home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Poput BMW-a koji je novi M3 Sedan (i M4 Coupe) opremio šestocilindričnim umesto V8 motorom, i Audi planira da u sledeću generaciju modela RS4 ugradi šestocilindraš.

Podsećanja radi, umesto 4.0L V8 motora u starom BMW-u M3 (sa 420KS i 400 Nm), novi M3 Sedan i M4 Coupe pokreće 3,0 litarski šestocilindrični TwinPower Turbo motor sa 431KS i 550 Nm obrtnog momenta.

Da se vratimo Audiju. Sadašnji RS4 pod haubom ima 4,2 litarski V8 motor sa 331 kW/450KS i 430 Nm obrtnog momenta, dok će novi model (koji se očekuje za nekoliko godina) najverovatnije dobiti novi twin-turbo šestocilindrični agregat.

Za sada nije poznato sa koliko KS će tačno raspolagati novi RS4, ali se procenjuje da će to biti više od 431KS koliko ima M3 Sedan / M4 Coupe. 

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1909



Komentari

Koliko ovaj Audi zaostaje, umesto da ide na motore sa 3 cilindra kao BMW,Opel ili Skoda, on ima cak 6... :)

Autor carobnjak 21 Feb 2014, 22:07

Kakav motor izbaci M , Audi to prati , a to mi se ne sviđa.
Prva generacija RS4 i RS2 su mi bili gotivni , jer su bili orginalni i samo svoji (karavan, turbo , 4x4)

Autor Đorđe 22 Feb 2014, 00:41

Djordje
I M i RS su pratili V8 u C klasi. ;)
Na svu sreću, osmak ostaje u novoj C63, 4,0 biturbo.
Dok konkurencija ide sa šestacima.

Autor Pit 22 Feb 2014, 01:30

Tako je Pit, Merc je pre 15 godina kupio AMG da bi napravili C63, a onda ih je M pre 30 godina sve iskopirao:)))
AMG mora da ima veci motor, posto se i na zadnjoj generaciji pokazalo da tek sa 60ks vise moze da prismrdi M3-jci.

Autor toma 22 Feb 2014, 08:54

toma
Kakvih 30 i 15 godina, o čemu pričaš ?
Samo prethodni M3 je imao V8 , a on je izašao 2007-e.
A osmak ima u C klasi W202.
Tako da si pobrkao malo lončiće.
Prosto je ko pasulj sve i jasno.
Ne vidim zašto braniš nešto neodbranjivo.
Oni su još tad imali V8 u toj klasi.
C43, pa C55 pa C63.
I sva sreća, ostaje i u novoj osmak.
Tako da su i RS i M ubacili V8 da bi parirali.
A ranije su imali drugačije verzije, nisu se zvale AMG.
Već 190 2,3 evo, 124 500E koju su radili u saradnji sa Poršeom i tako dalje.

Autor Pit 22 Feb 2014, 12:09

pit
Merc da bi parirao M modelima, kupio je pre 15 godina AMG, dok M odeljenje postoji vec 40 godina (ono 30 je bila greska). M5 je imao V8 motor jos `97. I kao sto rekoh, mora kod merca da bude mnogo vise kubika, cilindara, da bi mogao da se nosi sa BMW-om. Onaj test gde je M6GC sa 100kg vise i 25ks manje potopio E63S najbolje sve objasnjava. A tek ces videti u testovima M4vsC63(novi).
A i Merc ce u narednoj generaciji preci na V6. U naredne 2-3 godine ce se pojaviti merc sa tri cilindra (by reno, verovatno). Evo, sada prelaze kod AMG-a na turbo. Uvek sa blagim zakasnjenjem. Dobro, i BMW sa zakasnjenjem u odnosu na mercedes radi neke stvari - migavci u retrovizorima, ....
ps. zamolio bih te da ne linkujes testove: RWD vs AWD, vec iskljucivo RWD vs RWD ili AWD vs AWD. Naci cu ti test nemackog magazina SportAuto, gde je M135xDrive za 0.1sec imao bolje ubrzanje od A45 ( i pored toga sto A45 ima 40ks vise:)))

Autor toma 22 Feb 2014, 12:19

Kao sto rekoh, ranije im je to radio Porsche, pa onda resili da rade "sami" i kupili AMG.

Autor toma 22 Feb 2014, 12:21

Pardon 0.2sec:)
http://www.autobild.de/artikel/mercedes-a-45-amg-bmw-m135i-vergleich-4400442.html

Autor toma 22 Feb 2014, 13:33

toma
A ko je radio 300 SL ?

Autor Pit 22 Feb 2014, 13:39

pit
taj 300sl je bio lep auto, ali sto se sportskih aspiracija tice, to je ni manje ni vise nego preteca SL modela. Kad to bese, pre 50, 60 godina...
Osim toga, ako su znali, sto su bacali pare na AMG?
Ja cu cuvati ovu stranicu, gde si rekao da M kopira AMG, zajedno sa onom gde smo saznali da fabrike pokusavaju da otezaju automobile zarad boljih sportskih osobina,...:)

Autor toma 22 Feb 2014, 15:02

V6 ili V8, nebitno. Vazno je da ima bolje performanse od prethodnog i od konkurencije, a sta ce biti ostvareno, zivi bili pa videli. Sto se zvuka tice, licno meni je najlepsi zvuk linijskog sestaka ili V12. Recimo, M3(E36 i E46) zvuce kao simfonija. Kod Audija mi se najvise svidja zvuk rednog petocilindrasa.
@ Djordje
Potpuno se slazem! Narocito RS2 Avant!

Autor Optimus Prime 22 Feb 2014, 16:26

toma
Ocigledno da nista ne znas o 300SL-u. Ali posto to nije usamljen slucaj, bzv je da kopiram i cuvam svaki tvoj komentar kad je svaki takav. I nemoj da izvrces i lazes za Veyrona. Veyron je dragster. Uopste nije ni zamisljen za stazu. Da su hteli da naprave drugaciji automobil, tipa Huayre, sigurno bi mogli.

Autor Pit 22 Feb 2014, 17:04

Veyron, GTR, ...
I drugo nema veze sa modelom, rekao si:"Automobili su stabilniji kad imaju vecu masu"...
A ti slobodno, linkuj bilo koji moj komentar na ovom blogu u zadnjih nekoliko godina. Jedino za sta mozes da se uhvatis bice poneka pravopisna greska usled brzog kucanja ili slanja poruke sa mobilnog telefona:)) A o samoj tematici ovog bloga, takve gluposti nisam lupao. A ti ako mislis suprotno, idi na search, nadji, pa linkuj,...
Sto se 300sl tice, pre 60 godina su ss automobili bili nesto potpuno drugo u odnosu na danas. Nije trebalo ni delic love da se ulozi i ni delic ispitivanja i proveravanja kao danas. Danas razvoj svih pa i sportskih automobila je mnoooogo ozbiljnija stvar nego pre 60 godina. Osim toga, da batalimo sve to, postavlja se jedno jednostavno pitanje: Zbog cega je Merc puko pare za AMG, ako su sve znali sami? Jel su retardirani? Jel su imali viska novca? Ili nesto trece je u pitanju.

Autor toma 22 Feb 2014, 18:07

toma
Zasto bmw-u treba M odeljenje ?
Jesu retardirani pa su morali da formiraju posebno odeljenje i ljude posto ovi sto rade standardne modele ne znaju ?
AMG nije ono sto ti mislis. Mercedes nije otisao i kupio AMG pa se prave u AMG-u. Vec je Mercedes uzeo AMG pod svoje okrilje i to sa onim AMG-om ima samo ime slicno i ljude osnivace. Sve novo, to je Mercedes. AMG je ranije bio tuning kuca, sada je to fabricko odeljenje. Jedno je kad neko uzme auto i doradi ga, a sasvim drugo kad od nule nastaje kao takav. Pogotovo kad iza tebe stoji gigant kao sto je Mercedes. Sa svim sto ima.

Autor Pit 22 Feb 2014, 18:47

kupio merc amg jer je mislio da ce tako bar malo moci da parira M-u.
naravno,ne uspevaju u tome ni do dan danas.niti ce ikada uspeti.
vidim pit poceo da hvali i teslu kad se pojavila mogucnost da ce merc kupiti teslu:)
oni na sta nemaju odgovor i sta ne znaju sami,jednostavno kupe i kraj price.tako sad i renoov motor.
tako funkcionisu oni.
i posle svega nesto da zameraju BMW-u...

Autor bmw series 8 22 Feb 2014, 18:55

drugo je da formiraju,a drugo je da kupe tudje.

Autor bmw series 8 22 Feb 2014, 18:57

Mercedes hoce sportske i automobile za mlade dok BMW hoce da bude i luksuzna marka??? Ko je sad tu lud???
Pricajte vi sta hocete, ali Audi je tu jedini koji oduvek tera istu pricu i filozofiju i tu im zaista skidam kapu (na stranu to sto su svi ko jaje jajetu ali nisu ni komsije nista bolje).

Autor Panco 22 Feb 2014, 19:58

bs8
Zato je AMG prodavaniji , ne samo od M vec i M performance modela + M.
Nego, napravili SLS AMG da pariraju kom bmw-u ?!
SLR , gde je tu bmw ?!
AMG GT, kamo bmw ?
Kome bre da parira ?
Ovi treba da naprave da bi parirali MB-u.
AMG modeli su high performance Mercedesi. Luksuzni, udobni, performantni i upotrebljivi za svaki dan.

Autor Pit 22 Feb 2014, 20:09

hahaha.to je isto kao da kazem,BMW ima s1000rr. koji merc moze da mu stane na crtu? :))))
pricamo M protiv amg u ISTOJ KLASI.
ali izvrtanje stvari ti ide odlicno.
amg prodavaniji sa a45,cla45 i ostalim kolicima od 50.000evra.
a BMW bez m3,m2,m4.samo posmatraj ove godine kako musa dere jarca:)))
m performans je karakteristikama slican amg-u,M je jaca klasa.
to si valjda do sad shvatio.

Autor bmw series 8 22 Feb 2014, 20:48

Nikad niko ne kaze:"Pravimo konkurenta AMG-u C63", vec:"Pravimo konkurenta M3-jci". Niko ne pavi konkurenta E63-jci, vec M5-ici, Niko ne pravi konkurenta C i E klasi, vec seriji 3 i 5. Niko ne pavi konkurenta Meganu, vec Golfu. Niko ne pavi konkurenta GLK-u, ML-u, vec X3-jci i X5-ici, uskoro ce X6-ici. Mercu je za sada u tom smislu ostala samo S klasa.
Ko shvati, cutace.

Autor toma 22 Feb 2014, 21:29

Audi je formirao Quattro odeljenje. BMW je formirao M odeljenje. Ako su sve znali i mogli sami, zasto je Mercedes kupio firmu AMG, firmu Ilmor, Brawn GP, itd...Bez obzira na ove cinjenice, Mercedes ima iza sebe izuzetna dostignuca za svako postovanje, ali su u poslednjih 30 godina dosta kupovina obavili da bi mogli da se bore sa konkurencijom koja ih je stigla.

Autor Optimus Prime 22 Feb 2014, 22:00

Ajde ovako. Mercedes je formirao AMG. Jer AMG pre i posle preuzimanja Mercedesa jedino ima isto ime.
toma
Jos jedna u nizu tvojih nebuloza. Pa to sto par godina bmw proda vise u nekim segmentima spram vise od veka MB dominacije je nista a ti penis odma. Audi proda vise Q5 nego X3. Mercedes proda vise S klasa. I bmw je napravio X5 kao odgovor na ML, tako da ne pricaj svasta. Zasto su napravili.6GC ?
Porse Panamera, A7 ???
Ko im je bio uzor ?
Pa CLS je pokrenuo tu lavinu 4 door kupea. Smesne su ti price. Uskoro ce Audi biti najprodavaniji, pa sta ces onda pisati ?

Autor Pit 22 Feb 2014, 22:53

"Audi biti najprodavaniji, pa sta ces onda pisati ?"
:))))
merc ce stici audi do 2016god.
BMW daleko ispred do ne znam ni sam koje godine...po ovome sad sto pruzaju bice br.1 jos milijardu godina:)
merc izbacio ml i 35% nije u stanju da se registruje posle 10ak god.par puta sam postavljao tekst iz ab.q5 se proizvodi u kini i mogu da podmire traznju.BMW nije bio u mogucnosti zbog manjeg kapaciteta da isprati traznju za x3.s klasa neka uziva jos 2 godine,pa cemo posle pricati.mada islim da je 2012 i 2013 7ica bila prodavanija.
serija 6 prodavanija od cls i a7 a skuplja 20%.o x5 ne trreba trositi reci...

Autor bmw series 8 22 Feb 2014, 23:20

pit
ML je izasao dve godine pre X5. Mislis da je BMW-u trebalo samo dve godine od kad su videli ML da razviju i plasiraju na trziste X5?
Ali neka je i tako. Ko ce se secati (osim tebe) ko je prvi izasao na trziste? Vazno je da su naslovi:"Taj i taj, sprema se da napadne X5!", a ML se i ne spominje. Isto je i sve ostalo sto sam napisao. Sto se X3 tice, bs8 ti je odgovorio. Za 2013. nemam podatke, a za 2012. su rekli da im je za X3 falilo proizvodnih kapaciteta od oko 35.000 komada. Pre dve godine sam procitao podatak i mislim da sam to ovde linkovao, da su u tom trenutku Audi i Mercedes imali oko 85-88% iskoriscenosti kapaciteta fabrike, dok je BMW imao 93-95%. To su sve podaci bez uvodjenja trece smene, i sl.
Ziv bio ti meni, isto ce biti i sa X7. 2020. godine, svaki naslov u tom segmentu ce biti:"Taj i taj ce sa tim i tim modelom pokusati da konkurisu X7!":)) (a zatim i X8:))
BMW je u prosloj godini imao preko 150.000 vise od Mercedesa, i oko 80.000 vise od Audija. Stim da Audi vise nema nekih malih automobila koje moze da ponudi, dok BMW tek treba da izbaci auto u klasi A1. I sobzirom da je prosle godine B klasa samo u Nemackoj prodata u oko 50.000 komada, racunaj da ce u 2015. 2AT da ode globalno (posto ce se prodavati i u USA) u barem 120.000-150.000 komada. Tako, da te izjave Ferdinanda i Ditera o preuzimanju trona su samo lizalica za akcionare i berzu. Pa lupe neku daleku godinu, npr. 2020. cisto da ne ispadnu smesni i totalno nerealni. Prosle godine Nisan Leaf je prodat u 50.000 komada, tako da racunaj da ce za jedno 2 godine kad se stabilizuje proizvodnja karbon fibera, i i3 ce da ima veoma znacajan udeo u udaljavanju od konkurencije.
Pa vas lepotan A klasa se u "vasoj" Nemackoj prodala manje od "ruzne" serije 1. U Nemackoj npr.B klasa drzi tron mercedesu, dok je prosle godine u USA prvo mesto Mercu doneo CLA koji je 3000$ jeftiniji od najjeftinijeg BMW-a tamo.

Autor toma 22 Feb 2014, 23:48

bs8
Sto se prodaje tice, MB tek sada ubacuje konkurenta X1-u i Q3-ci.
Ne znam koliko se proda X1 godisnje, vrv je najprodavaniji X , oko 150 soma a ?

Autor Pit 23 Feb 2014, 00:22

pit,evo podaci za proslu god:
www.press.bmwgroup.com/usa/pressDetail.html;jsessionid=JFv3TJ2QqHXRGhX3P0QTn1pSycktbvrnz90xn7DBcNXhV0WvpRC0!-1564934288?title=bmw-group-posts-record-global-sales-for-2013&outputChannelId=9&id=T0163945EN_US&left_menu_item=node__804

Autor bmw series 8 23 Feb 2014, 00:48

toma
Pa ti kazes prate, pa sam te podsetio kako stoje stvari. Nisu ga razvili za dve godine, a sta mislis, da su oni saznali za ML na premijeri ?!
CLS je prvi kupe sa 4-oro vrata, pa lavina modela. Kao sto je i ML povukao nogu. MB ima i GL i G klasu, tako da neki se odlucuju za njih. Ja bi pre uzeo GL-a nego ML-a.

Autor Pit 23 Feb 2014, 00:58

toma,ako ne bude kanibalizma(a do sad ga u BMW-u nije bilo) dodaj samo na cifru od prosle god 100.000 serije 2at,isto toliko kupea serija 2 i eto ti vec u 2015god BMW postize cifru od 2 miliona godisnje.gde je serija 4 koja je tek krenula sa prodajom?gde je novi x5 koji je takodje tek krenuo sa prodajom?gde je x4 koji izlazi za par meseci?gde je novi x6 koji dolazi za par meseci?gde je 4gc koji krece uskoro u prodaju?mozda sam nesto i zaboravio...
zato i kazem i ne pricam napamet.BMW tek sad krece i jos uvek nije dostigao zenit.daleko od toga.

Autor bmw series 8 23 Feb 2014, 01:01

bs8
Eto, razlika 150 000 kom a X1 prodat 161 300 kom prosle god. A MB tek sad izbacio GLA. Stanca bmw ko lud, imace jos malo brdo modela i normalno da ce imati ukupno vecu prodaju nego bez tih modela. Ne verujem da MB planira toliko derivata jedne iste klase, kao i toliko modela. U svakom slucaju, sto se tice bmw-a, po meni je najbolja kupovina 5-ca.

Autor Pit 23 Feb 2014, 01:17

@bmw
Nemojte vi sa pricom, Audi Q5 proizvodi u Kini...
Pa i Bmw ima tamo fabriku, tj verovatno fabrike.
Tako da te vase price padaju u vodu i cinjenica je da je Q5 trenutno vodeci u klasi. Ako gledamo cist dizajn samo, onda je i zasluzeno posto je izgledom ispred premijum konkurenata za 5 koplja...
Ako pogledate EU trziste kaze ovako ' zahvaljujuci prodaji Q5', za kinesko isto, za USA isto, svugde se pominje bas taj model. Ne A1...Vec Q5, dok se za kinesko pored njega doda A6 i prosle godine A8, za Usa se dodaje A6 takodje i kako kad pored njih...Za EU sam citao pored Q5 i Q3 takodje odlicna prodaja, opet takodje i A6. Nikako se nigde ne pominje A1, ali ga vi ne vadite iz usta :))))

Autor dusan 23 Feb 2014, 01:35

zaboravio sam seriju 4 kabrio i seriju 2 kabrio.
dule,a proizvodi li se u tim fabrikama x3?mucni glavom malo pre nego sto nesto napises.
nemoj opet te prazne price.da nemaju kanticu a1 u evropi,kao i u nemackoj,bili bi na 3 mestu.tebi stvarno neke stvari treba da se crtaju.u usa audi ne znam sto se ne povuce sa sve folcikom.tamo su pukatela najzesca.
jedino za taj q5 sto ima malo jacu prodaju i prepakovane folcike a3 i a1,a4,a6,a8,q7 su cisti promasaji.da folcika to ne drzi u svojim rukama odavno bi ugasili npr a8 jer sa 30000 komada godisnje nije isplativ.zasto se q7 razvlaci ovoliko dugo?dok ne vrati svaku paru nema novog modela:))))))

Autor bmw series 8 23 Feb 2014, 07:51

pit,toma je pogresio,razlika je 193.000 izmedju BMW i merca.aj onda da racunamo BMW u jos minimum 100.000 komata 2at jer b klasa se prodaje u tom broju.kako god da se sabere i oduzme BMW br.1.pa ove godine serija 3,4 i 5 ce se prodati u milion komada.upravo ti modeli koji su najvazniji za fabriku.
ne znam ni sto se vodi polemika u vezi prodaje.za mesto br.2 ce biti interesantna trka,BMW ce i ove godine,kao i narednih biti komotno na prvom mestu,bez ikakvih trzavica.

Autor bmw series 8 23 Feb 2014, 12:11

bs8
bmw ima 5gt, 3 gt, sad 4gc, seriju 2. MB nema takve modele. Stize valjda i X2, pa X7 i jos modela. bmw ce ponudom mnogo modela nastojati da zadrzi najvecu prodaju. Imaju 3-ku kabrio, C kabrio ce tek biti sa ovom novom C klasom. Bilo bi zanimljivo videti poredjenje samo onih modela koje imaju obe firme. Recimo A i 1, C i 3, E i 5, S i 7, ML i X5 , GLK i X3. Vrv su tu negde.

Autor Pit 23 Feb 2014, 13:27

pit,merc ima e klasu kabrio,merc ima r klasu,merc ima gl,serija 2 nije pocela jos da se prodaje,cla je vec neko vreme na trzistu,x2 ko zna kad stize,za x7 navijam sto pre.
toliko imaju modela i jedni i drugi da vise ne moze da se pohvata ko sta kad izbacuje.
ali BMW je izdrzao najvise da ne ide ispod serije 3.kad je video sta rade merc i audi onda je u minhenu bilo:"ako cemo tako da se igramo,razvaljuj boraniju":))))
mozes da nadjes na netu neki merc sajt koji objavljuje podatke za celu god.znam koji su BMW sajtovi i postavio sam ti link.znam da je serija 1 prodavanija od a klase,3 od c klase,5 od e klase,u zadnje 2 god 7 od s klase,mislim da je ml prodavaniji od x5 prosle godine,za x3 znam da je prodavaniji od glk.
volim brojeve i da pratim sve to i za BMW mogu malo da promasim,za merc i audi nisam expert sto se prodaje tice ali znam okvirno otprilike koliko prodaju.

Autor bmw series 8 23 Feb 2014, 13:52

bs8
Imaju ovi 6-cu kabrio. Elem, bice sigurno poplava modela u trci za prodajom.

Autor Pit 23 Feb 2014, 14:38

p.s.nisam nabrajao sl,sls,s kupe,g klasu jer se oni prodaju u minornim kolicinama.ako se nevaram i c klasa je imala c kupe,karavan,limuzinu,tako da je i serija 3 sa 3 karoserijske varijante.

Autor bmw series 8 23 Feb 2014, 14:43

@bmw
Hahahahahaha...Cist promasaj A4, A6, A8, Q7 haha...Pa ti nisi bio rodjen kad je nastao prvi A8 sigurno! :))
A6 je bre pre 2 godine bio u TOP 3 najprodavanija automobila u KINI, ej TOP 3 na takvom trzistu gde se proda ne znam ni ja koliko automobila godisnje! Ej, A6 promasaj! Kralju! :))
Takodje tako si napisao da ispada su svi prepakovani VW-i ili mozda nisi bas sa pravopisom dobar. Ako ispada onako kako si napisao, onda su svi prepakovani VW-i, e onda se opet brukas posto A4, A5, A6, A7, A8, Q5 nemaju nikakve veze sa VW-om, takodje nema ni tvoja nocna mora, AUDI R8!! :)))) Secas se to je onaj auto sto mozes da ga vidis na klipovima gde su neke manifestacije luksuznih u ss automobila, znas bre, znas! :)) Mada mozda ne gledas tako nesto posto tamo neces videti svoj brend, ali bice ga, navijam! :))
Takodje nemoj ti meni da mucnem glavom pre nego sto nesto kazem iz kog razloga, iz razloga, sta ako negde Bmw proizvodi neki model koji Audi tu ne pravi, pa je zato Bmw prodavaniji? Pustite te price, Audi taj model proizvodi tu pa je prodavaniji, nemoj da ste smeni...
A8 uopste nije promasaj, veliki rast prodaje ima zadnje 2 godine, A6 takodje, A4 takodje...Pa pogledaj A5, Bmw ce tako lep auto imati za 25 godina...Ali ajde, sve u krug i sve u krug...

Autor dusan 23 Feb 2014, 16:29

dule,samo sam tom porukom hteo da ti pokazem kako je to kad ti pricas nebuloze.
sto se tice a8 smesna mu je prodaja naspram konkurencije.isto vazi i za a6,i za a4,i za q7.
realno,audi je u jacim klasama 0 U ODNOSU na BMW i merc PRESLAB.audi vlada sa a1,a3(folcike),q3 i eventualno q5 ali razlika u odnosu na x3 je bas mala.zakljucak:
audiju prodaju nabijaju pilicarski proizvodi:)))
u ozbiljnijim segmentima je manji od makovog zrna.to su moj dule cinjenice,ako uopste znas sta je to.
pominjes da je u kini a6 bio u top3.e pa onda zakljuci sam koliko je slab na svim ostalim trzistima:)))
dobri moj dule,ne mozes pokriti 10 metara kvadratnih sa carsavom koji ima 5 kvadrata.uvek mora negde da viri:)))

Autor bmw series 8 23 Feb 2014, 18:30

@bmw
Ajde daj podatke da vidimo.
Ja ti kazem jedno, Audi je u 2013 bio najprodavaniji premijum brend u Kini i Evropi.
Znaci eto trzista gde umakne najvise Bmw, USA. A, to sam pricao i pricao ;)
Sta takodje kaze saopstenje, taj Q7 se i dalje drzi npr, ima dobru prodaju. Eto tako star model, sta ce biti sa novim onda...
Ja ti kazem daj podatke o prodaji, ali naravno nemas ih ;)
Takodje nisam siguran, ali mislim da je A6 bio prodavaniji od E klase prosle godine.

Autor dusan 23 Feb 2014, 23:34

Kad vec spominjes Audi jeftinije modele, prvo i pogledaj listu na koliko trzista je uopste Bmw 1 povukao ogroman broj kupaca. Dakle BMW 1 series! Samo baci pogled, da ne bude posto je ovde ispalo kao da je Bmw sve sto je prodao, prodao M serije :))

Autor dusan 23 Feb 2014, 23:40

4radionice,postavio sam link prodaje BMW u 2013,postavi link prodaje audijevih modela u 2013.
daj postavi ti 1 link i dokumentuj nesto,a ne samo prazne price pricas.i mucni malo glavom kad nesto pises.

Autor bmw series 8 23 Feb 2014, 23:49

Dusan jednostavno ne odustaje. Zna da nije u pravu, ali ne odustaje. E to je pobednicki duh. Na njega da se Srbija ugleda:)

Autor INCREDi8LE 24 Feb 2014, 00:02