home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U Norveškoj se prodaje odlično očuvani primerak Delte HF Integrale Evo Martini 5 koja je do sada prešla samo 31.500 km.

Radi se o jednom od ukupno 400 primeraka iz serije Delta HF Integrale Evo Martini 5 koja je napravljena povodom titule Juhe Kankkunena 1991. godine u svetskom reli šampionatu i titule u konkurenciji proizvođača sa modelom Delta Integrale 16V.

Primerak na slikama pokreće 2,0 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 210KS i 304 Nm, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 6,3 sekunde i za najveću brzinu od 219 km/h. Pogon je na sva četiri točka, a menjač petostepeni manuelni.

Cena? Vlasnik za ovu Deltu traži 52.600 evra.

Ivan Mitić - Autoblog.rs

Foto: Finn.no



čitanja : 11776



Komentari

Uvek sam gotivio ovaj model kao klinac, i obozavao sam da blenem u njegovu instrument tablu za zutim brojevima i brdo lampica. Kao malom bilo mi je jako bitno da auto ima sto vise dugmica i lampica, valjda da me ne podseca na porodicnu 128-cu koja je imala 5 prekidaca sveukupno... Ne mozete da zamislite moju srecu kada sam usao u komsijin Fijat Ritmo koji je meni unutra bio kao svemirski brod tada s toliko informacija a pogotovo kasnije i Fiat Tipo sa digitalnom tablom... No da se vratim na temu, pre jedno par godina sam u retrovizoru video zuti model poput ovog sa slike u retrovizoru i uredno sam dao migavac i malo se pomerio da me obidje. Valjda iz (straho)postovanja. Samo je odzujao... P.S. A da, kako da ne volite auto koji ima ovakve bokove? Hips don't lie...

Autor Uroš Cuore Sportivo 22 Mar 2014, 19:00

Legenda. Kako bih ja ovo posedovao.

Autor Bagzi 22 Mar 2014, 19:43

HF, Stratos i Fulvia, remek dela automobilske industrije, a za ovaj primerak bez reči. Mada mislim da joj ipak lepše stoji crvena ili kao što Uroš spomenu žuta boja. Pored ovakvih modela samo kad pomislim na to šta Lancia predstavlja danas...

Autor X 22 Mar 2014, 20:00

Jedna rec: " Kraljica"

Autor Pedja 22 Mar 2014, 20:03

Bas tako, kraljica relija!
Zlatno doba za Lanciu, a danas... :(

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 20:18

Realno gledano, ovaj auto je daleko od lepog izgleda - podseća jako na Golf II, ali i pored toga verovatno zbog trkačkog pedigrea - meni se oduvek činio poželjnim i lepim.

Autor Jonie 23 Mar 2014, 00:51

... za sve je kriv fiat

Autor redjoe 23 Mar 2014, 01:19

Ovaj auto je bio prelep u vremenu u kojem je nastao.Nastao je sa kraja 70 ih i bio je italijanski odgovor golfu, od kojeg je u svakom pogledu bio lepsi(Golf 1), elegantniji, luksuzniji, sportskiji...Imao je probleme sa kvalitetom sa antikorozivnom zastitom, a i bio je prilicno skup za klasu hecbekova sa prednjim pogonom.I ja sam bio klinac,strasno sam se lozio na ovaj auto.On je jedan od najlepsih heceva ikada, ako posmatramo vreme u kojem je nastao, predugo se proizvodio, ali je trajao zahvaljujuci svojim sportskim rezultatima i prilicno vanvremenskom dizajnu koji je vreme pocelo da nagriza tek posle 10-11 godina.Zajedno sa sedan varijantom-Prizma, bio je daleko pozeljniji od konkurenata Golf/Jeta, R11/R9, Fiat Ritmo/Regata, Eskort/Orion i dr.Jedino mu je Alfica 33 bila konkurent svojim smekom i bokserima i Golf u skupljim varijantama.

Autor Bobo 24 Mar 2014, 10:06

@ Bobo
Sve što si napisao odnosi se na deltu prve generacije FVD.
Verzije 4x4 i Integrale nisu imale konkurenciju. U to vreme čak ni jedan model Mercedesa ili BMW-a nije imao bolje ubrzanje.

Autor Ex 24 Mar 2014, 14:29