home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi časopis Time, kineska vlada zabranila je ključnu reč 'Ferrari' na većini (domaćih) pretraživača i društvenih mreža. Problem nije u kvalitetu ili nekoj osobini superautomobila iz Maranela, oni su reprezentativni kao i uvek, već u novoj generaciji mladih, bogatih Kineza čiji su roditelji uglavnom bogataši koji su se enormno obogatili i uživaju privilegije komunističke elite.

Nastanak klase bahatih, mladih 'tatinih sinova' može se uporediti i sa Srbijom, i generacijama 'dizelaša' '90-tih godina, decom bogatih roditelja koji su uglavnom nelegalno sticali ogromna bogatstva.

Cenzura informacija o italijanskom proizvođaču prvi put uvedena je 2011. godine, kada je sin visoko rangiranog političara Bo Ćilaia bukvalno 'divljao' ulicama Pekinga u svom crvenom Ferrariju, automobilu kojeg prosečni Kinez može da kupi za nekih 1.000 godina rada.

Drugi put cenzura je uvedena 2012. godine, kada je jedan kineski investitor slupao crveni Ferrari tako što je usmrtio nekoliko ljudi u Singapuru. Iste godine, sin istaknutog člana Komunističke partije poginuo je u svom crnom Ferrariju na ulicama Pekinga.

Nezvanično, mladi bogataši Pekinga redovno organizuju trke ovih automobila na tajnim lokacijama.

Izvor: Economy.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Ferrari



čitanja : 2127



Komentari

A Porsche nije zabranjen, a Duki? :)

Autor carobnjak 24 Feb 2014, 23:05

kojeg prosečni Kinez može da kupi za nekih 1.000 godina rada.

Strasno!

Autor nsx 25 Feb 2014, 00:19

@carobnjak
Ferrari kupi mali bogati kinez da bi na ulici bio 'nesto', Porse se kupuje kada si vec to 'nesto' ;)

Autor dusan 25 Feb 2014, 00:21

Duka
Ne kradi foru za Lambo. Trulo je... : /

Autor Pit 25 Feb 2014, 00:52

@Pit
Ja znam za ovakvu verziju. Ako postoji i drukcija verzija, izvinjavam se sto nisam znao :)

Autor dusan 25 Feb 2014, 01:04

'You buy a Ferrari when you want to be somebody. You buy a Lamborghini when you are somebody.'
Frank Sinatra
Ja nikad nisam čuo drugačiju verziju, jedino ti naravno pošto si Porše fan pa menjaš.
Ali ovo je izvorno, original.
Može neko da stavi i Dačiju, ali trulo je kopirati.

Autor Pit 25 Feb 2014, 01:45

Haha, Dule se ponadao! :)
Zna se ciji su najbolji...

Autor carobnjak 25 Feb 2014, 08:55

Pre bih rekao da Porse kupuju muskarci u 50-im. Jer im tada krenu kompleksi starosti! Pa jure 25 godina mladje ribe!

Autor NN 25 Feb 2014, 09:59

Da li postoji neka kategorija gdje spljoštena buba nadmašuje Ferari pa je veći prestiž posjedovati Porše.

Autor bakicar 25 Feb 2014, 10:28

"Autor dusan 25 Feb 2014, 00:21"
sobzirom da porse sad moze da se kupi za 50ak hiljada evra a ferari nema ispod 150.000 izjava ti je vise nego smesna.
al na tebe smo i navikli da nas zasmejavas.

Autor bmw series 8 25 Feb 2014, 11:02

@bmw
Kako je taj Porse jeftin govori to da njegov konkurent kod Bmw-a kosta 30ak hiljada ;)
@bakicar
Tvoj sam fan! :))
@Pit
Direktor Ferarija je rekao ko im je najveci rival ;)

Autor dusan 25 Feb 2014, 12:13

Duka
Ukucao sam u guglu i nigde nisam naisao na to sto si rekao. Ali zato naravno, izbacuje samo Lambo.
Zna se ko su najveci konkurenti, Ferrari - Lambo.
A naravno da nece da pomenu glavnog konkurenta vec nekog tamo.
Nego da se vratimo na izreku, kako si dosao na genijalnu ideju da zamenis Lambo sa Porse ? : )))

Autor Pit 25 Feb 2014, 12:28

@Pit
Pratim auto svet 15 godina i stvarno ne znam ni gde ni kada sam to procitao, a bilo je odavno. Zasto onda Mercedes nekada ne kaze da im je najveci rival recimo Infiniti ili Lexus, nego uvek kazu Audi i Bmw? Da je Lambo ikada imao perfomanse i modele kao Ferrari i Porse, pa da i kazemo nesto, ali nije imao tako da je ispod njih ;) Ajde da pogledamo i cene nekih starijih primeraka ta 3 brenda, pa opet cemo videti da su Porse i Ferari modeli mnogo skuplji i kolekcionarski dragulji. Ali neka bude kako ti kazes, demantuj coveka iz Ferarija! :))
Da si objektivan i da znam da ne mrzis Porse, mogli bi da pricamo, ali posto znam da si strasan hejter Porsea nema sta da pricamo onda ;)

Autor dusan 25 Feb 2014, 13:53

:)))
tacno sam duletu procitao misli.znao sam sta ce da napise.
odluci se da li zelis porse da poredis sa ferarijem ili sa BMW-om.
porse- 50.000,panamera dizel motor-PORSE KOMERCIJALA
ferari-200.000e-FERARI EKSKLUZIVA.

Autor bmw series 8 25 Feb 2014, 14:35

bs8
Lambo - Ferrari 200 soma ulazni modeli.
Naredni 300 +.
Tako da je Lambo ispod Boxtera od 50 soma. :;)))
Dizela, kajmana, Tuarega, panamere itd.
Ne vredi, dzaba. Jos on nekom prebacuje.
A ovo za izreku je izmislio ili je neko tako ko on zamenio Lambo sa Porse.
Sto je trulo i jadno krajnje. Probah bas na Guglu, ma nigde ni slovo. Dok original samo izbacuje. : )
A 918.je u klasi sa P1 i LFR kao sto su u klasi pobednik maratona i onaj koji se zadnji jedva dogega do cilja. : )))
Najveci konkurent Ferrariju trenutno je McLaren !
A Lambo i Ferrari, to je odavno stari rivalitet ko Partizan i Crvena Zvezda

Autor Pit 25 Feb 2014, 16:53

ko ne ceni porse taj stvarno ima problem.ali cinjenice su da porse proizvodi stotine hiljada automobila godisnje,sto znaci da momentalno gubi na ekskluzivnosti.porse ima modele koji kostaju 50.000evra.porse u svoje automobile gura dizele.porse proizvodi suv vozila...
ferari proizvodi 7000 automobila godisnje,sto znaci da je mnogo ekskluzivniji od porsea.ferari nema vozilo ispod 150000 evra.ferari u svoja vozila cepa atmosverce koji se vrte na 9000 obrtaja.ferari proizvodi iskljucivo sportske automobile.
da vidim sta ce sad dusan reci.

Autor bmw series 8 25 Feb 2014, 18:22

http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Lamborghini_automobiless8
Ako iznosis cinjenice i argumente ovde, onda si hejter. Ima takvih ovde, nije on jedini.
Zna se Lambo i Ferrari. Porse izbaci ponekad jedan auto da parira Ferrariju, ali cela gama su Ferrari i Lambo. Jedna lasta ne cini prolece.
McLaren je najzesci konkurent Ferrariju.
Besmisleno je diskutovati sa nekim ko je slepi fan i ne priznaje cinjenice.

Autor Pit 25 Feb 2014, 19:07

Znate onu bajku kad prosjak dodje na kraljevsku gozbu?
Isti osecaj ima Porsche kad se pojavi medju ostalim supersportacima... :)

Autor carobnjak 25 Feb 2014, 19:10

@bmw
Porse nije imao VW ( Audi ) ili FIAT koji ce da finansira.
Zato su i nastali modeli poput Kajmana. Pa barem 3 puta je moglo biti 'Bio jednom jedan Porse' . Je l si video GT3, na koliko on vrti?
@Pit
'Porse izbaci ponekad jedan auto da parira Ferrariju', vidim koliko poznajes istoriju automobila. Po meni onaj koji ne poznaje istoriju automobilizma, on uopste nije fan istog. Ti znas istoriju, ali Mercedesa i to smo mnogi ovde vise puta utvrdili. Pa ti si saznao kako je nastao Audi tek pre 2 nedelje i to kada sam rekao da ne znas istoriju automobilizma, pa si tada resio da se edukujes i odmah si ovde davao linkove :)))
To da si to tek tada saznao je i jasno, da si znao ranije ranije bi o tome pisao ;)
Kakav bre McLaren, usao u trku tek zadnjih godina. Ja sam ti govorio, Porse i Ferrari su postali rivali na trkama. Tu su i postali brendovi kakvu su danas...Lambo moze biti Ferariju konkurent, ali samo po broju primeraka, cak Ferrari vise i prodaje i nista vise. Perfomanse, istorija, slab totalno u odnosu na Ferrari. Kada je nastao F40? Zasto nije u vreme Countach-a? Enzo? Sada LaFerrari? Nije tesko povezati neke stvari, ako zelis da se povezu ;)

Autor dusan 26 Feb 2014, 00:14

dule,to su vec njihovi problemi.porse-dizeli,kolica od 50.000evra,suv,160.000 primeraka godisnje...
ferari-do 7000 primeraka godisnje,atmosverci,sve sportski automobili,nema dizela,nema suv-ova...
zakljucak:2+2=4.

Autor bmw series 8 26 Feb 2014, 09:37