
Nakon Tesle, još jedan proizvođač automobila javno se požalio na tretman koji je njegov model imao u emisiji Top Gear. Danski Zenvo odgovorio je na primedbe koje je na račun super-sportskog modela ST1 izneo Džeremi Klarkson.
U najnovijem serijalu, na meti Klarksona i ekipe našao se mali danski proizvođač super-sportskih automobila, Zenvo, i njegov model ST1 koji će imati premijeru na ženevskom auto-salonu. Iako je ST1 u prvom delu testa ostavio prilično dobar utisak, stvari su krenule naopako kada se Klarskon požalio na problem sa zadnjim kočnicama. Nakon toga pokvarilo se i kvačilo, a negativan utisak upotpunjen je nakon što se na farovima pojavila kondenzacija.
Automobil je vraćen u Dansku radi popravke a na ponovljenoj test vožnji, otkazao je ventilator hladnjaka, pa se u jednom trenutku zapalio motor. Posle još jedne popravke, ST1 je došao u ruke Stiga i na vlažnoj test stazi zabeležio razočaravajuće vreme.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs
Ili nisu dovoljno platili ili je zaista loš, što me ne bi čudilo, jer ne može se napraviti baš dobar sportski auto iz prve, koji će izdržavati sva maltertetiranja kao drugi koji su ga usavršavali godinama i sa decenijskim iskustvima!
Pa Sandero i Up im se nisu pokvarili iako su ih onoliko maltretirali, a auto koji kosta 100 puta vise im se zapalio...
A objasnjenje proizvodjaca da je kvacilo otkazalo zato sto je vise od sat vremena vozen u sportskom rezimu i da su performanse losije zbog niske temperature necu ni da komentarisem
@Miki
A zasto su onda goreli ovi poslednji Ferariji, Lamborghiniji, Porschi i ostali sa visegodisnjim i visedecenijskim iskustvima?
@Orlo: To samo dokazuje da nije tak tako lako napraviti dobar supersportski auto, koji će ujedno biti i vrhunski pouzdan. Izgleda tu ima mnoooogo više nauke i ekstemnijeg i težeg inženjeringa nego kod vozila za svaki dan... Oslobađa se i prenosi neuporedivo više energije i mala greška u dizajnu lako dovede do katastrofe...