home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Reno ima velike planove za novi "tvingo" i spreman je da izađe na crtu dugogodišnjoj Fijatovoj dominaciji u segmentu malih automobila.

"Voleo bih da "tvingo" postane br. 2 u ovom segmentu", rekao je predsednik firme za Evropu Stefan Miler.

Fijat 500 je prošle godine bio najprodavaniji mali automobil, dok je "fijat panda" zauzeo drugu poziciju, a Folksvagenov "ap" obezbedio bronzanu medalju, pa ako "tvingo" želi da izbije na drugu poziciju, njegova prodaja će morati da se udvostruči ove godine.

Reno i dalje nije objavio cene novog "tvinga", ali je Miler saopštio da Reno neće niskim cenama pokušati da primami kupce: "Nećemo ništa žrtvovati zbog velike prodaje".

Tvingo je debitovao u Ženevi i u prodajne salone stiže na leto, a glavna prednost u odnosu na konkurenciju predstavlja zadnje postavljeni motor koji mu omogućava veću prostranost i okretnost.

Izvor: Mojauto.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault



čitanja : 2406



Komentari

Biće interesantno videti cene ovog vozila

Autor moron 22 Mar 2014, 10:26

Konacno da neko prizna primat Fijatu!

"Nećemo ništa žrtvovati zbog velike prodaje"
Tako su rekli i za Mazdu 3, pa potonuli!

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 10:30

Da li ste znali da je originalni Twingo 1 u stvari kopija prototipa Beskid koji je razvijen 10 godina ranije u poljskom razvojnom centru Bosmal, pod okriljem Fijata naravno?

http://www.carbodydesign.com/archive/2007/03/21-renault-twingo-i-design-history/

http://www.bosmal.com.pl/BOSMAL/1/68/History.html

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 10:40

Pazi samo koliko lice:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:FSM_Beskid_106_at_the_Muzeum_In%C5%BCynierii_Miejskiej_in_Krak%C3%B3w_2_%284%29.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/File:FSM_Beskid_106_at_the_Muzeum_In%C5%BCynierii_Miejskiej_in_Krak%C3%B3w_2.jpg

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 10:42

Pa sem Fiata i Renaulta, u Evropi nema ko da napravi mali auto i to je Fiat bio no 1. To sam stalo ovde ponavljao. Na žalost, Renault je se udaljio od ovoga segmenta zbog slabije tražnje, a Fiat je počeo sa Fiat 500, koji uopšte nije konvencionalni automobi i kao takav nema upotrebnu vrednost.
Novi Tvingo je pokušaj da se vrati praktičnost i upotrebljivost malog automobila, sa nizom novih koncepta, koji još nisu viđeni na jednom mestu. Ako na nešto liči konceptom to je onda Smart na neki način. Sličnost Tvinga 3 sa 500 je ravna nuli, a estetski je pokušaj kopije Renaulta 5, prve generacije.
Da li će novi Tvingo uspeti, ostaje da se vidi, a ako bude jak sa cenom, od toga nema ništa - logično.
Carobnjak, cela tvoja priča je fikcija, bez grama istine, posebno u vezi izgleda novog Fiata sa retro Fićom.

Autor mange 22 Mar 2014, 12:11

U vezi sličnosti Fiata 500 i Renaulta Twingo III jedan članak i glasanje na Autoblog.com

http://www.autoblog.com/2014/03/21/lapo-elkann-renault-twingo-copy-fiat-500-poll/

Autor auto 22 Mar 2014, 12:23

@mange
o cemu ti pricas??? Nisam pominjao ni novi Fijatg ni retro Ficu!

Inace ovaj novi Twingo je pravi naslednik Peglice po koncepciji motora i pogona, i to verzije 126 BIS! Motor pozadi sakriven u gepeku, ima nazad i prtljaznik, a ne brini dobice i Twingo 2 cilindra, to je opsti trened! :)

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 12:26

@Auto
svaka cast! Preko 70 % kaze DA, samo Mange to ne vidi, jer Boze moj, Reno ne sme da ima manu pa cak iako je nova Peglica! :)))

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 12:28

Ako ona okrugla svetla u braniku nisu LED diode, biće to "jednostavno" za zamenu koliko i na Yetiju (pre redizajna). Ali, valjda je LED, ako se moda prati

Autor moron 22 Mar 2014, 12:29

@mange
kako nema ko da napravi mali auto???
C1/P 107/Aygo (i ona se pravi u EU!), zatim VW Up/Citigo/Mi, pa Ford Ka, Opel Adam, plus korejci i japanci!

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 12:56

carobnjak
Ti posmatraš problem sličnosti laički, kao većina. Ako već gledaš skroz laički, Twingo ima 4 vrata a Fića 2. I ako već liči na neki Fiat, pre se može reći da je to panda, jer i ona ima 4 vrata.
Kako ti nije palo na pamet da uporediš Twinga 3 sa reno 5, prve generacije ?
Ako ćemo da gledamo potpuno uopšteno, svi mali automobili su slični, pa možeš da maštaš šta ti je volja. Ostavljam tebi da zaključiš, koji je branik podvnutiji, koji su farovi tužniji a koji nasmejani. Jednostavno, autoindustrija se posmatra na razne načine, a sve se svodi da se na kraju dopadne takvima kao ti i da se roba proda.
Po pitanju broja cilindara, Fiat je probao sa dva, i svima je jasno da je omašio, a Renault je još pre par godina doneo odluku o 3 cilindra na motoru ispod 1000 cm3, što je ispravna odluka. Tri cilindra idu od 650 do 1000cm3 i to je zakon.
I ne treba Renaultu fića ili ti peglica da kopira zadnju vuču. Imao je on to davnih godina prošlog veka.

Autor mange 22 Mar 2014, 13:10

@mange
pa eto ja nisam strucnjak kao ti, a nisu ni onih preko 70% sto tako misle...

A zasto je na Tvingu sakrivena rucka zadnjih vrata, tj. izgleda kao da ima samo dvoja? A???

Uostalom ja sam samo rekao da sa BOKA lici na Fiat 500 a ne da je njegova kopija!

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 13:24

carobnjak
Lepo sam naveo da u Evropi trenutno nema malog auta, osim Fiata i renaulta.
C1 i PUG 107 su japanski automobili - Tojota.
Adam ne bii komentarisao a ima i posebnu ciljnu grupu.
VW UP i Citigo, su našli mesto pod suncem samo zahvaljujući nedostatku malog auta na tržištu. To je primer kak ne treba praviti mali automobil.
Fiat 500 nema ama baš ni jedan praktični - tehničko tehnološki razlog da se smatra vednosti. Jednostavno, još se zasniva na tehnici Punta 2, a o praktičnosti, udobosti i prostranosti totalna 0.
Tako da trenutno tržište Evrope ima 2 mala automobila, Pug 107-C1 (koji su čistokrvni japanci) i stari Twingo, koji je demode.
Sve ostalo je lepo upakovana "žvaka" ili bezvredni automobili tipa kao oni šti dolaze iz VW.
Još jednom napominjem, novi twingo je potpuno oslonjen konceptom na smart for 2. naravno Mercedes i Renault postaju partneri u mnogo čemu.

Autor mange 22 Mar 2014, 13:44

@mange
jos lepse sam ti naveo da ima!
A od svih nabrojanih je bolji novi Hyundai i10, svi ostali su samo igrcake, a ovaj gore ponajvise!

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 14:11

@mange
koji je to Reno imao motor i pogon pozadi a da je bio HATCHBACK ???

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 14:19

@mange,
A FIAT Panda u celoj toj prici?

Autor Uroš Cuore Sportivo 22 Mar 2014, 14:20

mange, kad govorimo "sličnosti oblika" uvjek mislimo apsolutno i samo na vizuelnu sličnost! broj vratiju nema sa tim veze... ;) i čarobnjak ne priča o "sličnosti" sadašnjeg Twinga sa sadašnjim (ili bilokojim) Fiatom 500, već priča o nepobitnoj sličnosti između PRVOG Twinga i FSO-jevog Beskida (koji je razvijan i napravljen nekih 10 godina prije prvog Twileta)... ;) ako se dobro sećam, FSO taj model nije razvijao "zajedno" sa Fiatom, već mu je u neku ruku poslužio, da su s njim "ucjenivali" Fiat, da im da proizvodnju novog modela, kad je "peglica" izašla iz proizvodnje... FSO je trebao novi proizvod ali sumnjam, da su tada (sredinom 80-tih)imali finansijske moći, da za njega sami uspostave kompletnu proizvodnju... ali su ga nekako "iskoristili", da im je Fiat radije dao proizvodnju Cinquecenta. a kad su negdje početkom 90-tih istekla patentna prava na njegov oblik... rodio se Twile :) ;)

Autor drugmirko 22 Mar 2014, 14:32

@drugmirko
a cije modele je pravio FSO, kasnije FSM? :)))

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 14:39

carobnjak
i10 nije evropski auto. Tri puta sam napisao EVROPSKI auto! A šta mislim o i10 kao kopiji mnogi azijatskih mališana, ne bi se izjašnjavao ??

Uroš Cuore Sportivo
Panda je za mene veći automobil. Nije mališan:) Narastao je na veličinu Punta 2, i o njemu mislom da je najbolji Fiat i da je šteta što se ne pravi u Zastavi. To bi bio pravi pogodak. A 500 je samo jedna fensi stvar, a pošto Fiat zasniva svoju budućnost na modi, tako će i proći - demode. Evo već 500L ne može da se proda u nekoj količini preko 120 000 komada godišnje a pola ode u Italiju.

Uopšte ne znam kakve priče plasirate sa FSO ! Pa ta firma nije umela da napravi ni platinsku dugmad a kamo automobil! Ja lično mislim da je Twingo 1 patent filma "Rat zvezda" ;) A novi koliko vidim patent Mercedes benca onda, a to znači da ima krv od premijuma :)

Autor mange 22 Mar 2014, 14:46

To sam ja bas hteo da napisem. Jel smo zaboravili na Pandu?

Delovi jeftini, servis jeftin, trosi malo, izlgeda odlicno, mesta koliko zelis, udoban... a pritom nije skup. Twingo jeste simpaticniji, ali 500 je jos lepsi, tako da... Ne vidim gde bi ga ugurali izmedju 500 i Pande.

Autor Fordovac 22 Mar 2014, 14:47

@mange
nisam ni rekao da je evropski nego da je najbolji u klasi! Slazes se ? :)

Da li si ti uopste procitao gornji tekst gde lepo pise ko je sve prodavaniji od Tvinga? Ili tebi prodaja nista ne govori?

I jos jedno pitanje, zasto Reno ne zeli da bude br.1 u segmentu nego 2?
Pa cega/koga se plasi? :)))

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 14:53

Ako je nešto njprodavanije ne znači da je najbolje. Fiat 500 jeste izmislio rupu na svirali za retro lukom. To ga prodaje - moda. Ja ga ne bi kupio nikad, možda osim abarta.
i10 je bezlično vertikalno dubeće vozilo sa stolicama iz dečijeg vrtića, poput Matiza, Marutija i sl.
Ja uopšte ne veličam Twingo, niti tu ima šta veliko i vredno, sem ako bude povoljan cenom. Uglavnom, trebalo bi da bude najbolje praktični i jeftino malo klasik vozilo u A segmentu u Evropi. I nešto što će konkurencija kopirati, ako zaživi na tržištu.

Autor mange 22 Mar 2014, 15:16

Nije ni panda baš bagatelna, ali je i novi i10 odvalio sa cenom (a i rezervni točak su mu isčupali).

Autor moron 22 Mar 2014, 15:24

Ovo sto zele da budu br. 2 u segmentu je veoma razumljivo ali i optimisticno, jer veoma je tesko da se takmici sa Fiat-om koji ima dva uspesna modela u A-segmentu (i u principu na tome mu se zasniva cela proizvodnja u Evropi, i od skoro i 500L ali to bi bilo sve u celoj njegovoj gami) pa je veoma tesko da se Renault suprostavi Fiat-ovoj marketing masineriji koja je usmerena na ta dva modela koji ruku na srce nisu bas nesto, jer konkurencija moze to mnogo bolje...

Autor Orlo 22 Mar 2014, 15:38

carobnjak
A kad je to imao manji Fiat hečbek sa motormo da nje napred?? Znaš li šta je hečbek???
Evo Renault je imao 5 maxi hečbek (upravo je ovaj Twingo njegov vizuelni naslednik), pa onda Clio V6, hečbek a da motor nije napred.
Mislim da se gubiš u razmišljanjima, posebno sa Fiat 500, koji nije konvencionalni automobil.

Autor mange 22 Mar 2014, 15:56

@mange
ti zaista imas problem i sa citanjem i sa pamcenjem!
Jesi cuo nekad za Fiat 126 BIS?
Ocigledno da nisi jer bi onda znao da je to Peglica u HECBEK izdanju, tj ima 3 vrata i motor sa vodenim hladjenjem smestenim ISPOD prtljaznika!

I nemoj ti mene da ucis sta je HB, kao ni ko je naslednik Peglice... :)))

Sto se tice Renola koje si nabrojao, Fijat je taj koncept imao 20 godina ranije sa 500 Nuova iz 1957!

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 16:51

P.S. i da te razocaram, meni se ne svidja ni Fijat 500 ni Panda, ali ipak mislim da su automobilcine za ovu sklalemriju gore koja je unapred osudjena na propast, sto su i u Renou predvideli recenicom:
"Nećemo ništa žrtvovati zbog velike prodaje"

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 16:54

Evo specijalno za Mangea koji ne zna sta je to Fiat 126 BIS i za one koji nisu znali ciji je duhovni naslednik ovaj Twingo 3! :)

http://forum.bjbikers.com/index.php?/topic/79768-prodajem-fiat-126-bis/

https://www.youtube.com/watch?v=6uu5JNN-x-c

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 17:08

carobnjak
Koliko znam peglica nije Fiat! Kad sam ja tvrdio da je lada fiat, ti si tvrdio da nije !
Opredeli se jednom!
Drugo, na Peglici bis, sam menjao lektronske bobine, pre XXX godina, kad ti nisi čuo za peglicu ;)
Ima li ovaj motor sa peglice BIS veze sa Twin air? Jesu li uzeli u Fiatu patent, kad je istekao FSO ??

Autor mange 22 Mar 2014, 17:22

@mange
haha, pa ti pojma nemas!
Naravno da je Fiat 126, koji se proizvodio u Italiji, a paralelno i u Poljskoj kao Polski Fiat 126!

Sad vec brkas sa kim si sta pricao jer ja to za Ladu nikada nisam rekao, nego upravo suprotno, tj. da je Fijat motorizovao celu Rusiju, istocnu Evropu i pola zapadne!

Uglavnom, Reno preuzima tehnoloski koncept koji je Fijat napustio jos krajem osamdesetih.
Zaista golemi napredak! :))

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 17:51

@mange
onda zasto lupetas da to nije HB?
Ja sam za Peglicu cuo i vozio se mnogo pre no sto ti mislis, samo ne zelim da se secam... :)
A dobro se secam i odvratnih Renola iz tog perioda (4,6,8,10, 12, 14, 16 itd), ne znas koji je bio veca karikatura i muka za vozaca!

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 17:55

Mozda mnogi ne znaju, ali Fiat je uvek imao najbolji mali automobil.

Autor Vojvoda 22 Mar 2014, 18:39

@mange
pa jednostavan je fakt, da je Poljski FSO razvijao i razvio model izuzetne konceptualne (mali "monovolumen") a pogotovo izuzetne VIZUELNE sličnosti sa prvim Twingom... ;)
kakva je u krajnju ruku bila kasnije negova "sudbina", nebitno je... ali je zanimljivo, da se prvi Twingo pojavio nedugo nakon isteka patentnih prava na Beskidov dizajn:) ;).

@čarobnjak
pa pravili su Fiatove modele i prije i posle toga.... ali pravili su i svoje! najpoznatiji u našim krajevima im je recimo bio Plononez (sličan BX-u, jer je Giugiaro jednu od verzija dizajna za Citreonov BX kasnije, uz manje popravke, prodao Poljacima).... a Beskid, kojeg spominješ, je trebao bit još jedan FSO-ov "autonomni" model...

Autor drugmirko 22 Mar 2014, 19:13

carobnjak
Peglica BIS je frankeštajn.
No, Twingo 3, j projekat iza koga stoji renault i mercedes, pa valjda oni znaju šta su uradili. Da ima veze sa Fićom 500, nema ni u jednom segmentu razvoja, čak nije ni ciljna grupa kupaca ista.
Novog Twinga tek kad probam i vidim cenu, mogu o njemu da dam sud.
Nisam tako vidovit kao carobnjak, da znam šta je uspeh a šta ne. On je ovde veličao svašta, pa se prodaje u broju kao statistička greška.

Autor mange 22 Mar 2014, 19:34

@Vojvoda
Fiat pravi najbolji mali automobil? Veoma dikustabilno...
Mislim da imaju pre najbolju pricu koja prodaje mali automobil...

Autor Orlo 22 Mar 2014, 19:52

@mange
haha, pa sta sam ja to velicao?!?
Ja ti kazem da ovo nece biti dobro prodavano, osim ako cena bude 7-8 hiljada, a bojim se da ce biti iznad 10, sto gubi svaki smisao!

Navedi mi jedan racionalan razlog zasto je motor prebacen nazad?!?

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 20:14

@drugmirko
znam ja dobro sta je dolazilo sa istoka, a Polonez ti je samo Fiat 125p sa novom karoserijom...
A da je licio na BX, pa bas i nije, vise na Simcu 1307... :)

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 20:16

carobnjak
Dobijeno je više mesta, pogotovo napred za noge vozača, za isti WB, mnogo veća kabina, veći gepek pozadi površinom. Motor je postavljen tako da zauzima mesta kao rezervni točak. Auto je okretniji, lakši, baš sve karakteristike koje je imao Smart, naravno sa 5 vrata i većom kabinom. O tehničkim aspektima sa tobom nema svhe diskutovati.
O ceni... Zašto bi bio jeftiniji od prethodnog Twinga, ili Pande kad je već pominješ?? Ovaj automobil ima Turbo eko motor, biće male težine i jako ekonomičan, posebno za grad.

Autor mange 22 Mar 2014, 22:00

@mange,
Kao jednu od prednosti izmestanja motora pozadi navode i manji krug zaokreta. Koliko je to do ove nove postavke, kao laiku mi to deluje da sad tockovi napred imaju vise mesta u blatobranima za okretanje?

Autor Uroš Cuore Sportivo 22 Mar 2014, 22:19

@mange
to su sve samo tvoje fikcije, nista jos nije dokazano u praksi... Prethodni Twingo je sve to imao i sa motorom napred, ili mozda nije?
Nema veze, ti si ionako dizao u nebesa i njega...
Da si u pravu onda bi i drugi nudili takav koncept, tako da puj pike ne vazi!

A sto se tehnickih aspekata tice, moraces diskutovati sam sa sobom! :)

P.S. kako to da ti ovaj nije pobegao iz Diznijevog crtaca?

Autor carobnjak 22 Mar 2014, 22:26

@carobnjak,
Ne znam da li je to reklamirano na originalnom Twingu, ali je l' se secas kako su proizvodjaci krajem 80-ih i ranije, kod ovako malih prakticnih automobila, reklamirali unutrasnji raspored sedenja i u varijanti kad od sedista napravis krevet. Tj. kad skines naslone za glavu (neki ih tada nisu ni imali) i obaranjem naslona dobijes kakav takav lezaj. Gde je to nestalo na novim automobilima?
Ipak su mnogi od nas i "nastali" u automobilima. :D

Autor Uroš Cuore Sportivo 23 Mar 2014, 00:02

@Uroš Cuore Sportivo
secam se druze, kako ne bi!
Imao je bracni krevet plus pokretni krov, idealno za izlet u prirodi sa svim aktivnostima... :)

Samo je bio jako neudoban za voznju, grube komande, nebezbedan, kao kocija!
Twingo 2 je veliki napredak, ozbiljan auto, udoban i prostran...

Autor carobnjak 23 Mar 2014, 01:09

@carobnjak,
Mislim da je to bilo reklamirano i kod originalne Pande, cini mi se da je dobar deo novijih generacija Italijana tako zacet. :D
Video sam juce Twingo 2 u redizajn varijanti, neka plava pastelna boja u ful opremi i mnooogo mi se dopao. Deluje veselije nego ova generacija. Generalno mrzim ove male automobile sto se "mrste", kad glume neke vece automobile. Mali auto mora da ima neki osmeh...
Prvi Twingo mi je i dalje privlacan, nakon svih ovih godina, narocito varijanta sa branicima u boji karoserije i platnenim krovom.
Svidja mi se ovaj Twingo 3, nije da nije lep.

Autor Uroš Cuore Sportivo 23 Mar 2014, 01:25

Evo i ja da kazem koju.U pravu je carobnjak to sto tvrdi za 126, ali to nikakve veze sa Fijatom nema to je nezavisna poljska nadogradnja Peglice.Isto je i sa Beskidom, u pravu ste verovatno kako kaze drugmirko, da je inspirisao nastanak Twinga,ali osim mono oblika ne vidim ama bas niti jednu slicnost sa prvim Twingom, naprotiv, svaki, bas svaki detalj mu je razlicit i osim sto su nastali od ljudi koji su radili u fabrici koja je prtavila vozila po licenci Fijata, nikakve veze sa Fijatom nemaju.U pravu ste verovatno i da na prvi pogled lici na Fijat 500, ali ima sigurno nije posluzio kao inspiracija, polozaj motora, i prva generacija r5 su uslovili takav dizajn, a fijat 500 svojim dizajnom "imitira" automobile sa motorom nazad iz Fijatove proslosti,pa tako jeste slican ne manje od toga koliko su slicni prvi r5 i peglica.Sigurno je da podseca na 500, ali ima kracu haubu, krace prepuste,duzu kabinu, drugaciji oblik haube, vrata, zadnjih vrata, uopste uzev, manje slinosti ima Twingo sa Fijatom 500, "nema ukraden" niti jedan detalj u smislu kvaka, retrovizora, farova, stakala, lajsni idr.,nego sto to ima npr 500l kad ga uporedis sa Mini Kantrimenom, gde je bilo nekih neprijatnih slicnosti...

Autor Bobo 23 Mar 2014, 07:39

carobnjak
Valjda Renault zna da im ovaj model ima manji prečnik okretanja od prethodnog modela.
Kod prednje vuče, ugao zakretanja je ograničen vrstom i konstrukcijom homokinetičkih zglobova, a i mestom zbog menjača i motora.
Fabrika tvrdi da je ovaj model manji lakši, prostraniji, okretniji, a mi to nismo mogli da proverimo, pa je glupo o tome diskutovati.
Motor pozadi može imati 3 problema koji su poznati 100 godina, a to je buka motora u kabini, slabija stabilnost i otežano hlađenje motora.
Stabilnost je rešena ako ništa sa ESP-om, buku ćemo proveriti kad tad, a ako nije hlađwnwj rwšwno, pa još turbo, biće problema i bruke.
carobnjak, zato se nemoj prerano radovati bezrazložno i na loše za novog Twinga, jer si počeo da neodoljivo podsećaš na jednog bivšeg člana - nesretika. Prvo skoči pa reci HOP :)

Autor mange 23 Mar 2014, 11:09

@Bobo
uglavnom se slazem osim: nije slicnost u detaljima nego u formi, obrati paznju, kod oba primera!

@mange
nadam se da Reno zna sta radi, i ni cemu se ne radujem, posto nikada nece biti br.1, a mozda ni 2! :)
Ipak mislim da bi to bolje bilo da je motor ostao napred jer ovaj "paket" ce odbiti mnoge kupce, posebno one koji en zele da se secaju Peglice, Fice, i ostalih sirotana...
Cudi me da si tako neobjektivan jer si stalno napadao Fijat 500/500L, pa i Pandu da su iz crtaca, cirkusa, a kad pogledas ovaj novi Twingo jedina asocijacija je da je to autic za decu, sa svim kich i shund sarenim detaljima, zar ne?

A sto se tice podsecanja na pomenutog, mozda je to i namerno! :)))

Autor carobnjak 23 Mar 2014, 12:12

Ja pre svega mislim da je ovaj auto namenjen svima onima koji zele bas zadnji pogon, zele bas Twinga,a dojadili su im svi ostali.Dobro ce se prodavati,njegove prave vrednosti ce se tek videti.
@carobnjak
Forma jeste ista ali kako bi drugacije mogao izgledati mali Espace sa troja vrata?Vec je uspesno primenio koncepciju na d segment i hteo je to da napravi u a,b,i c segmentu.Inace, nije bio nebezbedan, neudoban, i sa grubim komandama.Bio je najbezbedniji, najprostrsniji(za 4 osobe je bio prostraniji od svih iz a, b i vecine iz c segmenta, ako ne verujes, izmeri metrom dimenzije)i izuzetno udoban (jedino je bio bucniji)imao je abs, vazdusni jastuk za vozaca i suvozaca u seriji jos 1994, a ja sam imao model 1998. sa bocnim vazdusnim jastucima, klima uredjajem, elektricno pokretanim retrovizorima,staklima, muzikom sa komandama kraj volana i verziju sa robotizovanim menjacem. Nebezbedan je bio za 2004 godinu, a za vreme u kojem je nastao i prodavao se bio je jedan od najbezbednijih automobila u a i b segmentu.Verujem da ce i ovaj novi da ponudi vise od svih ostalih po okretnosti, unutrasnjem prostoru,bezbednosti, videcemo.

Autor Bobo 23 Mar 2014, 13:21

Bobo
To sam čuo da je Twingo veoma prostran, da ima mesta kolko hoćeš.
Svidja mi se što je ovaj novi rwd.
A što se buke tiče, mogu da kažem za 0,8 cdi Smarta da uopšte nije bučan, čak ni pri većim brzinama na autoputu.
Recimo pri 140kmh gde mu je blokada, motor se uopšte ne čuje, čuje se samo strujanje vazduha. Okreneš glavu pozadi, motor kao da ne radi. :)
Neverovatno i sam sam se iznenadio i svi koji su se vozili. :)

Autor Pit 23 Mar 2014, 13:40

carobnjak
Kako ne shvataš poentu, da ovde korisnik uopšte neće morati da zna gde je motor?
A peglica, topolino, ili fića je valjda sad u trendu, pa ako "ovo" bude podsećalo nekoga na fiću biće prodavanije? :) Fićo je najprodavaniji.
Ovaj twingo nema mimiku lica kao junaci crtanih, nema čudan i smešan oblik farova i maske, kao Fićo ili mini.

Autor mange 23 Mar 2014, 18:18

@mange
mislio sam na enterijer! Pa ne moze biti sareniji i vise deciji, plastika ko onaj pribor za jacanje zubica! :)))

Jel ti znas da prodaja pocinje tek 2015.?

Autor carobnjak 23 Mar 2014, 18:55

Veoma je malo realnih podataka o ovom Twingu. Meni mnogo šta nije jasno.
Recimo, šta sve ima isod one prednje haube? Ima li kakav prtljažnik (čić) :) ili samo akumulator, hladnjaci i sl?
Postoji li kakav zaklop prednje haube i ima li drugi mod otvaranja za prtljag, a ne samo onaj za održavanje ? Ako se akumulator ne može zaključati, taj neće u Beogradu dojutriti, jer će ga noć odneti :)
itd, itd, tako da nije čudno da se pojavi tek 2015, što je jako glup potez. Ko će da kupi postojeći model i da li se još proizvodi u Sloveniji, ili se fabrika renovira i prilagođava novoj platformi.

Autor mange 23 Mar 2014, 19:41

Veoma logična pitanja, a sve bez odgovara

Autor moron 23 Mar 2014, 19:57