
I Škoda je u februaru zabeležila rast prodaje, i to za 4,6 odsto.
U februaru ove godine je naime širom sveta prodato 70.200 automobila ove marke, dok je u istom mesecu 2013. plasirano 67.100 komada.
Prodaja u Evropi je prošlog meseca porasla za 16 odsto, a posebno se ističe Octavia čiji plasman je povećan za trećinu u zapadnoj i centralnoj Evropi.

Kako bi privukli još više kupaca, u Škodi su pripremili brojne novitete, čija premijera je održana na ovogosdišnjem sajmu automobila u Ženevi. Posebnu pažnju u Ženevi su privukli VisionC concept (čija serijska verzija se očekuje krajem 2015. ili početkom 2016. godine), nova Octavia Scout, Octavia G-TEC (sa pogonom na CNG), Laurin & Klerment verzije modela Octavia, Superb i Yeti, kao i Monte Carlo edicija modela Citigo, Rapid Spaceback i Yeti.
Ivan Mitić – Autoblog.rs