOME,a ne stotine hiljada motora kupiti od drugog.
tako to radi autoindustrija.
pit,primecujem da ti se u zadnje vreme svidjaju sve vesti u vezi aston martina,ranije se ne secam da je bilo tako.od kako se saznalo da ce amg da im se stavlja pod haubu tako ti se a.martin nesto omilio.
vidim likujes sto ce se renoov motor stavljati u merc.
od kako merc ima saradnju sa nisan reno grupom svidjaju ti se i nisanovi modeli:))))))))))))))))))
mini?najbolja gradska igracka na svetu,svidja mi se.
RR-treba li ista reci za njega?bas volim sto je jedan tako mocan brend pod BMW-ovim okriljem.husqvarne-ne znam o cemu pricas.
baterije-to vas muci sve.jede vas pa vas razjeda.
zao mi je,i merc je pokusao da sastavi neku sklopociju koja ima 751ks i presla je ring za:
http://fastestlaps.com/cars/mercedes_sls_amg_coupe_electric_drive.html
hahaha.pa ovome se ceo svet smeje.a da vidis i8 kad izadje na ring.sa duplo manje snage ce napraviti slicno vreme.
prednji pogon ti kod BMW a ne smeta,vec to sto ce 2at pocistiti patos sa b klasom.
ni tri cilindra ti ne smetaju,vec ti je krivo sto merc ceka u redu sa dacijom da im reno doturi svoje masinice:))))
nemanjabb,izgleda da ce biti i toga:
http://www.vrelegume.rs/vesti/jos-toyotinih-modela-sa-bmw-agregatima-aktuelno/
Bolje da Pezo nije uzimao one benzince, koji su groblje ispred servisa.
Od MB-a uzimaju ozbiljne masine, a ne 1,6. A MB stavlja od Renoa bazne verzije.
Mini necu da komentarisem, to i fan bmw-a ne ide jedno sa drugim. Mini voze oni koje se cudno oblace, da ne kazem drugacije, nece mi objaviti komentar. Aston je lep i elegantan, niko na svetu ne moze da kaze drugacije.
Ne uzimaj SLS E-cell, i8 bi se raspao kad bi ovaj prosao pored njega. : )
U pravu si da me sikiraju baterije, jako. : )))
Umesto da se vozim u elektricnom kombiju, "mucim" se i patim u limuzini. : )))
Eh kad bi imao tri cilindra, batetije ili fwd, ne mogu da spavam bez toga...
Videcemo kako ce proci ova bmw-ova Kia. Tri cilindra MB ima odavno u Smartu, 0,8 cdi. Motor koji je toliko kompaktan toliko da staje u dno gepeka u Smartu. Sto se tice elektro vozila, jedini koji bi uzeo je Smart, ali to kad posluzi ovaj nekoliko godina i bude za zamenu.
Bolje trocilindricni BMW nego cetvorocilindricni Reno. A uskoro stize i trocilindricni reno, pa onda mali Merc na bazi Klia,....
To se zna, Pit voli Pagani, McLaren, ali posto se oni polako odricu Merc motora u F1, cenim da ce polako krenuti distanciranje od njih, a Aston Martin je novi ljubimac. Reno, a i Nisan u paketu, su odavno Pitove ikone automobilske industrije. Pit jedva ceka da Reno izbaci twin turbo, pa da i Merc to dobije.
Drago mi je sto je reno izbacio onaj twin turbo i tako se prikljucio obelezavanju desetogodisnjice prvih twin turbo dizela:)
Da se na tog CaMIRA osvrnem jos jednom. Covek je pisao i pisao, i uopste nije pokusavao da dokaze da je to sto on misli ispravno, vec je kao i svaki dobri hejter pokusavao da prikaze da smo ja i bs8 u krivu. Cak kad sam ga pitao da li je X5 "ultimate draving machine" rekao je: naravno da jeste, to je samo petica karavan malo podignuta". To je skorz dovoljno.
Ista prica kao za tri cilindra i 2at je bila i za x5. Pa vidimo danas gde se stiglo. Ima 4(uskoro 5) X modela (a bice ih i 8 ili 9 za koju godinu), prosle godine je prodato preko 500.000 X modela, i postali su sinonim za "ultimate driving machine" medju SUV vozilima. Isto ce se za 10 godina gledati i na 2at i male FWD BMW-e koji ce imati oznaku 1. To ce za 10 godina biti "ultimate FWD driving machine" kao sto ce i "i" modeli biti "ultimate electric drviving machine". Mada su to "i" modeli vec danas, samo sto treba to masa da nauci. 50 testova i reviewa nije dovoljno. Treba 150.
Zivi bili pa videli:)
toma
Tvoja izjava "Bolje trocilindricni BMW nego cetvorocilindricni Reno" je u stilu, bolje vrabac u ruci nego golub na grani, a i priznanje promašaja usvajanja u BMW motora sa 3 cilindra.
Još kad to tvrdi marketing čovek iz BMW-a sve je pošteno i jasno.
bmw series 8
jasno je da BMW nečim mora da plati Tojotin razvoj sprtskog automobila - prvenca za BMW. To su dizel motori, kubikaže pogodni za Evropu.
mange
izvini sto ne crtam, i sto ne objasnjavam detaljno, i sto mora sve crno na belo da se kaze. Dakle ako ti je lakse, moze i ovako:"Bolje BMW motor u BMW, nego bilo sta drugo"
Sta ja imam da priznajem ili ne. Jel si citao testove i reveiw-e novog MINI-ja sa tim motorom? Nisi. Da jesi ne bi tako pricao. Hvalospevi, kao i u testovima i review-ima modela i3.
Drugo, ta prica(koja je i izmisljena od strane nekih posetilaca ovog bloga:)) da Toyota razvija auto za BMW je netacna, ali vi BMW-mrzci nemate za sta drugo, pa aj za to se hvatate. Dakle BMW razvija ono sto je razvijao i do sada, a Toyota ce razviti hibrydni pogon, tj. iskombinovati svoj elektropogon sa BMW motorom. I za vasu informaciju, postoji sansa da se odustalo od zajednicke platforme o kojoj se do sada pisalo, i da ce se saradnja svesti na ove dizel motore sa jedne, i zajednicki razvoj litium-air baterija i hibridnih sistema sa druge strane.
Spremite se 11. marta da citate testove i reveiw-e i8. 14. marta se spremite za X4. Pocetkom aprila se spremite za novi predprodukcijski superluksuzni koncept. U maju za X6. U junu za restilizovani kec. Zatim MINI sa 5 vrata. Onda M4 kabrio, 2 kabrio. A vec smo videli 3 premijere. Mozda i previse za ovu godinu:)))
"Spremite se 11. marta da citate testove i reveiw-e i8. 14. marta se spremite za X4. Pocetkom aprila se spremite za novi predprodukcijski superluksuzni koncept. U maju za X6. U junu za restilizovani kec. Zatim MINI sa 5 vrata. Onda M4 kabrio, 2 kabrio. A vec smo videli 3 premijere. Mozda i previse za ovu godinu:)))"
zasto im to radis???:)))
nemas dusu:)
bs8
ovaj predprodukcijski koncept, nisam 100% siguran, ali mislim da je X7.
Ne razumem zašto BMW u miniju paralelno nudi dizel sa 3 i 4 cilindra (i) slične snage (112 i 116 ks)? Koji će im to?
toma,pretpostavljam da je x7.
ma i da ne izbace nista naredne 3,4god njima je osiguano mesto br.1.
preprevise su preprejaki.
trba da sabiju neki mali autic tipa a1 da poklope i tu 4radionice.
sad su lupili samarcinu mercu sa 2at,mora malo da se udari i na segment gde komsija iz bavarske skuplja poencice.
svi segmenti koje nema BMW a imaju ove radionice treba pokriti.oni su prvi poceli sa niskim udarcima(a klasa,audi a2,sad a1...)sad im treba uzvratiti puta 5.
njima to ne treba da ostanu na mestu br.1,al cisto da se tera sega sa ovima ispod:)))
Ko da se spremi, o cemu vi mastate ?
Koga jos briga, niko se osim vas ne opterecuje. Navijaci.
Ljudi dodju ostave komentar, svoje misljenje, kao i na svakoj drugoj temi. E onda vi nastupate sa napadima, ubedjivanjem, romanima , bajkama i sl.
Od sada, diskutujem samo sa ozbiljnim blogerima, navijaci jok. Stole, koji ima dva komada, pise drugacije od vas. Ali on nije navijac. : )
pa da te nije briga ne bi penio na svaku BMW temu.
ali i ti moras priznati da BMW nema dusu.
sabija ovu sirotinju raju ne ume da stane.
taman covek kad pomisli da se ispucao,kad ono jos,jos,jos...
jace,zesce,mocnije.
moramo da komentarisemo po 5 tema istovremeno,ne stizemo:))))
"Ko da se spremi, o cemu vi mastate ?
Koga jos briga, niko se osim vas ne opterecuje"
hahahaha, pa ciji su prvi komentari u svakoj temi. Ma da, slucajno se zadesis bas kad se pojavi svaka vest o BMW.
"Ljudi dodju ostave komentar", onda opet "Ljudi dodju ostave komentar", pa opet "Ljudi dodju ostave komentar", i tako "Ljudi dodju ostave komentar", i kad BMW fanovi pomisle da su ovi istresli svu mrznju, "Ljudi dodju ostave komentar".....
toma
Nisam BMW-mrzac.
Jesam mrzac netačnih teorija, podržavanja promašaja, dogmi i predrasuda.
Znači, BMW nije "Sveto pismo" ima on i mana, pored prednosti.
Mana je nemogućnost stvaranja super sportskog automobila (čak i koncepta!), mana je i sramota 3 ciindra u premium klasi velikih vozila, i XXX drugih mana.
Ova saradnja sa Tojotim, za BMW znači ulazak na mnoga tržišta, napredak u hibridima i ko zna čemu još.
I odgovori moronu na pitanje, zašto u Miniju imaju dizel 3 i 4 cilindra iste snage???
Jel ono bolji beše PSA grupe??
@bmw
A2 kada je izasao bio je nesto novo. Takodje nije ni bio nesto jeftin...Takodje nije ni uspesan model bio da kazes 'Audi napravio nesto sa njim', kao sto si tada imao Bmw 3 Compact koji takodje nije bio uspesan model, vec je bila klasicna rugoba iz Bmw-a koju bolje da nisu izbacivali.
@toma
Po tvojim pricama o tom i3 i i8, covek da pomisli da idu i na mesec. Ako je tako, kupac sam! Najgore sto nisu nikakve revolucije, electro si imao i ranije, ali Bmw-ov marketing je cudo...Pa onda ti ovde ljudima solis pamet i ispada da su ko zna sta. Ali zato 918 Spyder i P1 npr nisu nista posebno. i8 je bolji...To je serijski auto, ovi nisu i imaju milionske cene...
A, najjaci si kad hoces da stavis Bmw rame uz rame sa Porseom, e to je dominantno :)) Zna se ko je sef u Nemackoj :)
Ipak se okreće...
Pre 10 godina BMW je "transplatirao" upravo Toyotin 1.4D (75 konja) u Minija.
duki,nisam ja kriv sto je a2 puko na trzistu,ali da su odigrali na kvarnjaka,jesu.e sad sto im se obilo o glavu to je druga prica.
ne spominji 918 pored p1 i la ferarija.
la ferari,p1,par praznih mesta pa onda najtezi i najslabiji.