
BMW udvostručuje upotrebu ugljeničnih vlakana budući da je ova kompanija najavila planove za proširenje njihovog proizvodnog postrojenja u Vašingtonu.
Za ovu fabriku, koja funkcioniše u saradnji sa SGL Automotive, biće odvojeno 100 miliona evra za izgradnju druge proizvodne hale, pa će godišnje biti proizvedeno 6.000 tona ugljeničnih vlakana. BMW nije objavio detaljne informacije, ali zvanični predstavnik kompanije, Mathias Schmidt potvrdio je da je u planu korišćenje ugljeničnih vlakana i u drugim modelima, van opsega i- modela. Među neimenovanim modelima moguće je da ćemo videti novu 5- i 7-seriju kod kojih se očekuje da će upotreba ugljeničnih vlakana redukovati ukupnu težinu vozila.
Izvor: Moto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
E ovo je dostojno BMW renomea, a ne ona sklamerija i3 sa kartonskim enterijerom...
gde oni ulazu pare i koliko misle unapred.ali da im nije tojote kako mange rece,BMW bi se ugasio:)))
u velikoserijskim automobilima upotreba karbona.
to je za postovanje.
evo jos nekih pojedinosti:
http://www.worldcarfans.com/114022170622/bmw-launching-full-carbon-fiber-wheel-within-next-two-years
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=948979
Bravo za bmw. Inace, komentari i ovi navijaci su ne vise ocajni, vec pateticni. Nisam znao da je ovo rezultat zahvaljujuci upotrebi otpadaka od i3 i i8. Citao sam negde za karbonske felne na da su krte i mogu da puknu. Ostalo, samo napred Benka.
@pit
Dzabe mu sva tehnologija i izgled svemirskih brodova kad ispod njega (u 95% slucajeva) cujes traktor a ne motor kakav dolikuje BMW-u i koji je harao ulicama do prosle decenije.
Znam da sam dosadan sa tim forsiranjem ali jednostavno i dalje ne mogu da prihvatim cinjenicu da nesto sto sam ranije toliko obozavao danas ne mogu ocima da gledam a pogotovo usima da slusam. Mercedes je druga prica jer oni dizele praktikuju od veka i pamtiveka i po tome su i bili prepoznatljivi (logicno jer su oni dizel prvi i uveli u automobilski svet).
Kakva su to dobra vremena bila, dizajn prost da prostiji ne moze biti, motor zverski, a dozivljaj fantastican.
Bilo je jace od mene...
http://youtu.be/21_VRMvYQIE
Pre neki dan su odrzani "BMW dani inovacija 2014" sa temom eficient dynamic. U avgustu (cini mi se) bice odrzani drugi dani inovacija, gde ce tema biti upotreba magnezijuma, aluminijuma i ugljenicnih vlakana u standardne BMW modele, gde bi trebalo da prvi put cujemo neke konkretne informacije o novoj sedmici na ovu temu.
Panco
sta reci. Nem sam posle tvog komentara, ali uporan. Necu napustiti ovaj blog, i nastavicu da paticipiram na njemu bez obzira kakve komentare procitam.
“The carbon fibre wheels are very damage resistant. They’re actually more damage resistant to kerb hits than standard alloy wheels because the damage polishes out really easily.
“You can scratch it when you park and it’s better to polish out than aluminium. You can have the metal finish to it with the alloy hybrid, but it’s technically a better solution to go all the way and have a full carbon fibre wheel.”
http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=981245&d=1392939637
http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=981246&d=1392939637
http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=981247&d=1392939637
http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=981249&d=1392939637